Međunarodni dječji tjedan
Autor: Kristina Varžić, 5. 10. 2007.
Dječji tjedan se ove godine održao od 1. do 7. 10. Učenici naše centralne i svih područnih škola obilježili su ga na brojne kreativne načine. U tome su se posebno istaknuli učenici razredne nastave sa svojim učiteljicama Marijom Kušer, Vesnom Škrlec, Renatom Vuzem i Biserkom Leljak… "Nemoje se svađati jer djeci to smeta. Neka bude mir u kući. Treba nam ljubavi, poštenja i veliko srce za nas..."
Razredna nastava je kroz cijeli tjedan imala prigodne aktivnosti koje su vrhunac imale u četvrtak. Toga dana je nastava u potpunosti bila prožeta prigodnim temama, a zadnji sat su bile organizirane Momčadske igre i igre s pjevanjem. To je bila zajednička aktivnost učenika od 1. do 4. razreda kroz koju su učili i pjevali pjesmu „Ljubav i mir“ te su kredom po pločnicima ispred škole risali i pisali poruke djece.
Prvi se razred (sukladno svojim pisačkim sposobnostima ) vođen učiteljicom Marijom Kušer slikovno izražavao na temu dječjih prava te su izradili tematski pano.
Učiteljica Vesna Škrlec je sa „drugašićima“ povezala hrvatski jezik i likovnu kulturu s pričom o pravima svakog djeteta te su izrađivali plakat o pravima djece.
Treći razred je s učiteljicom Renatom Vuzem svakodnevno čitao poučne i kratke priče iz dječjeg života (Sanja Pilić: Nemam vremena). U četvrtak su na hrvatskom jeziku obrađivali pjesmu Sretno dijete i izrađivali slikopriču Vrijeme na mene čeka. Na likovnoj kulturi su u prostoru oblikovali mirne i razigrane oblike, a na glazbenoj kulturi su organizirali razredni festival s pjevanjem naučenih pjesama. Na satu razrednika su izrađivali likovni prikaz prava djece.
Četvrti razred je s učiteljicom Biserkom Leljak na satu hrvatskoga jezika razgovarao o igrama koje djeca vole igrati na otvorenome. Čitali su i interpretirali šaljivu pjesmu „Dečeci i mlečeci“ (Lj. Duić-Jovanović) i zamišljali i opisivali dječji nestašluk iz pjesme. Pisali su sastavak ili pjesmu o dječjim pustolovinama i druženju pod nazivom Moje društvo i ja. Na satu razrednika učenici su se razgovorom podsjećali na dječje obveze i dječja prava. Razgovarali su o ponašanju odraslih (što djeci smeta u ponašanju odraslih, kakvo ponašanje podržavaju, što očekuju od odraslih). Pisali su poruke odraslima, čitali napisane poruke i razgovarali o njima. Izradili su i razredni plakat „Odrasli, čujte naš glas!“ na koji su lijepili svoje poruke upućene odraslima.
Evo nekih dječjih poruka odraslima:
"Željela bih da više budemo zajedno, da nam pružite više ljubavi te da i nama date ponekad kazati ono što mislimo."
"Želimo više pažnje. Poštujte naša prava. Budite pažljivi prema nama i čuvajte naše osjećaje."
"Ne okrivljavajte nas kad nismo krivi!"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |