Kreativnost trećaša u produženom boravku
Produženi boravak u školi nije samo pisanje domaće zadaće. U produženom boravku izmjenjuje se vrijeme za učenje, vježbanje i ponavljanje gradiva, odmor, boravak na svježem zraku i kreativne aktivnosti.
Evo samo nekih dojmova učenika 3. A i 3. B razreda i njihovih kreativnih uradaka;
- produženi boravak je super jer se tamo igram s prijateljima
- svaki dan jedan školski sat boravimo na školskom dvorištu u igri
- puno slikamo i crtamo, najviše volim slikati vodenim bojama
- pišemo sastavke
- najviše mi se sviđa kada matematiku učimo kroz igru
- obožavam rješavati matematičke mozgalice, zagonetke i puzzle
- igramo memory – sami smo izradili memory o poznatim osobama naše domovine, to mi se najviše sviđa
- najviše volim izrađivati osmosmjerke, rebuse i križaljke
- kada ostane slobodnog vremena čitam lektiru
- veselimo se užini pogotovo kada ogladnimo nakon boravka na školskom dvorištu – ponekad se i posvađamo oko zadnjeg kolača koji ostane kao „ višak“
- sami i uz pomoć učiteljice Marije istražujemo i izrađujemo plakate, male dnevnike i slikovnice vezane za projekt naše škole Hrvatska za 10
- kada napišem domaću zadaću, ponekad me ljuti što učiteljica Marija zadaje još dodatnih zadataka za vježbanje ili zbirku iz matematike – učiteljica kaže da nismo u vrtiću i da što više vježbamo da ćemo imati više znanja
- najviše se veselim petku i zadnjem satu jer tada žvačemo žvake i pušemo balone – ponekad u usta strpam i po dvije žvake samo da napušem što veći balon – gotovo svi donesemo žvake i poklanjamo ih jedni drugima
- volim produženi boravak jer zadaću napišem u školi i onda sam doma slobodan
Učenici PB-a 3. A i 3. B razreda i učiteljica Marija Devčić
[
Povratak |
Ispiši članak |
]