POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
eTwinnig projekt Živimo zeleno 3/ Living greenly 3
U školskoj godini 2022./2023. učenici 2. a i 2. d razreda zajedno sa svojim učiteljicama Ljubicom Klanac i Esmom Sarajčev uključili su se u eTwinning projekt Živimo zeleno 3/ Living greenly 3. U ovom projektu sudjeluju od prvog razreda.
Živimo zeleno 3 je ekološki eTwinning projekt kojim se raznim aktivnostima potiče učenike na istraživanje, promišljanje te stjecanje spoznaja o uzrocima i posljedicama utjecaja na prirodu, osobito kreativnog mišljenja i rješavanja problema. Neke aktivnosti su tijekom godina iste, dok su neke različite i nove.
Svake godine učenici se prvo predstave na internetskoj stranici projekta, nakon čega slijedi izrada plana realizacije projektnih aktivnosti.
Prvo su se uključili u Životinjski izazov. Učenici 2. d razreda odabrali su izazove pod brojem 9 i 13. U izazovu broj 9 opisivali su kućnoga ljubimca, a u izazovu broj 13 izradili su plakat o jednoj životinji svoj zavičaja, dupinu. Učenici 2. a razreda osmislili su i izradili straničnike s motivom životinja.
Kreativnu reciklažu radili su u prosincu i ožujku. Učenici 2. d razreda u prosincu su u otpadne staklenke dječje hrane posijali pšenicu i izradili ukrasne posudice sa uzorcima životinja, a u ožujku su od otpadnih kartona toalet papira izradili životinje koje simboliziraju proljeće i Uskrs. Učenici 2. a razreda u prosincu su izradili ukrase za bor od štapića sladoleda, pamuka i kartona.
U Ptičjem izazovu učenici 2. d razreda izradili su osobnu iskaznicu ptice koja živi u njihovu okruženju, dok su učenici 2. a razreda povezali izazov s Likovnom kulturom te od starog likovnog rada izradili novi. Izrezivali su geometrijske likove i od njih oblikovali ptice.
Sudjelovali su i u Plogging-u. To je trčanje tijekom kojeg se čisti okoliš. Cilj aktivnosti je potaknuti učenike na tjelesnu aktivnost u prirodi, uočavanje i uklanjanje smeća iz njihova okoliša. Učenici su mjerili kilometražu te vagali smeće, a potom se upisali u zajedničku suradničku knjigu.
Učenici 2.a razreda sudjelovali su i na radionici Festivala znanosti Društveni poduzetnik u Prirodi i društvu gdje su djeca prezentirala svoje zelene ideje i upoznali se s pojmom poduzetništva.
Obilježili su i pojedine dane s ekološkom tematikom kao što su berba maslina u školskom masliniku, Svjetski dan šuma, Svjetski dan voda, Dan jabuka i Dan planeta Zemlje.
Učiteljice: Ljubica Klanac i Esma Sarajčev