Lektirni panoi
Obrade lektirnih djela prilike su da učenici u drugim medijima izraze svoje doživljaje pročitanoga djela.
Jedan od načina kako djelo mogu predstaviti drugima jesu lektirni pano, odnosno razredni plakati koje svi učenici uređuju i oblikuju. Učenici biraju koju će osobinu djela predstaviti, hoće li se likovno ili pisanim putem izraziti. Na kraju sata oblikuje se razredni pano čija je svrha predstaviti drugima djelo, ukazati na motive, osnovna obilježja, zašto je važno djelo pročitati i koje poruke iz njega izvući.
Na sljedećim fotografijama možete vidjeti lektirne panoe koji su nastali tijekom drugoga polugodišta u šestim i osmim razredima.
Učiteljica Maja Crnjac
6. a
6. b
8. a
8. b
« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Dnevni tisak |
Učenje |