« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Na sljedećim likovima možete pristupiti:
e-Dnevnik za učenike i roditelje
U sklopu projekta e-Škole, naši su učitelji u srijedu 12. listopada prisustvovali na radionici pod nazivom Praćenje i vrednovanje pomoću digitalnih alata.
Činjenica je da digitalni alati omogućuju kvalitetno formativno i sumativno prikupljanja podataka o učeničkim postignućima uz znatno veću uštedu vremena. U ovoj radionici učitelji su oblikovali kviz u digitalnom alatu Quizizz, u svrhu formativnog i sumativnog praćenje i vrednovanje ostvarenosti ishoda učenja. Osim toga, međusobno su razmijenjivali oblikovane sadržaje. Praćenje i vrednovanje učeničkih postignuća digitalnim alatima i obrascima obogaćuje nastavni proces čineći ga suvremenijim i atraktivnijim Učitelji su naučili koristiti se alatima digitalne tehnologije za praćenje napretka učenika i upotrebljavali su digitalno okružje za formativno i sumativno vrednovanje ostvarivanja ishoda učenja.
Sve to bilo je ključno pri izboru teme radionice, a i rezultiralo je velikim odazivom učitelja.