Ljepote moje domovine
Učenici trećeg razreda PŠ Farkaševac završili su međunarodni projekt Ljepote moje domovine.
Kroz druženje s učenicima iz različitih škola iz različitih krajeva RH učenici su upoznali prirodno-zemljopisne uvjete, gospodarstvo, naselja i kulturno povijesne znamenitosti tih krajeva.
Kroz razna područja saznali su o sličnostima i razlikama krajeva RH, razvijali odgovorno ponašanje prema nasljeđu naših predaka te ljubav prema domovini. Međusobno su komunicirali putem vidokonferencije, razvijali toleranciju i međusobno poštovanje za aktivno sudjelovanje u predstavljanju svoga kraja.
PID OŠ B.3.4.
Učenik se snalazi u prostoru, tumači plan mjesta i kartu zavičaja, izrađuje plan neposrednoga okružja i zaključuje o povezanosti prostornih obilježja zavičaja i načina života ljudi.
PID OŠ C.3.1.
Učenik raspravlja o ulozi, utjecaju i važnosti zavičajnoga okružja u razvoju identiteta te utjecaju pojedinca na očuvanje baštine.
PID OŠ C.3.2.
Učenik raspravlja o utjecaju pravila, prava i dužnosti na pojedinca i zajednicu.
PID OŠ C.3.3.
Učenik povezuje prirodno i društveno okružje s gospodarstvom zavičaja.
PID OŠ D.3.1.
Učenik opisuje različite primjere korištenja, prijenosa i pretvorbe energije na temelju vlastitih iskustava.
PID OŠ A.B.C.D.3.1.
Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija.
OŠ HJ A.3.4.
Učenik piše vođenim pisanjem jednostavne tekstove u skladu s temom.
OŠ HJ A.3.6.
Učenik razlikuje uporabu zavičajnoga govora i hrvatskoga standardnog jezika s obzirom na komunikacijsku situaciju.
OŠ HJ B.3.2.
Učenik čita književni tekst i uočava pojedinosti književnoga jezika.
OŠ HJ B.3.4.
Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.
OŠ GK B.3.3. Učenik izvodi glazbene igre uz pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu.
OŠ LK A.3.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
1. Predstavljanje partnerima
2. Organiziranost lokalne zajednice
Na satovim razrednika učenici su učili o pravima djeteta te kako surađivati na nivou lokalne zajednice.
3. Sve oko mene
Na satovima prirode naučili su se orijentirati u prostoru te izradili plan mjesta.
4. Izrada makete mjesta
Na satu Likovne kulture izradili su svoju maketu mjesta.
5. Posebnosti zavičaja i znamenite osobe
Istraživali su posebnosti svoje škole te uočili da ove godine slave 190 godina postojanja škole.
6. Obilježili su Međunarodni dan djeteta, 20.11.2020.
Ponovili su dječja prava i snimili kratak video.
7. Održali su videokonferencija s OŠ "Valentin Klarin", PŠ Kali
Videokonferencija se održala 26. 11.2020.
Tema videokonferencije je bila književni i zavičajni jezik Republike Hrvatske.
Za tu prigodu učenici su se posebno uredili i pripremili. Bili su jako uzbuđeni i sretni.
Posebno su se radovali što će upoznati učenike s kojima su surađivali i prošle godine.
Nakon uvodnog predstavljanja i upoznavanja slijedio je razgovor o zavičajima u kojima se učenici nalaze. Učenici su opisivali svoj zavičaj te njegove posebnosti.
Objasnili su kojim narječjem govore i prezentirali ga.
8. Za Božić u suradnji s OŠ OPuzen izradili smo izložbu likovnih radova.
9. Promatrali su svoj zavičaj prekriven snijegom.
10. U petak, 5. veljače 2021. godine učenici trećeg razreda održali su videokonferenciju sa PŠ Kali. Razgovarali su o sigurnosti na internetu, igrli kviz i dobro se zabavili.
11. Obilježili su Dan planate Zemlje te posjetili reciklažno dvorište u Farkaševcu.
12. Održali su videokonferenciju s OŠ Opuzen te prezentirali svoj nizinski zavičaj.
Radom na ovom projektu učenici su upoznali posebnosti svojeg zavičaja. Veselili su se svim aktivnostima i marljivo radili cijele godine.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |