Sličnosti i razlike krajeva Republike Hrvatske
Učenici 3. razreda PŠ Farkaševac sudjelovali su u nacionalnom projektu Sličnosti i razlike krajeva Republike Hrvatske.
Realizacija projekta
Na projektu je sudjelovalo mnoštvo škola iz cijele Republike Hrvatske.
Ovo su samo neke od aktivnosti koje smo radili.
1. Predstavljanje drugim školama
2. Izrada makete mjesta
3. Narodni običaji u našoj školi
Tijekom godine obilježili smo nama važne dane u godini. To su bili Dan kruha, Tikvijada, Božić i Uskrs.
4. Moj zavičaj
5. Suradnja s partnerima
6. Godišnja doba u našem zavičaju
Tijekom školske godine upoznali smo obilježja godišnjih doba u našem zavičaju.
Neke aktivnosti vezane uz godišnja doba objavila sam ranije na školskoj stranici.
Mogu se vidjeti na ovim poveznicama:
Prirodne posebnosti
Ove godine zima je bila jako hladna. Svima nam je već dosadila. Puna dva mjeseca temeratura je bila ispod nule. I naši stari ne pamte takvu hladnoću. Čak se smrznuo seoski ribnjak.
Dana, 21. veljače, bilo je relativno toplo vrijeme, temperatura je iznosila 8 stupnjeva. Zbog toga smo izašli van na svježi zrak.
Priroda se počela buditi. Promatrali smo njezine promjene.
U okviru projekta posjetili smo grad Zagreb i Karlovac.
Na kraju smo odlučili predstaviti narodnu nošnju drugim sudionicima projekta.
Za naš kraj karakteristična je bijela narodna nošnja.
Učenici su je napravili od papira na satu likovne kulture.
Saznali smo da su djevojčice nosile pletenice. Ubrzo smo u razredu imali frizerski salon u kojem su nastale zgodne frizure.
Ovako je to nekada izgledalo...
Ovako danas...
ZAKLJUČAK
Na projektu su sudjelovali svi učenici trećeg razreda.
Kroz različita područja uočili su sličnosti i razlike krajeva Republike Hrvatske.
Veselili su se svakom pismu učenika iz drugih škola, tražili na karti mjesto odakle je stiglo, pokušavali saznati što više pojedinosti o tome mjestu.
U okviru projekta posjetili su glavni grad Republike Hrvatske i grad Karlovac.
Saznali su mnoštvo pojedinosti koje će im pomoći u usvajanju gradiva četvrtog razreda iz prirode i društva.
Naučili su predstaviti svoje mjesto, svoje tradicionalne vrijednosti, ali i poštivati druge.
Upoznali su narodne pjesme iz različitih zavičajnih područja, pokušali naučiti par plesnih koraka i dobro se zabavili.
Ples: Klinček stoji pod oblokom
Na kraju projekta učenici su pogledali cijeli projekt na TwinSpacu i ispunili anonimnu anketu.
Rezultati ankete
Na kraju analize vidljivo je da su učenici bili zadovoljni svojim radom.
Veselimo se novom projektu.
20. LIPNJA 2017. GODINE PROJEKT JE NAGRAĐEN OZNAKOM KVALITETE.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |