preskoči na sadržaj

Osnovna škola prof. Filipa Lukasa Kaštel Stari

Login

 

 

POPIS UDŽBENIKA ZA 
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.

 

 

 

 

Pretežno vedro - igra

ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda 

Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:

https://shorturl.at/4rqqx

SafetyNet

SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.

Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Treba li udžbenike mijenjati svake četiri godine?



VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROBNA DEBATA
Autor: Mišo Sučević, 28. 10. 2024.


 

 

U subotu, 26. listopada, u našoj školi je održana probna ad hoc debata, na tezu: „ Opravdano je koristiti umjetnu inteligenciju za školske obaveze.“

Vjerujem da su mnogi već upoznati s konceptom debate, ali je svejedno važno naglasiti neke njene glavne stavke. Debata je organizirana rasprava o zadanoj tezi u kojoj sudjeluju dva tima, jedan koji tezu afirmira (podržava) i drugi koji ju negira (pobija). Oba tima sadrže tri govornika, svaki sa svojim ulogama. Prvi govornik otvara debatu i iznosi Case (slučaj) svoje strane koji sadrži kriterij, argumente i definicije. Drugi govornici taj Case produbljuju i napadaju Case opozicije, a treći govornici cijelu debatu sumiraju u takozvanim „clashevima“  te uvjeravaju suca zašto je baš njihova strana pobijedila.

Prvi govori traju 6, a drugi i treći 5 minuta. Svaki tim ima 8 minuta slobodnog vremena za pripremu govora i dogovaranje, mogu ga rasporediti kako god žele. Također, nakon svakog govora ,osim onih trećih govornika, postoji  i unakrsno ispitivanje koje traje 3 minute.

Na afirmacijskoj strani u debati sudjelovali su Darija Pepur , Lucija Škarica i Vita Maleš, a na negacijskoj Roko Šikić, Toma Peljić i Marko Maleš.

Svrha debate je bila upoznati učenike koji su se nedavno uključili u Klub sa stavkama debate te su tako  započele i pripreme za turnire i natjecanja koja nas čekaju. Bila je to ad hoc debata što znači da su se učenici mogli pripremati svoj Case samo jedan sat. Zato im treba čestitati i zahvaliti na njihovom sudjelovanju, bravo!

U ulozi sudaca okušali su se Filip Balta , Toni Bratinčević , Jelena Škopljanac , Ana Maretić i Marta Bašić.

Lucija Gotovac, naša najmlađa članica koja se ove godine pridružila Debatnom klubu ,sve je pažljivo pratila kako bi mogla debatirati u nekoj od narednih debata.

Debata je jedna od najvažnijih sastavnica svakodnevnog života, koristimo ju u raspravama i prepirkama, koriste ju i političari i politički kandidati, odvjetnici, novinari i sl. To je uvidjela i voditeljica Kluba, pedagoginja Finka Ivanović, koja marljivo radi i potiče djecu da se uključe u debatu te tako poboljšaju i razviju svoje govorne vještine i sposobnost kritičkog razmišljanja.

Klub raste i dovodi nove talente i sve zainteresirane umove pa ako mislite da vam se debata sviđa, obratite se nekom učeniku koji je već u debati ili samoj pedagoginji, bilo bi nam drago da se pridružite našoj skupini!

Na kraju je pedagoginja zahvalila svim učenicima koji su imali volje doći u školu u subotu, onima koji su debatirali i onima koji su sudili i davali savjete. Subotnje druženje završilo je riječima pedagoginje „Bravo, odlični ste“. S radošću iščekujemo nastavak debatnih aktivnosti.

 

Filip Balta, 8. d

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju