Završen program edukacije "Znaj da sam tu"
U OŠ Gruda je završen program edukacije vršnjaka pomagača „Znaj da sam tu“ koji je bio namijenjen učenicima od petog do osmog razreda. U programu je sudjelovalo 16 naših učenika koji su izabrani od strane razredne zajednice kao oni koji imaju potencijala, osobine i navike da pomažu drugima. Kroz osam radionica učenici su unaprijedili socijalne vještine koje će im pomoći u boljem nošenju sa vlastitim teškoćama ali i kojima će moći podučavati svoje vršnjake. Na ovaj način, vršnjaci pomagači su postali aktivni sudionici i kreatori školskog i vršnjačkog okruženja te osjećaj društvene koristi i kompetentnijima za pružanje pomoći i podrške drugim učenicima. Naši učenici su završetkom ovog programa dobili zadatak da usvojena znanja prenesu u rješavanju svakodnevnih školskih situacija, da se drugim učenicima predstave kao model i osoba kojoj se mogu obratiti za pomoć i podršku ali i osobe koja će svoja usvojena znanja prenijeti i drugim učenicima u svojem razrednom odjelu na satu razredne zajednice. Kao škola, zahvaljujemo se Udruzi „Horizon“ i voditeljima programa „Znaj da sam tu“.
Završen program edukacije "Znaj da sam tu"
U OŠ Gruda je završen program edukacije vršnjaka pomagača „Znaj da sam tu“ koji je bio namijenjen učenicima od petog do osmog razreda. U programu je sudjelovalo 16 naših učenika koji su izabrani od strane razredne zajednice kao oni koji imaju potencijala, osobine i navike da pomažu drugima. Kroz osam radionica učenici su unaprijedili socijalne vještine koje će im pomoći u boljem nošenju sa vlastitim teškoćama ali i kojima će moći podučavati svoje vršnjake. Na ovaj način, vršnjaci pomagači su postali aktivni sudionici i kreatori školskog i vršnjačkog okruženja te osjećaj društvene koristi i kompetentnijima za pružanje pomoći i podrške drugim učenicima. Naši učenici su završetkom ovog programa dobili zadatak da usvojena znanja prenesu u rješavanju svakodnevnih školskih situacija, da se drugim učenicima predstave kao model i osoba kojoj se mogu obratiti za pomoć i podršku ali i osobe koja će svoja usvojena znanja prenijeti i drugim učenicima u svojem razrednom odjelu na satu razredne zajednice. Kao škola, zahvaljujemo se Udruzi „Horizon“ i voditeljima programa „Znaj da sam tu“.
Zabava i igre | ![]() |
• Igre123 |
• Agame |
• Igre sa portala |
• NationalGeographic J... |
• ODLIKAŠI hr |
• Izradite strip |
• Školski sportski rez... |
![]() |
E-škola | ![]() |
• e-skola FIZIKA |
• e-skola GEOGRAFIJA |
• e-skola KEMIJA |
• Biologija |
• Windows XP |
• Sve o računalima |
• Muzeji RH |
![]() |
Nastavnici | ![]() |
• razredna-nastava |
• HZTK |
• HSI |
• AZOO |
• Online rječnik |
• Zbornice |
• ECDL Hrvatska |
• CARnet |
• Matice OŠ |
• Udruga učitelja OŠ |
• GlasRoditeljaZaDjecu |
![]() |
Eko rječnik
ATMOSFERA – sloj plinova koji okružuje planet Zemlju
GLOBALNO ZATOPLJENJE – povećanje prosječne temperature Zemlje stakleničkim efektom
KISELE KIŠE – rezultat reakcije sumpornog dioksida i dušičnog oksida u atmosferi, koji se u obliku kiše, magle ili snijega vraća na Zemlju
OZON – bezbojni plin veoma važan u gornjim dijelovima atmosfere jer nas štiti od štetnog sunčevog zračenja, ali ako nastaje u nižim dijelovima atmosfere u reakciji s onečišćivačima, postaje opasan
SOLARNA ENERGIJE – električna energija dobivena iskorištavanjem fotonaponskih ćelija koje pretvaraju sunčevu energiju u električnu
STAKLENIČKI EFEKT – efekt zagrijavanja Zemljine atmosfere i površine zbog djelovanja stakleničkih plinova u atmosferi
STAKLENIČKI PLIN – plin koji se ponaša kao staklo u stakleniku, koji ne dopušta refleksiju topline u svemir; najčešći staklenički plinovi su ugljikov dioksid i metan
PRIJATELJ je netko tko nas razumije i dijeli s nama osjećaje. Prijateljstvo je poput cvijeta Koji cvate na suncu i usred sjene. Onaj koji znade koliko vrijedi Neće nikada dozvoliti da uvene.
Propustite li ovaj dan - DAN PRIJATELJSTVA, sami izaberite neki drugi, i zajedno s prijateljima proslavite duh prijateljstva! Jer prijatelji se cijene i vole svih 365 dana u godini!
Ako imate zvučnike okušajte se u vođenju vlastitog benda