preskoči na sadržaj

Osnovna škola prof. Filipa Lukasa Kaštel Stari

Login

 

 

POPIS UDŽBENIKA ZA 
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.

 

 

 

 

Pretežno vedro - igra

ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda 

Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:

https://shorturl.at/4rqqx

SafetyNet

SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.

Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Treba li udžbenike mijenjati svake četiri godine?



VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NA PUTU DOBROTE 6
Autor: Mišo Sučević, 21. 10. 2024.


U sklopu obilježavanja Svjetskog dana beskućnika, koji se svake godine održava 10. listopada i u sklopu eTwinning projekta Na putu dobrote 6 , učenici 4.a razreda odlučili su se za humanitarnu akciju s ciljem podizanja svijesti o problemu beskućništva.

Akcija je uključivala posjet prenoćištu za beskućnike u Kaštel Gomilici, gdje su učenici imali priliku upoznati se s izazovima s kojima se suočavaju oni koji nemaju trajni dom.
Tijekom posjeta, korisnicima  prenoćišta  su donijeli različite potrepštine, poput higijenskih proizvoda i hrane, koje su sakupili kroz razredne aktivnosti. Ova gesta solidarnosti nije samo obogatila život korisnika prenoćišta, već je i učenicima pružila dragocjeno iskustvo empatije i razumijevanja.
U razgovoru s osobljem prenoćišta,  saznali su više o problemima beskućništva, uzrocima i načinima na koje se društvo može uključiti u pomoć.

Ovaj susret potaknuo je mlade na razmišljanje o važnosti zajedništva i aktivnog sudjelovanja u stvaranju boljeg društva.
Humanitarna akcija 4.a razreda pokazala je kako i male inicijative mogu značajno pridonijeti poboljšanju života onih najranjivijih. Učenici su bogatiji snažnijim osjećajem zajedništva, što će zasigurno oblikovati njihovu percepciju svijeta oko sebe i potaknuti ih na daljnje humanitarne aktivnosti.

 

                                                      Učiteljica Ljubica Klanac

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju