Škola stvaralaštva "Novigradsko proljeće"
I ove školske godine učenici naše škole sudjelovali su u sedmodnevnom radu 24. Škole stvaralaštva „Novigradsko proljeće“ (20. 4. – 27.4. 2013.). Zajednička tema svih dvadeset radionica bila je KLJUČ. U opuštenoj, kreativnoj atmosferi oko 350 učenika i 40 hospitanata stvaralo je prema vlastitim afinitetima glazbena, scenska i likovna djela. Tri učenice naše škole Marija Vodopić, Darija Čupić i Lucija Trković sudjelovale su u kostimografskoj i scenskoj radionici, a nastavnica Paulina Kisić u radionici izrade slikovnice. Iskustva su neponovljiva, učilo se lako kroz igru pa je Novigradsko proljeće nešto što bi svatko trebao doživjeti. Više o tome u foto-galeriji.
Evo što nam je o svom iskustvu na "Novigradskom proljeću" rekla Marija Vodopić, učenica 7.b razreda:
Na Novigradskom proljeću sudjelovala sam u scenskoj radionici. Prvi dan su svi polaznici scenske radionice bili okupljeni u višenamjenskoj dvorani škole. Tu su bili razvrstani u tri grupe i svaka je imala svog voditelja. Ja sam pripala trećoj grupi, a voditelj te grupe je bio Damir Poljičak, akademski glumac. U grupi je bilo 20 učenika i 4 hospitanta. Počeli smo sa predstavljanjem i upoznavanjem. Voditelj je htio da steknemo više samopouzdanja i da se opustimo na sceni. Razgovarali smo o glumi i svatko je mogao reći što za njega predstavlja gluma. Radili smo razne vježbe povjerenja i opuštanja. Vježbe su bile jako zanimljive i svima su se svidjele. Imali smo projekt 'Neutralna kocka'. Zadatak nam je bio jednolično kružiti školom u obliku kocke i jednoglasno odgovarati na pitanja prolaznika, a uza sve to imali smo neutralan izraz lica. Ključ je bio u tome da budemo kao jedno. Naš projekt, kojeg smo uspjeli ostvariti za samo 2 dana, izazvao je veliko oduševljenje svih. Voditelj je bio ponosan na nas, a što je najvažnije,mi smo se zbližili i postali kao mala obitelj. Još mnoge zadatke koje nam je voditelj zadao uspješno smo obavili,kao npr. osmišljanje zabavnih reklama i reportaža. Većinu vremena u radionici smo proveli zabavljajući se. Ipak je trebalo smisliti nešto čime ćemo predstaviti svoju radionicu na završnoj večeri. Na kraju smo odlučili pokazati reklame i reportaže koje smo u par sati uspjeli osmisliti. Budući da je naša predstava bila namijenjena izvođenju u malom prostoru, a zatvaranje se trebalo održati u velikoj sportskoj dvorani, odlučili smo napraviti predstavu u školi. Na predstavu se odazvao značajan broj ljudi,što nas je jako veselilo. Održali smo predstavu i dobili veliku podršku publike. Za svečano zatvaranje odlučili smo pokazati kraću verziju predstave.
Tih 7 dana na Novigradskom proljeću je za mene bilo jedno veliko iskustvo. Upoznala sam nove prijatelje te naučila puno toga o glumi,prijateljstvu i povjerenju. Najviše mi se svidio projekt 'Neutralna kocka' koji mi je pokazao što se sve može napraviti u vrlo kratkom vremenu ako djelujemo složno i slušamo jedni druge. Drago mi je što sam sudjelovala na Novigradskom proljeću i stekla nova iskustva. Uspjela sam otkriti ključ prijateljstva-povjerenje.
Škola stvaralaštva "Novigradsko proljeće"
I ove školske godine učenici naše škole sudjelovali su u sedmodnevnom radu 24. Škole stvaralaštva „Novigradsko proljeće“ (20. 4. – 27.4. 2013.). Zajednička tema svih dvadeset radionica bila je KLJUČ. U opuštenoj, kreativnoj atmosferi oko 350 učenika i 40 hospitanata stvaralo je prema vlastitim afinitetima glazbena, scenska i likovna djela. Tri učenice naše škole Marija Vodopić, Darija Čupić i Lucija Trković sudjelovale su u kostimografskoj i scenskoj radionici, a nastavnica Paulina Kisić u radionici izrade slikovnice. Iskustva su neponovljiva, učilo se lako kroz igru pa je Novigradsko proljeće nešto što bi svatko trebao doživjeti. Više o tome u foto-galeriji.
Evo što nam je o svom iskustvu na "Novigradskom proljeću" rekla Marija Vodopić, učenica 7.b razreda:
Na Novigradskom proljeću sudjelovala sam u scenskoj radionici. Prvi dan su svi polaznici scenske radionice bili okupljeni u višenamjenskoj dvorani škole. Tu su bili razvrstani u tri grupe i svaka je imala svog voditelja. Ja sam pripala trećoj grupi, a voditelj te grupe je bio Damir Poljičak, akademski glumac. U grupi je bilo 20 učenika i 4 hospitanta. Počeli smo sa predstavljanjem i upoznavanjem. Voditelj je htio da steknemo više samopouzdanja i da se opustimo na sceni. Razgovarali smo o glumi i svatko je mogao reći što za njega predstavlja gluma. Radili smo razne vježbe povjerenja i opuštanja. Vježbe su bile jako zanimljive i svima su se svidjele. Imali smo projekt 'Neutralna kocka'. Zadatak nam je bio jednolično kružiti školom u obliku kocke i jednoglasno odgovarati na pitanja prolaznika, a uza sve to imali smo neutralan izraz lica. Ključ je bio u tome da budemo kao jedno. Naš projekt, kojeg smo uspjeli ostvariti za samo 2 dana, izazvao je veliko oduševljenje svih. Voditelj je bio ponosan na nas, a što je najvažnije,mi smo se zbližili i postali kao mala obitelj. Još mnoge zadatke koje nam je voditelj zadao uspješno smo obavili,kao npr. osmišljanje zabavnih reklama i reportaža. Većinu vremena u radionici smo proveli zabavljajući se. Ipak je trebalo smisliti nešto čime ćemo predstaviti svoju radionicu na završnoj večeri. Na kraju smo odlučili pokazati reklame i reportaže koje smo u par sati uspjeli osmisliti. Budući da je naša predstava bila namijenjena izvođenju u malom prostoru, a zatvaranje se trebalo održati u velikoj sportskoj dvorani, odlučili smo napraviti predstavu u školi. Na predstavu se odazvao značajan broj ljudi,što nas je jako veselilo. Održali smo predstavu i dobili veliku podršku publike. Za svečano zatvaranje odlučili smo pokazati kraću verziju predstave.
Tih 7 dana na Novigradskom proljeću je za mene bilo jedno veliko iskustvo. Upoznala sam nove prijatelje te naučila puno toga o glumi,prijateljstvu i povjerenju. Najviše mi se svidio projekt 'Neutralna kocka' koji mi je pokazao što se sve može napraviti u vrlo kratkom vremenu ako djelujemo složno i slušamo jedni druge. Drago mi je što sam sudjelovala na Novigradskom proljeću i stekla nova iskustva. Uspjela sam otkriti ključ prijateljstva-povjerenje.
Zabava i igre | ![]() |
• Igre123 |
• Agame |
• Igre sa portala |
• NationalGeographic J... |
• ODLIKAŠI hr |
• Izradite strip |
• Školski sportski rez... |
![]() |
E-škola | ![]() |
• e-skola FIZIKA |
• e-skola GEOGRAFIJA |
• e-skola KEMIJA |
• Biologija |
• Windows XP |
• Sve o računalima |
• Muzeji RH |
![]() |
Nastavnici | ![]() |
• razredna-nastava |
• HZTK |
• HSI |
• AZOO |
• Online rječnik |
• Zbornice |
• ECDL Hrvatska |
• CARnet |
• Matice OŠ |
• Udruga učitelja OŠ |
• GlasRoditeljaZaDjecu |
![]() |
Eko rječnik
ATMOSFERA – sloj plinova koji okružuje planet Zemlju
GLOBALNO ZATOPLJENJE – povećanje prosječne temperature Zemlje stakleničkim efektom
KISELE KIŠE – rezultat reakcije sumpornog dioksida i dušičnog oksida u atmosferi, koji se u obliku kiše, magle ili snijega vraća na Zemlju
OZON – bezbojni plin veoma važan u gornjim dijelovima atmosfere jer nas štiti od štetnog sunčevog zračenja, ali ako nastaje u nižim dijelovima atmosfere u reakciji s onečišćivačima, postaje opasan
SOLARNA ENERGIJE – električna energija dobivena iskorištavanjem fotonaponskih ćelija koje pretvaraju sunčevu energiju u električnu
STAKLENIČKI EFEKT – efekt zagrijavanja Zemljine atmosfere i površine zbog djelovanja stakleničkih plinova u atmosferi
STAKLENIČKI PLIN – plin koji se ponaša kao staklo u stakleniku, koji ne dopušta refleksiju topline u svemir; najčešći staklenički plinovi su ugljikov dioksid i metan
PRIJATELJ je netko tko nas razumije i dijeli s nama osjećaje. Prijateljstvo je poput cvijeta Koji cvate na suncu i usred sjene. Onaj koji znade koliko vrijedi Neće nikada dozvoliti da uvene.
Propustite li ovaj dan - DAN PRIJATELJSTVA, sami izaberite neki drugi, i zajedno s prijateljima proslavite duh prijateljstva! Jer prijatelji se cijene i vole svih 365 dana u godini!
Ako imate zvučnike okušajte se u vođenju vlastitog benda