Radioigra drugaša u ulozi razvijanja empatije
U posljednje vrijeme svjedočimo raznim primjerima teškog nasilja među djecom i adolescentima u našoj regiji. Zato je jako bitno raditi na preventivnim programima u svrhu sprječavanja nasilja i razvijanja empatije kako bi dijete naučili uvažavati potrebe i osjećaje drugih.
Nedostatak empatije uzrokovan prekomjernim korištenjem interneta bez nadzora i gledanjem neprimjerenih sadržaja nasilja u dječjoj dobi veliki je problem današnjice.
Stoga su učenici Multimedijske grupe 2. a i 2. d s razreda Osnovne škole don Lovre Katića iz Solina pripremili radioigru naziva Ti nisi kao mi prema istoimenoj priči autorice Nine Vađić koja nas upravo uči da moramo suosjećati s drugima, pokušati pomoći ako je nekom pomoć potrebna i nikako nekoga odbaciti jer da smo svi različiti, ali jednako vrijedni te kako se treba ponašati pravi prijatelj. S radioigrom su se predstavili na ovogodišnjem LiDraNu.
Glavni likovi priče su različiti geometrijski likovi koji se razlikuju po boji i izgledu. Krug je posve drugačiji od likova koji imaju ravne stranice te ga zbog toga većina likova odbacuje. Od tuge krug puca, a empatični trokut ga tješi i na kraju postaju pravi prijatelji.
Učenici su radili na adaptaciji i dramatizaciji teksta, glumili likove, radili na montaži, snimanju audiozapisa i odabiru zvuka. Jako su se dobro snalazili u svim ulogama i razvijali svoje kompetencije u radu s ICT tehnologijom. Naučili kako nastaje radio igra (od ideje do montaže) te osvijestili važnost suosjećanja s drugima i razumijevanja tuđih emocija.
Poslušajte!
učiteljice Anđela Vujević i Jelena Orošnjak
Prijeve za individualna savjetovanja CISOK-a (Centar za informiranje i savjetovanje u karijeri): cisok-split@hzz.hr ili na e-mail koordinatorice za osnovne škole: andela.juric@hzz.hr.
Moj izbor: Upitnik interesa i kompetencija.
Pravilnik o elementirma i kriterijima za izbor kandidata za upis u 1. srednje.
Obavijest 4. ožujka- Terminko. VAŽNO! Poštovani roditelji, termin sistematskog pregleda prije upisa u prvi razred osnovne škole kod školskog liječnika birate sami, preko ove poveznice.
Poštovani roditelji! Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice https://osnovne.e-upisi.hr/
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
VAŽNO! Učenik može prestati pohađati nastavu izbornog predmeta Informatike, Njemačkog ili Talijanskog jezika nakon pisanog zahtjeva roditelja koji se mora dostaviti Učiteljskom vijeću nakon završetka nastavne godine, a najkasnije do 30. lipnja tekuće godine u skladu sa člankom 27. stavkom 5 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi. U zahtjevi ne morate navoditi razloge ispisa.
Smjernice strategija učenja, za učenike 7. i 8. razreda
Ovdje možete vidjeti popise udžbenika i drugih obrazovnih materijala koji će se koristiti u našoj školi u šk. god. 2024./2025.
Udžbenike nabavlja škola, a sredstva za njih osigurava Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Druge obrazovne materijale i pomoćna nastavna sredstva nabavlja škola, a sredstva za njih osigurava Grad Solin i Općina Klis.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
edukativne stranice | ![]() |
• portal škola |
• wikipedia |
• MZOS |
• AZOO |
• Centar Izvrsnosti Sp... |
• Carnet |
![]() |
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |