« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U Osnovnoj školi Gustava Krkleca u Zagrebu 06. i 13.04. 2022. održan je ciklus slikarskih radionica koje se provode unutar projekta Include -Međuresorna suradnja u osnaživanju državljana trećih zemalja u kojem je Škola partner Vladinom uredu za ljudska prava i prava nacionalnih manjina. Radionice su financirane iz Fonda za azil, migracije i integraciju Europske Unije.
Radionice vodi magistra animiranog filma i novih medija Nikolina Butorac, bivša učenica škole, a cijelom lokalnom akcijom pod nazivom Socio-kulturne aktivnosti u Travnom, koordinira psihologinja škole Mirna Glavinić. Radovi učenika i roditelja bit će izloženi tijekom svibnja 2022. u prostoru škole, a voditeljica radionica će pripremiti participativni performans.
Za potrebe radionica grupa učenika 7.a razreda izradila je plakat koji su uz pomoć učenika i roditelja azilanata i tražitelja azila preveli na turski, farsi, urdu i engleski jezik.
Što je voditeljica radionice rekla o procesu stvaranja i zbližavanja sudionika tijekom druženja:
„U svojem umjetničkom istraživanju polazim od emotivnog dešifriranja pojma doma, zanima me, njegovo proširenje, odnosno preklapanje individualnog i kolektivnog, fizičkog i efemernog, mobilnog i fiksnog. Temu konstantno proširujem društveno angažiranim umjetičkim aktivnostim, te se ideja za ovu suradnju rodila preko moje bivše osnovne škole, koja unazad 5 godina prima učenike čiji su roditelji tražitelji azila iz prihvatilišta Porin. U dogovoru sa pedagogicom Anom Marinović Radojković i psihologinjom Mirnom Glavinić, osmišljena su tri susreta i druženja grupa djece i roditelja izbjeglica pomiješane sa grupom roditelja i djece iz kvarta Travnog. Fokus je na druženju, upoznavanju, i dijeljenju iskustava kroz podtemu radionice koja je bila slikanje omiljenog voća i pozitivnog događaja povezanog s njime. Stavile smo naglasak na stjecanje samopouzdanja i razumijevanja međuljudskih odnosa, te kako cijeniti sebe i druge. Na kraju je svatko podijelio svoj događaj i slikom ispričao novu priču, koja se ispreplela sa ostalima, formirajući pozitvnu i opuštenu atmosferu ukazujući na mnoge kreativne procese građenja novih društevih i lokalnih zajednica.“