Znanstvenik Ivica Puljak posjetio našu školu
U utorak, 27. veljače našu je školu posjetio svjetski priznati hrvatski znanstvenik, suradnik istraživačkog centra CERN prof. dr. sc. Ivica Puljak. U suradnji sa Udrugom za promicanje prirodnih znanosti Dubrovnik organizirano je predavanje Priča o svemiru za učenike sedmih i osmih razreda s ciljem popularizacije znanja i znanosti. Na uistinu impresivnom predavanju moglo se čuti o svemiru, njegovom nastanku i razvoju. Dobili smo odgovore na mnoga zanimljiva pitanja kao što su: ''Što znamo i kako znamo to što znamo?'', ''Kako glasi rečenica koja sadrži svo ljudsko znanje?“, „Kako nastaje slika u našem oku?, „Tko je kriv ako smo loše volje?“, „Koliko atoma ima u našem tijelu?“... Sve je to prof. Puljak iznio na jednostavan, učenicima razumljiv način, a ipak na visokoj znanstvenoj razini. Svojom ležernošću zainteresirao je učenike i pobudio njihovu znatiželju te im na kraju poručio: „ Budite uporni u radu. Radom i upornošću možete puno postići. Ja sam u školi uvijek pratio što učimo na satu i praktički većinu stvari naučio već u učionici. Slušajte i poštujte roditelje i učitelje.“
Znanstvenik Ivica Puljak posjetio našu školu
U utorak, 27. veljače našu je školu posjetio svjetski priznati hrvatski znanstvenik, suradnik istraživačkog centra CERN prof. dr. sc. Ivica Puljak. U suradnji sa Udrugom za promicanje prirodnih znanosti Dubrovnik organizirano je predavanje Priča o svemiru za učenike sedmih i osmih razreda s ciljem popularizacije znanja i znanosti. Na uistinu impresivnom predavanju moglo se čuti o svemiru, njegovom nastanku i razvoju. Dobili smo odgovore na mnoga zanimljiva pitanja kao što su: ''Što znamo i kako znamo to što znamo?'', ''Kako glasi rečenica koja sadrži svo ljudsko znanje?“, „Kako nastaje slika u našem oku?, „Tko je kriv ako smo loše volje?“, „Koliko atoma ima u našem tijelu?“... Sve je to prof. Puljak iznio na jednostavan, učenicima razumljiv način, a ipak na visokoj znanstvenoj razini. Svojom ležernošću zainteresirao je učenike i pobudio njihovu znatiželju te im na kraju poručio: „ Budite uporni u radu. Radom i upornošću možete puno postići. Ja sam u školi uvijek pratio što učimo na satu i praktički većinu stvari naučio već u učionici. Slušajte i poštujte roditelje i učitelje.“
Zabava i igre | ![]() |
• Igre123 |
• Agame |
• Igre sa portala |
• NationalGeographic J... |
• ODLIKAŠI hr |
• Izradite strip |
• Školski sportski rez... |
![]() |
E-škola | ![]() |
• e-skola FIZIKA |
• e-skola GEOGRAFIJA |
• e-skola KEMIJA |
• Biologija |
• Windows XP |
• Sve o računalima |
• Muzeji RH |
![]() |
Nastavnici | ![]() |
• razredna-nastava |
• HZTK |
• HSI |
• AZOO |
• Online rječnik |
• Zbornice |
• ECDL Hrvatska |
• CARnet |
• Matice OŠ |
• Udruga učitelja OŠ |
• GlasRoditeljaZaDjecu |
![]() |
Eko rječnik
ATMOSFERA – sloj plinova koji okružuje planet Zemlju
GLOBALNO ZATOPLJENJE – povećanje prosječne temperature Zemlje stakleničkim efektom
KISELE KIŠE – rezultat reakcije sumpornog dioksida i dušičnog oksida u atmosferi, koji se u obliku kiše, magle ili snijega vraća na Zemlju
OZON – bezbojni plin veoma važan u gornjim dijelovima atmosfere jer nas štiti od štetnog sunčevog zračenja, ali ako nastaje u nižim dijelovima atmosfere u reakciji s onečišćivačima, postaje opasan
SOLARNA ENERGIJE – električna energija dobivena iskorištavanjem fotonaponskih ćelija koje pretvaraju sunčevu energiju u električnu
STAKLENIČKI EFEKT – efekt zagrijavanja Zemljine atmosfere i površine zbog djelovanja stakleničkih plinova u atmosferi
STAKLENIČKI PLIN – plin koji se ponaša kao staklo u stakleniku, koji ne dopušta refleksiju topline u svemir; najčešći staklenički plinovi su ugljikov dioksid i metan
PRIJATELJ je netko tko nas razumije i dijeli s nama osjećaje. Prijateljstvo je poput cvijeta Koji cvate na suncu i usred sjene. Onaj koji znade koliko vrijedi Neće nikada dozvoliti da uvene.
Propustite li ovaj dan - DAN PRIJATELJSTVA, sami izaberite neki drugi, i zajedno s prijateljima proslavite duh prijateljstva! Jer prijatelji se cijene i vole svih 365 dana u godini!
Ako imate zvučnike okušajte se u vođenju vlastitog benda