« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ove školske godine školska psihologinja Mirna Glavinić pridružila se ispred Osnovne škole Gustava Krkleca projektu ALCOR kao suradnica Pučkog otvorenog učilišta „Korak po korak“. ALCOR projekt je Erasmus+ projekt koji će trajati od zime 2021. do ljeta 2023. s ciljem poticanja višejezičnog učenja kroz korištenje digitalnih alata te ohrabrivanjem roditeljskog angažmana učenika inojezičara u sudjelovanju rada škole.
Pučko otvoreno učilište „Korak po korak“ dio je mreže šest partnerskih organizacija koje dolaze iz četiri europske zemlje (Hrvatska, Estonija, Italija i Nizozemska). Misija projekta je poticati višejezičnost u osnovnom obrazovanju jer se na temelju istraživanja utvrdilo da višejezično dijete ne može dosegnuti svoj puni potencijal ako se njegov/njezin potpuni identitet ne prihvati i integrira u obrazovni proces, uključujući i sve jezike kojima dijete govori.
Tijekom dvije godine sudjelovat će u četiri međunarodna studijska posjeta. Tijekom tih studijskih posjeta odgojno-obrazovni djelatnici iz Hrvatske, Nizozemske, Italije i Estonije učit će jedni od drugih i razmjenjivati praktična iskustva te stvoriti zajednicu prakse s odgojno-obrazovnim djelatnicima iz različitih zemalja EU. Također tijekom studijskih posjeta radit će se na oblikovanju materijala za učenike inojezičare kao i implementaciji materijala u hrvatskim školama za učenike kojima hrvatski nije prvi jezik.
Tijekom mjeseca svibnja 2022. za vrijeme studijskog posjeta Nizozemskoj školska psihologinja je zajedno s odgojno-obrazovnim djelatnicima iz drugih zemalja EU, koje sudjeluju u projektu, posjetila Optimist International School u gradu Hoofddorp u blizini Amsterdama. Navedena osnovna škola potiče višejezičnost u razrednom okruženju te ima oznaku language friendly school. Uz posjetu internacionalnoj školi, tijekom tri dana studijske posjete slušala su se predavanja uz razmjenu iskustva na temu inkluzivnog obrazovanja i uloge prvog djetetovog jezika. Također, na edukaciji je predstavljen dosadašnji rad Osnovne škole Gustava Krkleca na temu multijezičnosti i integracije djece azilanata i tražitelja azila.
Zaključno, naša škola po pitanju integracije inojezičara ne zaostaje za drugim zemljama EU koje sudjeluje u projektu, a po mnogočemu prednjačimo što svakako potvrđuju primjeri dobre prakse.