« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Voditeljica Županijskoga vijeća stručnih suradnika pedagoga Virovitičko-podravske županije gospođa Nina Babić u Novoj Bukovici u Osnovnoj školi Vladimira Nazora dana 2. srpnja 2024. organizirala je Vijeće u kojemu su pedagoginja Nataša Valinčić i Melita Schmitz predstavile rezultate preventivnoga projekta koji je financiran sredstvima MZOM-a u školskoj 2023./2024. godini. Članove vijeća je pozdravila ravnateljica škole gospođa Lareta Žubrinić.
Još uvijek nije kraj nastavne godine, ali je zato početak teških i zastrašujućih vrućina u našemu gradu pa su učenici 1.c razreda sa svojom učiteljicom Renatom Grahovac osvježenje i odmor pronašli u prostoru školske knjižnice gdje ih je dočekala knjižničarka Melita Schmitz.
Pedagoginja Nataša Valinčić je s učenicima osmašima provela radionicu Nenasilno rješavanje sukoba. Radionica se provela u sklopu projekta koji je financiran sredstvima MZOM u sklopu preventivnih projekata u školskoj 2023./2024. godini.
Cilj radionice je bio učenike poučiti vještinama nenasilne komunikacije, a ishodi učenja sljedeći: znati navesti značajke učinkovite/dobre komunikacije, naučiti nove vještine nenasilne komunikacije i prepoznati važnost aktivnih ja poruka.
Radionicu „Most-kako funkcioniram kao timski igrač“ provela je voditeljica projekta Melita Schmitz u suradnji s nastavnikom likovne kulture Josipom Jelenčićem s učenicima osmih razreda, a radionica se odvijala u sklopu preventivnog projekta Poslije kiše dolazi sunce koji je financiran sredstvima Ministarstva znanosti i obrazovanja u školskoj 2023./2024. godini.
Pedagoginja Nataša Valinčić i psihologinja Iva Matek, održale su u 1.a, 1.b i 1.c razrednom odjelu radionicu naziva Emocije: PONIŽENOST. Radionice se provode u sklopu projekta koji je financiran sredstvima MZO u sklopu preventivnih projekata u školskoj 2023./2024. godini.
Cilj radionice bio je osvijestiti postojanje osjećaja poniženja kod djece te učenje prepoznavanja, imenovanja i načina nošenja s istom.
Pedagoginja Nataša Valinčić i psihologinja Iva Matek, održale su u 1.a,1.b i 1.c razrednom odjelu radionicu naziva Emocije: SRAM. Radionice se provode u sklopu projekta koji je financiran sredstvima MZO u sklopu preventivnih projekata u školskoj 2023./2024. godini.
Cilj radionice bio je osvijestiti postojanje emocije srama te učenje prepoznavanja, imenovanja i načina nošenja s istom.
Preventivni projekt „Poslije kiše dolazi sunce – utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ financiran sredstvima MZO u školskoj 2023./2024. godine Županijskom stručnom vijeću školskih knjižničara Virovitičko-podravske županije održanom 13. svibnja 2024. godine predstavila je voditeljica projekta Melita Schmitz.
U sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce – utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ financiranog sredstvima MZO u školskoj 2023./2024. godine voditeljica projekta Melita Schmitz i član projektnoga tima nastavnik likovne kulture Josip Jelenčić s učenicima 8.a, 8.b, 8c i 8.d razreda odradili su radionicu pod nazivom „Kako vidim školu budućnosti“ u kojoj su učenici pomoću kolaž tehnike izrazili kako zamišljaju svoju idealnu školu u budućnosti.
U sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce – utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ financiranog sredstvima MZO u školskoj 2023./2024. godine nastavnica 5.b razreda Iva Vilček organizirala je 7. svibnja 2024. godine roditeljski sastanak na kojemu je ugostila voditeljicu projekta Melitu Schmitz koja je roditeljima prezentirala projektne aktivnosti u kojima su sudjelovali učenici, nastavnici kao i roditelji škole.
Povodom obilježavanja Dana škole OŠ Eugena Kumičića u četvrtak, 2. svibnja 2024., učiteljice Područne škole Novaki Marinela Zrinščak Begovac i Biljana Jelenčić u suradnji s voditeljicom projekta Melitom Schmitz organizirale su roditeljski sastanak na kojemu je predstavljen projekt Poslije kiše dolazi sunce koji je financiran sredstvima Ministarstva znanosti i obrazovanja u školskoj 2023./2024. godini.
Područna škola Gornji Miholjac s učiteljicama Jasnom Kizivat i Anitom Jančić Rulj ugostila je knjižničarku Melitu Schmitz koja je odradila radionice o emocijama koje se provod e u sklopu preventivnog projekta Poslije kiše dolazi sunce-utjecaj traume na mentalno zdravlje djece, a kojega financira Ministarstvo znanosti i obrazovanja u školskoj 2023./2024. godini.
24. travnja 2024. godine održan je redoviti Aktiv učiteljica razredne nastave kojega vodi učiteljica Marinela Zrinščak Begovac na kojoj je voditeljica projekta Melitu Schmitz održala radionicu samomasaže tijela koja može pomoći učenicima u opuštanju i oslobađanju napetosti u tijelu.
U sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce – utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ kojega financira MZO u školskoj 2023./2024. godini voditeljica projekta Melita Schmitz održala je radionicu „Navike i uspjeh“ u 8.a, 8.b, 8.c i 8.d razredu.
U sklopu preventivnog projekta kojega financira MZO nabavljena je stručna literatura koja se bavi temom traume te je u sklopu te aktivnosti nabavljena knjiga autora Thomas Hubla: „Iscjeljivanje kolektivne traume : proces integriranja naših međugeneracijskih i kulturalnih rana“.
Područnu školu Bakić posjetila je knjižničarka Melita Schmitz te je s učiteljicama Mirelom Bistrović i Elicom Prebeg u ponedjeljak, 15. travnja 2024., održala radionice s učenicima od 1. do 4. razreda. radionice se odvijaju u sklopu projekta koji je financiran sredstvima MZO u sklopu preventivnih projekata u školskoj 2023./2024. godini.
Nastavljamo s radionicama u sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce – utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ kojega financira MZO u školskoj godini 2023./2024. stoga su učenici 1.a razreda učiteljice Mire Brezovčan, 1.b razreda učiteljice Spomenke Bošnjak i 1.c razreda učiteljice Renate Grahovac s knjižničarkom Melitom Schmitz uz pomoć slikovnice „Kad je ljuta, vjeverica ne sluša“ Tatjane Gjurković i Tee Knežević.
Učenici 3.a razreda s učiteljicom Ljiljanom Marendić i 3.b razreda s učiteljicom Blaženkom Marić sudjelovali su na radionici Kako se osjećam u školi?! koju je priredila knjižničarka Melita Schmitz u sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce- utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ koji je financiran sredstvima Ministarstva znanosti i obrazovanja u školskoj 2023./2024. godini.
Emocija straha pripada u grupu osnovnih emocija i pojavljuje se od samoga rođenja, a neophodna je za preživljavanje čovjek kao i svake druge vrste koja živi na Zemlji. Strah je dosta često prisutan kod djece, pogotovo strah od odvajanja od roditelja, takozvani separacijski strah, te je potrebno s djetetom o njemu razgovarati i pomoći mu da se što bolje s njime nosi te mu, kada je to potrebno, pružiti utjehu i osjećaj sigurnosti.
U sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce –utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ kojega financira Ministarstvo znanosti i obrazovanja, a provodi se tijekom 2023./2024. školske godine voditeljica projekta Melita Schmitz održala je radionice u 1.a razredu učiteljice Mire Brezovčan, 1.b učiteljice Spomenke Bošnjak i 1.c razredu učiteljice Renate Grahovac pod nazivom "Emocije: Tuga".
U sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce-utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ financiranog sredstvima Ministarstva znanosti i obrazovanja u školskoj godini 2023./2024. voditeljica projekta Melita Schmitz održala je radionice pod nazivom „Prepoznavanje emocija“ s učenicima 8.a, 8.b, 8.c i 8.d razreda.
U sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce-utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ financiranog sredstvima Ministarstva znanosti i obrazovanja u školskoj godini 2023./2024. voditeljica projekta Melita Schmitz održala je radionicu pod nazivom „Prepoznavanje emocija?!“ s učenicima 6.b razreda.
U sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce“ –utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ kojega financira Ministarstvo znanosti i obrazovanja, a provodi se tijekom 2023./2024. školske godine psihologinja Iva Matek i knjižničarka Melita Schmitz održale su radionice u 1.a razredu učiteljice Mire Brezovčan, 1.b učiteljice Spomenke Bošnjak i 1.c razredu učiteljice Renate Grahovac pod nazivom Emocije: Sreća.
U sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce : utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ financiranog sredstvima Ministarstva znanosti i obrazovanja provedena je aktivnost predavanja za roditelje prvašiča i osmaša koje je održano 19. veljače 2024. i edukacije za nastavnike (20. veljače 2024.) u kojoj je sudjelovao Centar „Snaga namjere“ iz Zagreba.
U sklopu projekta „Poslije kiše dolazi sunce- utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ nabavili smo nove naslove koje ćemo predstavljati učiteljima škole, a koji pokrivaju područje traume te načine kojima djeci možemo olakšati učenje i kako da se što bolje nose s traumom i stresom tijekom svoga života.
Ministarstvo znanost i obrazovanja u sklopu financiranja preventivnih projekata za školsku godinu 2023./2024. Osnovnoj školi Eugena Kumičića odobrilo je projekt pod nazivom „Poslije kiše dolazi sunce –utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ u vrijednosti od 1.400,00 eura. Projekt je Učiteljskom vijeću dana 3. siječnja 2024. predstavila Melita Schmitz.
Ovim projektom želi se osvijestiti utjecaj traume i traumatičnih iskustava na život i funkcioniranje djeteta kao u osobnom tako i u školskom okruženju te uvidjeti kako trauma utječe na mentalno zdravlje djece te u kojoj je korelaciji s ovisnostima u tinejdžerskoj dobi.
Preventivne aktivnosti sadržavat će izlaganja i radionice s temom traume koje će pridonijeti osvještavanju uzroka i posljedica traumatskih iskustava te koje se preventivne tehnike i alati mogu primijeniti u radu s učenicima (mindfulnessa, samomasaže tijela, vizualizacije, NLP tehnike upravljanja emocijama i svjesnoga disanja).