Poveznice na besplatno dostupne dječje časopise
SMIB - svibanj
https://online.fliphtml5.com/kzpyj/pcdi/
Modra lasta - svibanj
https://online.fliphtml5.com/kzpyj/ngmf/
SMIB - travanj
URL - https://online.fliphtml5.com/kzpyj/homn/
Modra lasta - travanj
URL - https://online.fliphtml5.com/kzpyj/ezpy/
Prvi izbor i Moj planet - travanj
https://mozaik-knjiga.hr/casopisi
The Story of Pippi Longstocking - završno izvješće
Učenici koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Novinarska skupina pod vodstvom knjižničarke Ivane Rakonić Leskovar sudjelovali su u zanimljivom eTwinning projektu The Story of Pippi Longstocking uz partnerske škole iz Turske, Italije, Švedske, Litve, Slovačke, Austrije i Bugarske. Projekt je započeo u kolovozu 2019. godine, završio u svibnju 2020. godine.
Cilj projekta je poticanje čitanja uz korištenje digitalnih tehnologija. Učenici različitih uzrasta istraživali su o Pipi Dugoj Čarapi i svakog su mjeseca imali različite aktivnosti vezane uz digitalne tehnologije. Izrađivali smo digitalne postere, umne mape, dizajnirali čarape za Pipi Dugu Čarapu, slali ručno izrađene novogodišnje čestitke. Pisali smo kratke članke i vijesti, izrađivali animirane filmove, a na samom kraju izvršili evaluaciju i disiminaciju projekta. Učenici su sudjelovali u Kahoot kvizu s učenicima iz ostalih zemalja. Učenicima su uživali u projektu, a najviše u druženju s vršnjacima iz ostalih zemalja. Upoznali su njihov način života i sustav školovanja.
Komunicirali smo s partnerima putem različitih aplikacija (Etwinning chat, Zoom, Messenger, Whatsapp i Facebook). Sama suradnja među škola odvijala se neprestano putem twinspacea i putem Whatsapp grupe osnovane na početku projekta. U sklopu projekta odradili smo i četiri zajednička zadatka: zajednički kalendar i tri digitalne knjige na temu interesa Pipi Duge Čarape.
Nakon zatvaranja svih škola kako u Hrvatskoj tako i u drugim zemljama, aktivnosti su se nastavile provoditi preko virtualnih učionica te putem video sastanaka u aplikaciji Zoom. Bila je to nova vrsta izazova za sve nas, no uspjeli smo projekt privesti kraju. Vrednovanje projekta provodilo tijekom godine putem anketa i online obrazaca. Sudjelovali su svi učenici i učitelji kako bi na temelju njihovih razmišljanja projekt učinili još boljim.
Učenici su nakon ovog projekta poboljšali svoje komunikacijske, čitateljske i digitalne vještine. Podigli su razinu vlastite motivacije za učenje engleskog jezika te jačali svoju osobnost. Upoznali su se s različitim digitalnim alatima koje će im unaprijediti daljnje učenje.
Školska knjižnica obilježava različite nadnevke, poput: Međunarodnog dana pismenosti, Mjesec hrvatske knjige, Svjetski dan čitanja naglas, Dan sigurnijeg interneta, Valentinovo, Poklade, Dan planeta Zemlje, Majčin dan, Svjetski dan knjige i autorskih prava, Dan ružičastih majci, Dane hrvatskog jezika, Dan kazališta, Međunarodni dan dječje knjige, Međunarodni dan plesa, itd. Knjižničarka organizira Božićnu čajanku u knjižnici – kreativnu radionicu izrade božićnih čestitiki u kojoj sudjeluju zaposlenici škole.
21. siječnja obilježili smo Međunarodni dan zagrljaja.
Učenici trećih i četvrtih razreda i učenici Novinarske skupine sudjelovali su u projektu razmjene straničnika. Ove godine dobili smo partnere iz Slovenije i Malezije te iz Osijeka - OŠ Josipovac. Izrađivali smo straničnike inspirirane djelima poznatih hrvatskih dječjih pisaca kako smo ranije dogovorili s partnerima u projektu. Učenici Novinarske skupine osmislili su svoju vrstu straničnika koju smo poslali partnerima u Maleziju. Svim partnerima poslali smo straničnike, poklone, Brestovačke izvore, te prezentaciju o našoj zemlji, regiji, školi...
Tijekom ove školske godine uključili smo se u tri Etwinning projekta.
Projekt The Story of Pippi Longstocking baziran je na kreativnom pristupu djelu Astrid Lindgren Pipi Duga Čarapa. Učenici u različitim aplikacijama obrađuju dijelove djela te iskazuju kreativan pristup lektiri. Zadaci su primjerice napraviti vijest o autorici u web alatu ili ekranizirati dio knjige u programima za animaciju. Učenicima se projekt jako sviđa, jer je dinamičan i vrlo je interaktivna komunikacija s ostalim partnerima u projektu.
U sklopu Etwinning projekta Empathy and Kindness činimo dobra djela u svojoj okolini i tako pomažemo drugima i uveseljavamo ih. Projekt također promiče suradničko učenje i zajedništvo, a zadaci su detaljni i vrlo kompleksni, npr. izrađujemo obitejsko stablo, knjigu dobrote u aplikacijama i programima, razmjenjujemo božićne čestitke, zadajemo zadatke drugim partnerima, te online komuniciramo s učenicima diljem svijeta.
Treći je projekt nastavak prošlogodišnjeg projekta Pipi Duga Čarapa otkriva Hrvatsku. Ove godine nosi naziv Pipi Duga Čarapa nastavlja svoje putovanje i odlučili smo ju ponovno ugostiti. Pipi u obliku lutke prošle je godine posjetila matičnu škkolu, a ove ćemo je godine upoznati s našim područnim školama i ljepotama našeg kraja.
1. razred
Upoznavanje s knjižnicom
Upis u školsku knjižnicu - prva posudba
Bajkaonica
Sat lektire Petra uči plivati
2. razred
Dječji časopisi
Sat lektire Poštarska bajka
Suvenir – poticanje čitanja i upisa u glazbenu školu
3. razred
Dijelovi knjige i enciklopedije
Sat lektire Čudnovate zgode šegrta Hlapića
Čarobnjak iz Oza/Jurnjava na motoru
4. razred
Referentna zbirka
Radionica Glagoljice
Integrirani dan Družba Pere Kvržice
Integrirani dan Duh u močvari
5. razred
Knjižnica i stručni časopisi
Sat lektire Charlie i tvornica čokolade
6. razred
Elektronički mediji
Tolerancija
7. razred
Signatura i klasifikacija
Referentna građa
8. razred
Sustav knjižnica u RH
Mrežno pretraživanje kataloga
1. - 8. razred
Radionice MHK i sati multimedije
Božićne i uskrsne radionice
Novinarska skupina
Projekt KRUG
Učenici osnovne škole Dragutina Lermana u Brestovcu u suradnji s Općinom Brestovac sudjelovali su u EU projektu KRUG – KultuRa, Umjetnost i Građani. Program Četiri godišnja doba održan je u organizaciji Udruge Slama, a akademski kipar Nikola Faller, predsjednik Udruge Slama iz Osijeka održao je četiri radionice s učenicima: proljeće – Košnja trave, ljeto – Radionica slame, jesen – Grabljanje lišća, zima – Oblikovanje skulptura od leda. Provedene aktivnosti rezultirale su novim kulturnim događanjima na području Općine Brestovac. Provedbom radionica koordinirala je školska knjižničarka Ivana Rakonić Leskovar uz podršku načelnika Općine Brestovac Zdravka Mandića i ravnatelja OŠ Dragutina Lermana u Brestovcu Ante Majnarića, te Jadranka Krmpotić koja je u cijelom projektu koordinirala aktivnosti u općini Brestovac.
« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Dnevni tisak |
Učenje |