Materijali s TCA Contact seminar Use of ICT in pre primary and primary education
DOČEK U C. P. MOSAICO SCHOOL, SANTIPONCE, SEVILLA,ANDALUZIA
ravnateljica Aurora Moreno Garrido sa sudionicama projekta A. Benjak, G. Foder i S. Fruk
POSJET CENTRU ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE UČITELJA
MEDIJI O NAŠEM PROJEKTU: (PROJECT VISIBILITY)
– varazdinski.net.hr – Erasmus -The Well
– Pogled kroz prozor, 30.11.2014.
– Portal za škole, 27.11.2014.
– pogled kroz prozor, 31.10.2014.
– evarazdin.hr (15.10.2014.)
– varazdinske-vijesti.hr (stranica 10 – 11)
eTwinning-Comenius-LK-sijecanj-2012
VIŠE o Erasmus +
Preporučamo posjetiti stranice:
* https://www.facebook.com/pages/Comenius-i-etwinning-Hrvatska/508428685871360
* http://www.mobilnost.hr/index_en.php?id=22
* https://docs.google.com/forms/d/10_j_fovnC5Vi5AfzofFo-wDC2L87JNvfmI5LP5sFfr0/viewform
Tijekom svibnja 2014. godine prijavili smo na natječaj KA1+ naš projekt kojem je na razini Republike Hrvatske dodijeljeno najviše bodova.
Trenutno aktivan projekt IV. OŠ Varaždin kreće u svoju realizaciju tijekom listopada 2014., kada 23. listopada 2014. učiteljice S. Fruk, A. Benjak i G. Foder odlaze u Španjolsku na dvotjedno praćenje rada u CP Mosaico u Sevilli.
Naziv projekta: Poboljšanje programa rada i internacionalizacije IV. osnovne škole Varaždin. Glavni ciljevi projekta mobilnosti učitelja IV. osnovne škole Varaždin su:
1. Uključivanje djece s posebnim potrebama u redovni oblik školovanja,
2. Poboljšanje školskog kurikuluma, godišnjeg plana i cjelokupnog rada škole te
3. Povećanje suradnje s roditeljima i lokalnom zajednicom.
Isto će se realizirati s osnovnom školom u Španjolskoj, CP Mosaico (Mosaico Public School) koja ima iskustva i znanja u svim navedenim područjima koje mogu podijeliti s učiteljima IV. osnovne škole Varaždin, koje će kasnije podijeliti sa svojim kolegama i učenicima te tako utjecati na boljitak lokalne zajednice. CP Mosaico ima tim učitelja koji rade s djecom s posebnim potrebama te su posebno ponosni na svoje metode podučavanja, razvoj novih inovativnih pristupa i dobru suradnju s roditeljima učenika svoje škole, ali i s cijelom lokalnom zajednicom.
Zaključno, nove strategije poučavanja djece s posebnim potrebama, socijalni dijalog sa svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa, poboljšanje cjelokupnog školskog kurikula.
Neizostavno je prisutna i potrebna promocija Republike Hrvatske u Mosaico Public School u Španjolskoj – sudionici (učiteljice) će u Mosaico Public School organizirati “Hrvatski dan”, jednodnevni događaj, gdje će promovirati hrvatski obrazovni sustav, kulturu, običaje i prirodne ljepote. Ta će aktivnost promicati multikulturalno razumijevanje među učenicima i osobljem ustanove primatelja.
KRAJNJI IZBOR SUDIONIKA
KA101 – Predškolski i opći odgoj i obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi – mobilnost osoblja
Selekcijski odbor jednoglasno donosi
O D L U K U
Na mobilnost u projektu Poboljšanje programa rada i internacionalizacije 4. osnovne škole Varaždin uputit će se :
- Sofija Fruk, učiteljica enegleskog jezika, voditeljica projekta
- Antonija Benjak, učiteljica povijesti
- Gordana Foder, učiteljica razredne nastave
JAVNI POZIV ZA SUDJELOVANJE U PROJEKTU mobilnosti
KA101 – Predškolski i opći odgoj i obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi – mobilnost osoblja
Poziv na sudjelovanje svim zaposlenicima IV. OŠ Varaždin u projektu KA1, Erasmus+.
Projekt: Poboljšanje programa rada i internacionalizacije IV. OŠ Varaždin
Ciljevi projekta:
1. Uključivanje djece s posebnim potrebama u redovni oblik školovanja,
2. Poboljšanje školskog kurikuluma, godišnjeg plana i cjelokupnog rada škole te
3. Povećanje suradnje s roditeljima i lokalnom zajednicom.
Kriteriji za odabir prijava su:
- uključenost u rad sa djecom s posebnim potrebama;
- rad na poboljšanju školskog kurikuluma;
- uvođenje novih, inovativnih metoda i tehnika podučavanja;
- vizija o internacionalizaciji cijele ustanove
- kreiranje novih projekata
- Jezične vještine: minimalno B2 razina s obzirom na Europski jezični okvir.
Dokumentacija: Europass životopis, motivacijsko pismo i pismo preporuke kolega s kojim je surađivao/la.