
Humanitarna akcija u Farkaševcu
Učenici nižih razreda PŠ Farkaševac organizirali su humanitarnu akciju za provedbu programa Škole za Afriku.
Cilj programa Škole za Afriku je poboljšati kvalitetu obrazovanja i učiniti ga dostupnim svoj djeci.
Sredstva prikupljena u okviru programa Škole za Afriku pomoći će izgradnju škola i centara za alternativno obrazovanje prema modelu "škola prijatelj djece" i omogućiti pristup obrazovnom sustavu za djecu i mlade diljem Burkine Faso.
Učenici nižih razreda u sklopu građanskog odgoja razgovarali su o siromašnoj djeci u Africi. Na satovima razrednika dogovorili su se da će izrađivati različite ukrasne predmete za Božić i organizirati prikupljanje novca.
Izrada ukrasnih predmeta trajala je tri tjedna. Učenici prvih i trećih razreda pozvali su u pomoć svoje roditelje.
Učenici četvrtih razreda izrađivali su samostalno svoje predmete i polako ih donosili u školu.
Dana, 18. prosinca 2017. godine organizirali su humanitarnu akciju. Svoj štand stavili su ispred zgrade općine.
.jpg)
Sajam je otvorio načelnik općine, Dražen Draganić.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Akcija se nastavila i drugi dan.

Ovom prigodom zahvaljujemo svima koji su nam pomogli izrađivati ukrase, donirali novac ili pomogli na neki drugi način.
Ukupno smo prikupili 930,00 kn.
UNICEF u Hrvatskoj provodi mnoge akcije kako bi sva djeca, već od prvih dana života, dobila priliku odrastati u sigurnom i poticajnom okruženju.
Od 2008. Ured UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji sa zainteresiranim odgojno-obrazovnim institucijama, prikuplja sredstva za program Škole za Afriku. Njime se djeci iz 13 afričkih zemalja želi osigurati jedno od temeljnih prava - pravo na obrazovanje.
U protekloj je godini program podržalo više od 80 000 djece iz cijele Hrvatske.
| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |