« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Na sljedećim likovima možete pristupiti:
e-Dnevnik za učenike i roditelje
U četvrtak, 8. prosinca 2022. u 14 sati u Mramornoj dvorani Pomorskog i povijesnog muzeja Hrvatskog primorja Rijeka održalo se završno događanje predstavljanja rezultata Erasmus+ projekta DREAM - Digital Reality and Educational Activities in Museums. Okupljenima su bili predstavljeni projektni rezultati, a osim prilike za razgovor sa sudionicama projekta, svi prisutni mogli su vidjeti muzeatre nastale u projektu i doznati što uopće znači taj pojam. Ujedno je proglašen najuspješniji muzeatar iz Hrvatske.
U posljednje dvije godine zajedno s partnerima iz Finske, Hrvatske, Italije i Portugala Centar tehničke kulture testirao je DREAM metodologiju u sklopu istoimenog Erasmus+ projekta. Osim što je ova inovativna metodologija koja spaja proširenu realnost i muzeje zajednički osmišljena i pilotirana, CTK je zaslužan za uključivanje gotovo 50 osnovnoškolskih učitelja iz Europe. Metodologija je omogućila učenicima i učenicama osnovnih škola iz Primorsko-goranske županije da osmisle muzejske predstave temeljem muzejske građe Pomorskog i povijesnog muzeja Hrvatskog primorja Rijeka. Razvijena je i platforma na kojoj je postavljena muzejska građa svih muzeja koji sudjeluju u projektu, što je u riječkom slučaju Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja.
U četvrtak su svi prisutni uz stručno vodstvo muzejske pedagoginje Andree Samaržija iz Pomorskog i povijesnog muzeja Hrvatskog primorja Rijeka imali priliku prošetati muzejskim postavom koji je uz pomoć proširene stvarnosti bio pretvoren u pravu malu muzejsku predstavu. Upoznali smo muzeatrima nastale u sklopu projekta. Jedan od najuspješnijih hrvatskih muzetara bio je upravo onaj Osnovne škole Centar kojega su uz vodstvo učiteljice povijesti, Ane Bilen, izradili učenici petog razreda uključeni u projekt. Njihova je tema bila od lokalnog i vrlo zanimljivog sadržaja, a radilo se o Adamićevim svjedocima.
Izuzetna nam je čast što smo mogli sudjelovati u ovom projektu i na događanju na kojem je predstavljena inovativna metodologija učenja. Uvidjeli smo kako je njome povećan interes učenika za kulturnim sadržajima uz korištenje novih tehnologija digitalne stvarnosti.