Prikriveno oglašavanje - razvoj medijske pismenosti
Autor: Vlatka Antolić, 3. 4. 2023.
Kako se medijska pismenost smatra jednim od najvažnijih oblika pismenosti u 21. stoljeću, potrebno je poticati medijsko obrazovanje koje je postalo neophodno za život u današnjem društvu. Stoga su danas učenici 3. razreda s knjižničarkom obrađivali temu "Prikriveno oglašavanje". Cilj današnje radionice je bio osposobiti učenike da lakše prepoznaju prekriveno oglašavanje u medijima.
Prvo je knjižničarka govorila o medijima, informacijama / dezinformacijama i nakon toga se krenulo na razvoj kritičnosti vrednovanja medijskih sadržaja.
Kroz radionicu, učenici su naučili: kako prepoznati plasman proizvoda u objavama na Youtubeu, prikriveno oglašavanje u crtanim filmovima, analizirati glavne modele prikrivenih oglasa u časopisima te kritički vrednovati medijski sadržaj na internetu.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |