NATJEČAJ PŠ JASENAK „U školskom vrtu i mi rastemo“
Autor: Danko Bertović, 21. 11. 2018.
Učenici PŠ Jasenak s učiteljicom Simicom Maravić prijavili su se na Natječaj Udruge Biovrt „U školskom vrtu rastemo i mi“. U drugi krug natječaja za školske vrtove započelo je glasanje od 19.-25.11.18. Udruga Biovrt poklanja poklon paket za pokretanje školskih vrtova koji se sastoji od Priručnika "U školskom vrtu i mi rastemo" Silvije Kolar-Fodor, brošure "Očuvajmo biorazzznolikost" i paketa s 10 različitih vrsta sjemenja. Na natječaj se prijavilo 77 škola, koji su prezentirali svoje fotografije vrtova ili mjesta gdje bi ga željeli kreirati te svoju priču. https://www.facebook.com/UdrugaBiovrt/photos/a.945441892326811/945450515659282/?type=3&theater
Na fb stranici Udruge Biovrt objavljen je foto album s fotografijama prijavljenih škola, a uz svaku fotografiju možete pročitati i prekrasne priče prijavljenih škola o tome što trenutno rade i što bi sve voljeli pokrenuti u svojim školama. Glasom odnosno "lajkom" nagradite priču učenika PŠ Jasenak kako bi učenici ove područne škole razvili školski vrt u kojem će rasti različito bilje. Glasati možete u fotoalbumu objavljenom OVDJE. Nagradite lajkom priču PŠ Jasenak
https://www.facebook.com/UdrugaBiovrt/photos/a.945441892326811/945450515659282/?type=3&theater
te ih podržite i na taj način omogućite da dobiju poklon paket udruge Biovrt. Udruga Biovrt odabire još 5 škola te će ukupno 10 škola nagraditi Priručnikom za pokretanje i vođenje školskih vrtova, po 10 paketića različitog sjemenja te brošuru Očuvajmo biorazzznolikost.
VAŠA RAVNATELJICA
Anđelka Salopek, mag. prim. educ.
Razredna.docx
5.RAZRED GOO.docx
6.RAZRED GOO.docx
7.RAZRED GOO.docx
8.RAZRED GOO.docx
- Pravilnik o zaštiti na radu Osnovne škole Ivane Brlić Mažuranić Ogulin.pdf
- Pravilnik_o_kriterijima_za_izricanje_pedagoskih_mjera_NN_br_94_2015.pdf
- Pravilnik_o_izvodenju_izleta_ekskurzija.pdf
- Pravilnik o načinima , postupcima i elementima vrednovanja.pdf
- Odluka_o_REALIZAC.ODMORA_za_ucenike_KZ_sk.god._2019-20..pdf
linkovi |