My town, my city
Učenici 6.b razreda predstavljaju svoj grad nakon nekoliko obrađenih aktivnosti. Konačni rezultat je video u kojem pomoću raznih aplikacija predstavljaju svoj grad.
Aktivnosti:
1. Učenici izrađuju umnu mapu u kojoj navode tipična mjesta koja se nalaze u nekom gradu (Place sin a town/city).
2. Skupa razgovorom odlučujemo koje od tih mjesta imamo u svom gradu.
3. Učenici tvore grupe i odlučuju se koje mjesto u svom gradu žele predstaviti.
4. Učenici skupljaju podatke o mjestu u gradu koje su izabrali te pri tome crtaju to mjesto.
5. Pomoću mobilne aplikacije „ Chatterpix“ snimaju zvuk kojim „daruju“ svojim slikama život.
6. Učenici prikazuju svoje uratke te svi skupa skupljaju svoje uratke u video na platformi „Vimeo.com“.
7. Učenici odlučuju kako će izgledati video, uvod, uvodna slika i redoslijed opisa.
8. Učenici rade evaluaciju kako svog rada i doprinosa grupi tako i ostalih sudionika u grupi.
Video sa konačnim rezultatom:
https://vimeo.com/651446352?
Učenici 6.b primili su svoje diplome za cjelogodišnji predani i uspješni rad na međunarodnom projektu "Be my friend".
6. b je obilježio dan sigurnosti na internetu:
Let's get to know eachother (Class 7.b)
https://youtube.com/shorts/
https://youtube.com/shorts/
https://youtube.com/shorts/
https://youtube.com/shorts/
https://youtube.com/shorts/-
https://youtube.com/shorts/
https://youtube.com/shorts/
https://youtube.com/shorts/
My special day
Look at some special days in different countries including Croatia.
https://www.storyjumper.com/
eTwinning projekt 6.b razreda
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |