preskoči na sadržaj

Osnovna škola prof. Filipa Lukasa Kaštel Stari

Login

 

 

POPIS UDŽBENIKA ZA 
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.

 

 

 

 

Pretežno vedro - igra

ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda 

Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:

https://shorturl.at/4rqqx

SafetyNet

SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.

Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Treba li udžbenike mijenjati svake četiri godine?



VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježavanje Međunarodnog dana bijelog štapa
Autor: Mišo Sučević, 28. 10. 2024.


 

U okviru obilježavanja Međunarodnog dana bijelog štapa, pedagoginja Finka Ivanović je održala  radionicu za učenike 4.a razreda. Ova aktivnost imala je za cilj upoznavanje djece s Brailleovim pismom, poznatim i kao Brajica, koje predstavlja značajan alat za komunikaciju i samostalnost osoba s oštećenjem vida.
Tijekom radionice, učenici su imali priliku naučiti osnovne principe Brajice te su se upoznali s različitim načinima korištenja ovog pisma u svakodnevnom životu. Posebna pozornost posvećena je praktičnom dijelu radionice, gdje su učenici samostalno pisali svoja imena i prezimena na Brajici.

Također ih je upoznala s osobama poput Hellen Keller, Ray Charles i Andrea Bocelli,  koji su unatoč sljepoći ostavili neizbrisiv trag kroz svoju izvanrednu stručnost i postignuća.

Ova aktivnost ne samo da je omogućila učenicima da steknu nova znanja, već je i potaknula empatiju i razumijevanje prema osobama s invaliditetom. Kroz igru i kreativnost, djeca su shvatila važnost prilagodbe i inkluzije u društvu.
Na kraju radionice, učenici su izrazili oduševljenje i želju za daljnjim učenjem o ovoj temi.

Učiteljica Ljubica Klanac

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju