Svjetski dan matematike - World Maths Day
Svjetski dan matematike jedan je od najvećih globalnih obrazovnih događaja. Cilj mu je popularizirati aritmetičke zadatke na zabavan i smislen način. Namijenjen je svim učenicima osnovnih i srednjih škola. Zadatke mogu rješavati učenici svih godišta bez obzira na njihovo znanje matematike, zapravo to je niz jednostavnih numeričkih zadataka.
Ovogodišnje natjecanje sadrži po 500 zadataka za svakog učenika i to po 100 zadataka na svakoj razini, dakle imamo 5 razina - težina zadataka. U svakom krugu, učenik ima jednu minutu, kako bi odgovorio na što više postavljenih zadataka i time pobijedio svoje konkurente. Učenici ne mogu birati razinu natjecanja već im se ona dodjeljuje tijekom natjecanja ovisno o napredovanju. Nakon svake igre, na računalu se pojave rezultati prikazani zajedno s rezultatima ostalih učenika s kojima je igrao. Ako učenik tri puta netočno odgovori računalo će ga automatski isključiti iz igre. Učenik se ponovo može uključiti nakon par minuta.
Natjecanje počinje prve srijede u ožujku (3. ožujka 2010.) i to prve minute zapadno od 180 meridijana (datumske granice), a traje do posljednje minute iste te srijede istočno od 180 meridijana. Traje 48 sati ili sve dok je negdje na Zemlji 3. ožujak.
Ovogodišnji domaćin natjecanja je Johannesburg (zanimljivo, nije domaćin samo Svjetskom nogometnom prvenstvu već i najvećem obrazovnom matematičkom događaju), a organizator predviđa da će natjecanje biti veće i bolje od prošlih. Očekuje se sudjelovanje više od 2,5 milijuna učenika iz 40 000 škola u više od 200 država svijeta. Spomenimo da je prošle godine domaćin natjecanja bio Sydney u Australiji.
Svjetski dan je pokrenut u ožujku 2007. godine s ciljem da obrazovanje i korištenje Interneta ujedine škole širom svijeta. Tri godine kasnije, 2009. godine događaj je privukao 2 001 570 učenika iz 204 države, koji su ukupno odgovorili na 452 681 681 pitanja u roku od 48 sati.
Na prošlogodišnjem natjecanju sudjelovalo je milijun učenika iz 164 zemlje svijeta, a točno su odgovorili na 182,455,169 zadataka. Među sudionicima bila je i Geodetska tehnička škola iz Zagreba sa svojih 207 učenika, koji su točno riješili 1 195 076 zadataka. Naši su učenici bili vrlo uspješni. Sudjelovalo ih je 130 i bili su podijeljeni u četiri grupe (prema godištu). Točno su odgovorili na 461852 zadatka, te su u grupi od 50 najboljih svjetskih razreda zauzeli 7. , 17. i 27. mjesto. Od organizatora su dobili čestitke i priznanje (trofej).
Svjetski dan matematike - World Maths Day
Svjetski dan matematike jedan je od najvećih globalnih obrazovnih događaja. Cilj mu je popularizirati aritmetičke zadatke na zabavan i smislen način. Namijenjen je svim učenicima osnovnih i srednjih škola. Zadatke mogu rješavati učenici svih godišta bez obzira na njihovo znanje matematike, zapravo to je niz jednostavnih numeričkih zadataka.
Ovogodišnje natjecanje sadrži po 500 zadataka za svakog učenika i to po 100 zadataka na svakoj razini, dakle imamo 5 razina - težina zadataka. U svakom krugu, učenik ima jednu minutu, kako bi odgovorio na što više postavljenih zadataka i time pobijedio svoje konkurente. Učenici ne mogu birati razinu natjecanja već im se ona dodjeljuje tijekom natjecanja ovisno o napredovanju. Nakon svake igre, na računalu se pojave rezultati prikazani zajedno s rezultatima ostalih učenika s kojima je igrao. Ako učenik tri puta netočno odgovori računalo će ga automatski isključiti iz igre. Učenik se ponovo može uključiti nakon par minuta.
Natjecanje počinje prve srijede u ožujku (3. ožujka 2010.) i to prve minute zapadno od 180 meridijana (datumske granice), a traje do posljednje minute iste te srijede istočno od 180 meridijana. Traje 48 sati ili sve dok je negdje na Zemlji 3. ožujak.
Ovogodišnji domaćin natjecanja je Johannesburg (zanimljivo, nije domaćin samo Svjetskom nogometnom prvenstvu već i najvećem obrazovnom matematičkom događaju), a organizator predviđa da će natjecanje biti veće i bolje od prošlih. Očekuje se sudjelovanje više od 2,5 milijuna učenika iz 40 000 škola u više od 200 država svijeta. Spomenimo da je prošle godine domaćin natjecanja bio Sydney u Australiji.
Svjetski dan je pokrenut u ožujku 2007. godine s ciljem da obrazovanje i korištenje Interneta ujedine škole širom svijeta. Tri godine kasnije, 2009. godine događaj je privukao 2 001 570 učenika iz 204 države, koji su ukupno odgovorili na 452 681 681 pitanja u roku od 48 sati.
Na prošlogodišnjem natjecanju sudjelovalo je milijun učenika iz 164 zemlje svijeta, a točno su odgovorili na 182,455,169 zadataka. Među sudionicima bila je i Geodetska tehnička škola iz Zagreba sa svojih 207 učenika, koji su točno riješili 1 195 076 zadataka. Naši su učenici bili vrlo uspješni. Sudjelovalo ih je 130 i bili su podijeljeni u četiri grupe (prema godištu). Točno su odgovorili na 461852 zadatka, te su u grupi od 50 najboljih svjetskih razreda zauzeli 7. , 17. i 27. mjesto. Od organizatora su dobili čestitke i priznanje (trofej).
Zabava i igre | ![]() |
• Igre123 |
• Agame |
• Igre sa portala |
• NationalGeographic J... |
• ODLIKAŠI hr |
• Izradite strip |
• Školski sportski rez... |
![]() |
E-škola | ![]() |
• e-skola FIZIKA |
• e-skola GEOGRAFIJA |
• e-skola KEMIJA |
• Biologija |
• Windows XP |
• Sve o računalima |
• Muzeji RH |
![]() |
Nastavnici | ![]() |
• razredna-nastava |
• HZTK |
• HSI |
• AZOO |
• Online rječnik |
• Zbornice |
• ECDL Hrvatska |
• CARnet |
• Matice OŠ |
• Udruga učitelja OŠ |
• GlasRoditeljaZaDjecu |
![]() |
Eko rječnik
ATMOSFERA – sloj plinova koji okružuje planet Zemlju
GLOBALNO ZATOPLJENJE – povećanje prosječne temperature Zemlje stakleničkim efektom
KISELE KIŠE – rezultat reakcije sumpornog dioksida i dušičnog oksida u atmosferi, koji se u obliku kiše, magle ili snijega vraća na Zemlju
OZON – bezbojni plin veoma važan u gornjim dijelovima atmosfere jer nas štiti od štetnog sunčevog zračenja, ali ako nastaje u nižim dijelovima atmosfere u reakciji s onečišćivačima, postaje opasan
SOLARNA ENERGIJE – električna energija dobivena iskorištavanjem fotonaponskih ćelija koje pretvaraju sunčevu energiju u električnu
STAKLENIČKI EFEKT – efekt zagrijavanja Zemljine atmosfere i površine zbog djelovanja stakleničkih plinova u atmosferi
STAKLENIČKI PLIN – plin koji se ponaša kao staklo u stakleniku, koji ne dopušta refleksiju topline u svemir; najčešći staklenički plinovi su ugljikov dioksid i metan
PRIJATELJ je netko tko nas razumije i dijeli s nama osjećaje. Prijateljstvo je poput cvijeta Koji cvate na suncu i usred sjene. Onaj koji znade koliko vrijedi Neće nikada dozvoliti da uvene.
Propustite li ovaj dan - DAN PRIJATELJSTVA, sami izaberite neki drugi, i zajedno s prijateljima proslavite duh prijateljstva! Jer prijatelji se cijene i vole svih 365 dana u godini!
Ako imate zvučnike okušajte se u vođenju vlastitog benda