STEAM okuplja pet različitih, a opet srodnih područja; znanost (Science), tehnologiju (Technology), inžinjerstvo (Engineering), umjetnost (Arts) i matematiku (Mathematics).
Predmeti koji se u našoj školi bave ovim područjima te kod učenika stvaraju temelje za njihov daljnji razvoj su: Fizika, Matematika, Bilogija, Kemija, Priroda, Geografija, Tehnička i Likovna kultura te Robotika.
Malo drugačiji sat biologije
Autor: Mirka Lončar, 24. 11. 2023.
Sedmašima je na sat biologije u goste došla doc. dr. sc. Ana Amić s Odjela za kemiju te su radom u skupinama uspjeli dokazati razgradnju vodikovog peroksida na plinovite produkte.
Nakon što su naučili da su enzimi važni za razgradnju molekula složenih ugljikohidrata u ustima tijekom procesa probave, upoznali su djelovanje enzima na razgradnju nekih drugih spojeva.
Učenicima se jako svidjela radionicama te smo se već dogovorili za nove radionice s docenticom Amić.
Kako smo se zabavili pogledajte na slikama.
Učiteljica biologije: Tanja Bašić
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Školska liječnica: dr Ivana Balta Medicinska sestra: Barbara Šencaj
Adresa E pošte: zz-skolska-medicina-04-os@zzjzosijek.hr
Adresa: Drinska 8
Broj telefona: 225 752
Radno vrijeme: Ponedjeljak i utorak 13.00 - 20.00
Srijeda i četvrtak 7:00 - 14.00
Učitelji |
> Skole.hr |
> eTwinning |
> Ettaedu.azoo.hr |
> Meduza CARNet |
> CARNet alati |
> CM liga |
> Školska knjižnica |
Učenici |
> Kiddle |
> E-lektire |
> Upisi u SŠ |
> Plavi telefon |
> Hrabri telefon |
> Mrežna Radost |
> Facebook knjižnice |
> Digitalna knjižnica |
> Matematički kutak na... |
> Školska knjižnica |
> Aplikacija "Stella" |
Roditelji |
> 5 za net |
> Red Button MUP |
> Centar za sigurniji net |
> Katalog Školske knji... |
> UNICEF Hrvatska |
> Eko Škole |
> Čitaj mi! |
> Izviđački klub "Javor" |
> "Sidro" -savjetovali... |