preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

 

ŠKOLSKI BUS

OFFICE 365

DIGITALNI ALATI

Preporuke o organizaciji radnoga dana učenika tijekom održavanja nastave na daljinu

Izvođenje nastave na daljinu predstavlja izazov za učitelja i učenika, ali i za cjelokupnu obitelj jer se proces učenja i poučavanja odvija kod kuće pa je potrebno osigurati određene preduvjete za učenje, ali i procijeniti koliko zapravo treba učiti. Stoga je ova preporuka napisana na jednostavan način s konkretnim primjerima koji mogu biti od pomoći učenicima, učiteljima i roditeljima/starateljima.   

Uvjeti za učenje podrazumijevaju opremu za nastavu za daljinu, potrebne udžbenike i mirni kutak za učenje. Dobro je pokušati uvesti i redovitu strukturu radnoga dana za učenike.

Vrijeme provedeno u učenju podrazumijeva vrijeme u kojem se poučava (u školi, odnosno putem sustava za nastavu na daljinu), ali i vrijeme samostalnoga ili suradničkoga učenja. Takvo ukupno vrijeme ovisi o uzrastu djeteta i kreće se od 5 do 8 sati dnevno tijekom radnoga tjedna.

U privitku se nalaze preporuke o organizaciji radnoga dana učenika osnovnih i srednjih škola tijekom radnoga tjedna koje je donijelo Ministarstvo znanosti i obrazovanja. 



Priloženi dokumenti:
Preporuke_o_organizaciji_radnoga_dana.pdf (602.77 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Katarina Šalinović   datum: 27. 3. 2020.

 


SATNICA



KONTAKT

ADRESA: Kolodvorska 31,

10 291 Prigorje Brdovečko


e-mail: ured@os-ibmazuranic-prigorjebrdovecko.skole.hr


Maja Bokunić, tajnica

Tel: 01/3397-305





 


 

                              




Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji




Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 5. 2011.

Ukupno: 493780
Ovaj mjesec: 713
Ovaj tjedan: 310
Danas: 23

Tražilica

Korisni linkovi
ODGOJ I OBRAZOVANJE

SIGURNOST NA INTERNETU

ZABAVNO I POUČNO


 

ON LINE ENCIKLOPEDIJA GRČKE MITOLOGIJE


PRIKAZ POSJETA

Flag Counter

 



 

 

 

 

 


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju