Terenska nastava učenika 3. razreda
Učenici trećih razreda naše škole u četvrtak, 21. travnja 2016. godine bili su na terenskoj nastavi u Ljutoj. Prema nastavnom planu i programu ovakvim oblikom nastave obilježili smo Dan planeta Zemlje te Dan voda i ponovili naučeno gradivo. Pješice smo krenuli ispred matične škole cestom do Konavoskih dvora. Cestom smo se zaustavljali uz nove info panoe koji su nas na zanimljiv i zabavan način upoznali sa bogatstvom biljnog i životinjskog svijeta našeg kraja. Posjetili smo mlinicu i stupu na rijeci Ljutoj gdje smo se upoznali sa načinom rada i njihovoj važnosti u prošlosti. Danas ih posjećuju brojni turisti i uživaju u prirodnim ljepotama. Glavni cilj našeg izleta bio je doći do izvora rijeke Ljute i vidjeti gdje ova snažna rijeka izvire i pokreće brojne mlinice i stupu. Ljepota prirode i očuvani okoliš bio je prirodna učionica za radni dio gdje smo promatrali kapljicu vode školskim mikroskopom, bilježili podatke promatranja prirode te iznosili doživljaje viđenog. Na kraju bilo je vremena i za igru na nogometnom igralištu u Ljutoj. Više o tome u foto-galeriji.
Terenska nastava učenika 3. razreda
Učenici trećih razreda naše škole u četvrtak, 21. travnja 2016. godine bili su na terenskoj nastavi u Ljutoj. Prema nastavnom planu i programu ovakvim oblikom nastave obilježili smo Dan planeta Zemlje te Dan voda i ponovili naučeno gradivo. Pješice smo krenuli ispred matične škole cestom do Konavoskih dvora. Cestom smo se zaustavljali uz nove info panoe koji su nas na zanimljiv i zabavan način upoznali sa bogatstvom biljnog i životinjskog svijeta našeg kraja. Posjetili smo mlinicu i stupu na rijeci Ljutoj gdje smo se upoznali sa načinom rada i njihovoj važnosti u prošlosti. Danas ih posjećuju brojni turisti i uživaju u prirodnim ljepotama. Glavni cilj našeg izleta bio je doći do izvora rijeke Ljute i vidjeti gdje ova snažna rijeka izvire i pokreće brojne mlinice i stupu. Ljepota prirode i očuvani okoliš bio je prirodna učionica za radni dio gdje smo promatrali kapljicu vode školskim mikroskopom, bilježili podatke promatranja prirode te iznosili doživljaje viđenog. Na kraju bilo je vremena i za igru na nogometnom igralištu u Ljutoj. Više o tome u foto-galeriji.
Zabava i igre | ![]() |
• Igre123 |
• Agame |
• Igre sa portala |
• NationalGeographic J... |
• ODLIKAŠI hr |
• Izradite strip |
• Školski sportski rez... |
![]() |
E-škola | ![]() |
• e-skola FIZIKA |
• e-skola GEOGRAFIJA |
• e-skola KEMIJA |
• Biologija |
• Windows XP |
• Sve o računalima |
• Muzeji RH |
![]() |
Nastavnici | ![]() |
• razredna-nastava |
• HZTK |
• HSI |
• AZOO |
• Online rječnik |
• Zbornice |
• ECDL Hrvatska |
• CARnet |
• Matice OŠ |
• Udruga učitelja OŠ |
• GlasRoditeljaZaDjecu |
![]() |
Eko rječnik
ATMOSFERA – sloj plinova koji okružuje planet Zemlju
GLOBALNO ZATOPLJENJE – povećanje prosječne temperature Zemlje stakleničkim efektom
KISELE KIŠE – rezultat reakcije sumpornog dioksida i dušičnog oksida u atmosferi, koji se u obliku kiše, magle ili snijega vraća na Zemlju
OZON – bezbojni plin veoma važan u gornjim dijelovima atmosfere jer nas štiti od štetnog sunčevog zračenja, ali ako nastaje u nižim dijelovima atmosfere u reakciji s onečišćivačima, postaje opasan
SOLARNA ENERGIJE – električna energija dobivena iskorištavanjem fotonaponskih ćelija koje pretvaraju sunčevu energiju u električnu
STAKLENIČKI EFEKT – efekt zagrijavanja Zemljine atmosfere i površine zbog djelovanja stakleničkih plinova u atmosferi
STAKLENIČKI PLIN – plin koji se ponaša kao staklo u stakleniku, koji ne dopušta refleksiju topline u svemir; najčešći staklenički plinovi su ugljikov dioksid i metan
PRIJATELJ je netko tko nas razumije i dijeli s nama osjećaje. Prijateljstvo je poput cvijeta Koji cvate na suncu i usred sjene. Onaj koji znade koliko vrijedi Neće nikada dozvoliti da uvene.
Propustite li ovaj dan - DAN PRIJATELJSTVA, sami izaberite neki drugi, i zajedno s prijateljima proslavite duh prijateljstva! Jer prijatelji se cijene i vole svih 365 dana u godini!
Ako imate zvučnike okušajte se u vođenju vlastitog benda