Strategije čitanja u knjižnici
Autor: Vlatka Antolić, 5. 6. 2024.
Učenici 2. razreda PŠ Putkovec ušli su u svijet otkrivanja i razvoja strategija čitanja. Poučavanje strategija čitanja jedna je od temeljnih zadaća svih učitelja i stručnih suradnika kako bi se ostvarili ishodi različitih predmetnih kurikuluma. Prilikom primjena strategija vodili smo se savjetima iz knjižice "Strategije čitanja" koje su izradile Z. Renić, A. Sudarević i G. Šutej. Cilj nam je bio razvijanje aktivnog pristupa čitanju uz primjenu strategija koje omogućuju razumijevanje onoga što se čita. Učenici su imali zadatak izdvojiti ključne ideje, organizirati informacije i tražiti veze među njima, povezati ih s prethodnim znanjem i iskustvima i sl. Pri tome su se koristili različitim strategijama pamćenja, samostalno odgovarali na pitanja koja provjeravaju razumijevanje te prepričavali sadržaje svojim riječima navodeći bitne ideje. Učenici su se kreativno oblikovali svoje ideje i pristup rješavanju problema (pismeno, usmeno i crtežom). Kako se danas obilježava Svjetski dan zaštite okoliša, onda smo odabrali sadržaje slične tematike.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |