Učenici trećih razreda u Ljutoj
U srijedu 11. ožujka učenici trećih razreda naše škole zajedno sa svojim učiteljicama sudjelovali su na terenskoj nastavi koja se održala uz rijeku Ljutu. Obilježili su Dan voda i naučene nastavne sadržaje primjenili i nadopunili promatrajući okoliš kojim su pješice prolazili od Grude do Ljute. Mjerili su temperaturu zraka i zapažali njene promjene, orjentirali se u prostoru pomoću kompasa, sunca, mahovine i sl, promatrali su biljni i životinjski svijet, a u tome su im puno pomogle poučne table s kojih su mogli saznati o „stanovnicima“ uz rijeku Ljutu koje nisu susreli. Osim vidljivog svijeta, školskim mikroskopom promatrali su golim okom nevidljivi svijet u kapljici vode rijeke Ljute. Učenici su vidjeli gdje izvire rijeka i na koji način pokreće mlinice. Gospodin Ivo Đivanović srdačno ih je primio na svoje gospodarstvo; u mlinicu i stupu te ih je upoznao s načinom rada i njihovom važnošću za ljude u prošlosti. Svoj bogati doživljaj toga dana, začinili su igrom na igralištu u mjestu Ljuta. Više o tome u foto-galeriji.
Učenici trećih razreda u Ljutoj
U srijedu 11. ožujka učenici trećih razreda naše škole zajedno sa svojim učiteljicama sudjelovali su na terenskoj nastavi koja se održala uz rijeku Ljutu. Obilježili su Dan voda i naučene nastavne sadržaje primjenili i nadopunili promatrajući okoliš kojim su pješice prolazili od Grude do Ljute. Mjerili su temperaturu zraka i zapažali njene promjene, orjentirali se u prostoru pomoću kompasa, sunca, mahovine i sl, promatrali su biljni i životinjski svijet, a u tome su im puno pomogle poučne table s kojih su mogli saznati o „stanovnicima“ uz rijeku Ljutu koje nisu susreli. Osim vidljivog svijeta, školskim mikroskopom promatrali su golim okom nevidljivi svijet u kapljici vode rijeke Ljute. Učenici su vidjeli gdje izvire rijeka i na koji način pokreće mlinice. Gospodin Ivo Đivanović srdačno ih je primio na svoje gospodarstvo; u mlinicu i stupu te ih je upoznao s načinom rada i njihovom važnošću za ljude u prošlosti. Svoj bogati doživljaj toga dana, začinili su igrom na igralištu u mjestu Ljuta. Više o tome u foto-galeriji.
Zabava i igre | ![]() |
• Igre123 |
• Agame |
• Igre sa portala |
• NationalGeographic J... |
• ODLIKAŠI hr |
• Izradite strip |
• Školski sportski rez... |
![]() |
E-škola | ![]() |
• e-skola FIZIKA |
• e-skola GEOGRAFIJA |
• e-skola KEMIJA |
• Biologija |
• Windows XP |
• Sve o računalima |
• Muzeji RH |
![]() |
Nastavnici | ![]() |
• razredna-nastava |
• HZTK |
• HSI |
• AZOO |
• Online rječnik |
• Zbornice |
• ECDL Hrvatska |
• CARnet |
• Matice OŠ |
• Udruga učitelja OŠ |
• GlasRoditeljaZaDjecu |
![]() |
Eko rječnik
ATMOSFERA – sloj plinova koji okružuje planet Zemlju
GLOBALNO ZATOPLJENJE – povećanje prosječne temperature Zemlje stakleničkim efektom
KISELE KIŠE – rezultat reakcije sumpornog dioksida i dušičnog oksida u atmosferi, koji se u obliku kiše, magle ili snijega vraća na Zemlju
OZON – bezbojni plin veoma važan u gornjim dijelovima atmosfere jer nas štiti od štetnog sunčevog zračenja, ali ako nastaje u nižim dijelovima atmosfere u reakciji s onečišćivačima, postaje opasan
SOLARNA ENERGIJE – električna energija dobivena iskorištavanjem fotonaponskih ćelija koje pretvaraju sunčevu energiju u električnu
STAKLENIČKI EFEKT – efekt zagrijavanja Zemljine atmosfere i površine zbog djelovanja stakleničkih plinova u atmosferi
STAKLENIČKI PLIN – plin koji se ponaša kao staklo u stakleniku, koji ne dopušta refleksiju topline u svemir; najčešći staklenički plinovi su ugljikov dioksid i metan
PRIJATELJ je netko tko nas razumije i dijeli s nama osjećaje. Prijateljstvo je poput cvijeta Koji cvate na suncu i usred sjene. Onaj koji znade koliko vrijedi Neće nikada dozvoliti da uvene.
Propustite li ovaj dan - DAN PRIJATELJSTVA, sami izaberite neki drugi, i zajedno s prijateljima proslavite duh prijateljstva! Jer prijatelji se cijene i vole svih 365 dana u godini!
Ako imate zvučnike okušajte se u vođenju vlastitog benda