PROJEKT- "ŠTEDNJOM DO BOLJEG SUTRA"
Autor: Vlatka Antolić, 8. 11. 2012.
30.10.2012. ODRŽAN JE POHVALAN PROJEKT VEZAN UZ DAN ŠTEDNJE
*U PROJEKTU SU SUDJELOVALI SVI UČENICI OD 1. - 8. RAZREDA.
Cilj projekta je bio izgradnja svijesti o važnosti štednje te poticanje na razmišljanje o tome kako i na čemu sve možemo štedjeti.
Održane su razne radionice, a svima je cilj bio jednak: osvijestiti učenike o problemu prevelike potrošnje, naučiti ih kako se sve može štedjeti i kako to koristiti u svom domu.
Naučili su da postoje: materijalne, novčane, kolektivne, dobrovoljne i prisilne štednje.
Zbog njena velikog značenja za društvo svaka zemlja vodi brigu o štednji, osniva za to posebne ustanove, različitim mjerama potiče stanovništvo da štedi i brine se da uštede budu racionalno iskorištene. Gomilanjem mnogobrojnih sitnih štednih uloga prikupljaju se velika novčana sredstva, koja se mogu iskoristiti za postizanje krupnih ekonomskih ili drugih društvenih ciljeva.
RADIONICE:
1. - 4. razred - "Parlaonicom do štednje", "Kako štedjeti", "Kasice u našem domu", "Štednja u bankama"
Učenike je posjetila i službenica banke koja je objasnila vrste i ciljeve štednje.
Na kraju su učenici napravili plakat, mape i kasice od glinamola.
Učenici 3. razreda su donjeli kasice koje se u njihovom kućanstvu koriste već godinama.
5. i 6. razred - "Igrokaz o štednji", "Priča o Edwardu"
Na satu razrednika, 5. razredi, izmislili su priču o jednom dječaku koji je na teži način naučio da u životu treba štedjeti ako nešto želiš postići u budućnosti.
Učenici 5. i 6. razreda zajednički su osmislil odličan igrokaz kojim su pokazali da ozbiljno shvaćaju mjereštednje.
7. razred - "Rep o štednji", "Valute"
Uz "repanje" o štednji, učenici su (na satovima njemačkog jezika) naučili kakve se sve valute koriste u svijetu i koja je njihova vrijednost.
8. razred - "Štednja i mi"
Cilj projekta je bio izgradnja svijesti o važnosti štednje te poticanje na razmišljanje o tome kako i na čemu sve možemo štedjeti.
Istraživanja su učenici provodili cijeli mjesec listopad, koristili su se internetom, pratili tisak i druge medije, gledali filmove i sl., a u projekt su uključili roditelje i rodbinu.
Na kraju tjedna, učenici su prezentirali svoje uratke po skupinama.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |