« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Na sljedećim likovima možete pristupiti:
e-Dnevnik za učenike i roditelje
Povodom Dana medijske pismenosti koje smo obilježili od 2. do 8. svibnja, u našoj smo školi održali predavanja i radionice u svim razredima. Učiteljica informatike, stručne suradnice pedagoginja i knjižničarka te učiteljice hrvatskog jezika s učenicima su provele sljedeće radionice: Dezinformacije, lažne vijesti – kako ih prepoznati?, Ovisnost o internetu – istina ili mit?, Influencer = uzor?, Život influencera i youtubera, Društvene mreže i prekomjerno korištenje interneta.
Učenici 1. – 4. razreda upoznati su s pojmovima mediji i medijska pismenost te su čitali i Slikovnicu o medijima, razgovarali su o svijetu medija i vremenu koje učenici provode na internetu. Sudjelovali su u radionici o virtualnom i stvarnom svijetu te su stvorili digitalni rad. Učenici PŠ Orehovica sudjelovali su u radionici Mediji i emocije.
Cilj je bio osvijestiti važnost medijske pismenosti te navesti učenike na kritičko promišljanje u digitalnom svijetu. Medijski prostor pruža brojne prednosti, ali je bitno razmisliti o rizicima i opasnostima s kojima se mogu susresti.