preskoči na sadržaj

Osnovna škola prof. Filipa Lukasa Kaštel Stari

Login

 

 

POPIS UDŽBENIKA ZA 
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.

 

 

 

 

Pretežno vedro - igra

ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda 

Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:

https://shorturl.at/4rqqx

SafetyNet

SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.

Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Treba li udžbenike mijenjati svake četiri godine?



VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinnig projekt Živimo zeleno 3/ Living greenly 3
Autor: Ljiljana Čavka, 19. 6. 2023.


 

eTwinnig projekt  Živimo zeleno 3/ Living greenly 3

 

             U školskoj godini 2022./2023. učenici 2. a i 2. d razreda zajedno sa svojim učiteljicama Ljubicom Klanac i Esmom Sarajčev uključili su se u eTwinning projekt Živimo zeleno 3/ Living greenly 3. U ovom projektu sudjeluju od prvog razreda.

             Živimo zeleno 3 je ekološki eTwinning projekt kojim se raznim aktivnostima potiče učenike na istraživanje, promišljanje te stjecanje spoznaja o uzrocima i posljedicama utjecaja na prirodu, osobito kreativnog mišljenja i rješavanja problema. Neke aktivnosti su tijekom godina iste, dok su neke različite i nove.

              Svake godine učenici se prvo predstave na internetskoj stranici projekta, nakon čega slijedi izrada plana realizacije projektnih aktivnosti.

              Prvo su se uključili u Životinjski izazov. Učenici 2. d razreda odabrali su izazove pod brojem 9 i 13. U izazovu broj 9 opisivali su kućnoga ljubimca, a u izazovu broj 13 izradili su plakat o jednoj životinji svoj zavičaja, dupinu. Učenici 2. a razreda osmislili su i izradili straničnike s motivom životinja.

              Kreativnu reciklažu radili su u prosincu i ožujku. Učenici 2. d razreda u prosincu su u otpadne staklenke dječje hrane posijali pšenicu i izradili ukrasne posudice sa uzorcima životinja, a u ožujku su od otpadnih kartona toalet papira izradili životinje koje simboliziraju proljeće i Uskrs. Učenici 2. a razreda u prosincu su izradili ukrase za bor od štapića sladoleda, pamuka i kartona.

              U Ptičjem izazovu učenici 2. d razreda  izradili su osobnu iskaznicu ptice koja živi u njihovu okruženju, dok su učenici 2. a razreda povezali izazov s Likovnom kulturom te od starog likovnog rada izradili novi. Izrezivali su geometrijske likove i od njih oblikovali ptice.

               Sudjelovali su i u Plogging-u. To je trčanje tijekom kojeg se čisti okoliš. Cilj aktivnosti je potaknuti učenike na tjelesnu aktivnost u prirodi, uočavanje i uklanjanje smeća iz njihova okoliša. Učenici su mjerili kilometražu te vagali smeće, a potom se upisali u zajedničku suradničku knjigu.

               Učenici 2.a razreda sudjelovali su i na radionici Festivala znanosti Društveni poduzetnik u Prirodi i društvu gdje su djeca prezentirala svoje zelene ideje i upoznali se s pojmom poduzetništva.

               Obilježili su i pojedine dane s ekološkom tematikom kao što su berba maslina u školskom masliniku, Svjetski dan šuma, Svjetski dan voda, Dan jabuka i Dan planeta Zemlje.

                                                      Učiteljice: Ljubica Klanac i Esma Sarajčev

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju