Učenici PŠ Farkaševac oživjeli su violinski ključ!
Nakon slušanja zadatak je bio zamisliti životinju koju bi glazba najbolje opisala, a uskoro smo razgovarali o životinjama koje su učenici zamislili.
Razgovarali o tome može li glazba opisati događaj, osobu, stvar… Zaključili smo da se glazba doživljava osobno, tj. svatko će glazbu doživjeti na svoj način.
Sljedeći zadatak bio je likovnim izričajem oživjeti violinski ključ i pretvoriti ga u životinju.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |