« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Na sljedećim likovima možete pristupiti:
e-Dnevnik za učenike i roditelje
Za razliku od tradicionalnih metoda poučavanja kojima se učenicima prenose gotova znanja, metode aktivnog učenja, među kojima metoda praktičnog rada u nastavi biologije ima nezamjenjivu ulogu, stavljaju učenika u središte nastavnog procesa i aktivno ga uključuju u procesu stjecanja znanja. Istraživanja pokazuju da nastavne sadržaje koje učenici samo slušaju zapamte otprilike 10%, sadržaje koje gledaju i slušaju približno 50%, a ono što sami naprave zapamte gotovo 90% (Z. Dolenec: Metodika nastave biologije).
Vođeni tim saznanjima u našoj se školi često održavaju sati na kojima su učenici akteri, odnosno, sami sudjeluju u istraživačkom radu kako bi čim bolje savladali nastavno gradivo kroz praktičan rad.
Jedan od primjera koji ističemo je nastava biologije.
Evo što sami učenici misle o takvoj radu:
Danas smo na satu biologije secirali srdelu. Pomoću digitalnog mikroskopa pobliže smo pogledali škrge i ljusku. Prepoznavali smo i odvajali organe. Miris baš i nije bio najugodniji , ali smo se navikli jako brzo. Dva učenika tijekom seciranja pronašla su ličinke riba u želucu srdele. Bilo nam je jako zabavno jer općenito volimo ovakav način rada i obožavamo biologiju.
Victoria Botički i Dorotea Topić, 7. razred