preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Nastava na daljinu - materijali za produženi boravak 2. razreda

 

ČETVRTAK, 9.4.2020.

2. RAZRED

Dragi moji boravkaši!

Vama i vašim roditeljima želim da ove blagdane provedete u ljubavi i miru u krugu svoje obitelji. Uživajte u bojanju jaja i druženju s obitelji. Čuvajte se i ostanite veseli i zdravi!

 

Voli vas vaša učiteljica  Vlasta!

 

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK (čitamo o Uskrsu):

Pročitaj ovaj tekst i saznaj nešto o USKRSNIM  OBIČAJIMA svoga kraja. Pitaj svoje starije ukućane sjećaju li se nekih uskrsnih običaja iz svojeg djetinjstva.

Cvjetnica je nedjelja prije Uskrsa. Nazivaju se još i Cvitna nedilja, Maslinica, Maslinska nedija i Nedjelja Muke jer se na taj dan u crkvama pjeva Muka Isusova i blagoslivljaju grančice drijenka ili maslinove grančice. Drijenak u narodu predstavlja posebno zdravu biljku, simbol je zdravlja i čvrstoće. Otud u narodu i izreka zdrav ko dren.

                

Danas se u Brdovcu umjesto drijenka u crkvu na blagoslov nosi maslinova grančica, koju se potom stavlja u vazu. Cvjetnom nedjeljom započinje Veliki tjedan ili Sveti tjedan ili, kako se naziva u brdovečkom kraju, Veliki kedan. U tom tjednu svi su posvećeni kućnim poslovima od spremanja kuća do pripremanja svega što je potrebno za uskrsnu proslavu.

Velika subota dan je Isusovog počinka u grobu. Obilazi ga se sve do blagoslova uskrsne hrane koji je u Brdovcu u popodnevnim satima. Za odlazak na blagoslov pripremala se košara hrane: kuhana šunka, kobasice, jaja, hren, mladi luk, malo soli, ponekad i vino, uz mnoštvo peciva, kruha i kolača. Blagoslovljenu hranu svi ukućani zajedno kod kuće jedu za uskrsni doručak. Mrvice hrane, u Brdovcu se nikad nisu bacale, već su se nosile na njivu ili su bile hrana za kokoši. Čuvala se u prošlosti u Brdovcu i kost blagoslovljenog mesa, kao zaštita za kuću ili bi se bacila na njivu kako bi ista bolje rodila.

Na Uskrsnu se nedjelju za ručak okuplja cijela obitelj. Održavaju se običaji blagoslova vatre ispred crkve u mjestu. Vatra podsjeća na gorući grm iz kojeg je Bog govorio Mojsiju, a od te vatre koja nastane obično je svećenik u Brdovcu palio uskrsnu svijeću koja označava uskrslog Krista. U Prigorju Brdovečkom se do danas sačuvala tradicija paljenja gube, jer to označava želje da sljedeća godina bude dobra. U prošlosti su se stanovnici Brdovca trudili na taj dan obući se čim ljepše i svečanije, no danas to više nije tako. Danas se jede juha s rezancima, pečenje te dizani kolači te kuglof - slatki uskrsni kruh ili pak vrtanj - pletenica savijena u krug tako da ima rupu u sredini. A u posljednje vrijeme često se priprema i pinca ili sirnica - slatki uskrsni kruh s jajima.

Uskrsni ponedjeljak je nastavak uskrsnog slavlja. Toga se dana također ide na svetu misu, jedu se uskrsna jela te posjećuje rodbina i prijatelji. U starini je na Uskrsni ponedjeljak bio običaj da djevojke vodom polijevaju momke, da djeca igraju igru tucanja jaja te plesanje uskrsnih kola. Ćuška je drveno jaje koje bi djeca podmetnula pri uskrsnom tucanju jaja.

 

PRIRODA I DRUŠTVO: 

 (2.a i 2.b) Provjeri kroz kvizove koliko znaš o Uskrsu i proljeću.

https://wordwall.net/hr/resource/1325863/priroda-i-dru%c5%a1tvo/uskrs

https://wordwall.net/hr/resource/227894/priroda-i-dru%c5%a1tvo/prolje%c4%87e-u-zavi%c4%8daju-2-r

 

SLOBODNO VRIJEME:

Ako želiš biti kreativan/kreativna, izradi pile ili koku pomoću kartonske kutije za jaja.           

  

U svoje slobodno vrijeme (ako želiš) još možeš:

- nagovori nekog od ukućana da za Uskrs organizirate neku od ovih igara i svi se zajedno odlično zabavite:

Utrka u kotrljanju jaja

Štapom - jaja se štapom kotrljaju po označenoj livadi.  Nosom - Igra se u kući ili na livadi prekrivenoj tkaninom. Označi se start i cilj, kao i prostor za kotrljanje. Uzme se tvrdo kuhano jaje ili pisanicu, a igrač se mora spustiti u klečeći položaj. Zatim na koljenima i rukama treba kotrljati jaje - nosom, do kraja označene staze. Pobjednik je prvi koji nosom dokotrlja jaje na cilj, bez da se koristi rukama ili drugim dijelovima tijela.

Utrka jajima na žlici

Djeci se podijeli po jednu žlicu i u nju stavi jaje. Označi se start i cilj pa utrka može početi. Onaj kome jaje ispadne vraća se na start. Odrasli drže žlicu u zubima, a djeca u jednoj ruci. Na stazu se može postaviti i razne prepreke. Žlicu i jaje može se kombinirati i s igrom skrivača! Kome se jaje razbije, taj je otkriven.

Potraga za zlatnim jajetom

Pripremi se 10-tak pisanica, a jedno plastično jaje oboji u zlatnu boju i u njega stavi bombon ili novčić. Sva jaja se sakriju, a na osobito skriveno mjesto i zlatno jaje. Pobjednik je onaj koji ga pronađe.

 

- pomozi roditeljima u bojanju jaja ovih dana (predloži mami prirodan način bojanja jaja koji su još koristile i naše bake – vidi video)

https://www.youtube.com/watch?v=xyZ8PP892ng

 

SRIJEDA, 8.4.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK:

Ako svaku sliku opišeš s najmanje jednom rečenicom, nastat će zanimljiva priča koju možeš ispričati mlađem članu svoje obitelji ili prijatelju. Obavezno izmisli naslov priče i ako želiš, nastavi njezinu radnju. 

MATEMATIKA:

(2.a) Ponovite gradivo pomoću digitalnog udžbenika ili kroz igre:

https://wordwall.net/hr/resource/1010640/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-brojem-4

https://wordwall.net/hr/resource/1249765/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-s-01234510

(2.b) Ponavljaj princip množenja kroz igru i vježbaj množenje i dijeljenje brojevima 2, 5 i 10.

https://wordwall.net/hr/resource/1039257/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-brojevima-5-i-10

https://wordwall.net/hr/resource/1022200/kopija-2razred-mno%c5%beenje-i-dijeljenje-sa-012-i-10

SLOBODNO VRIJEME:

Stiže nam vrijeme bojanja pisanica, ali jaja nam mogu poslužiti i za provedbu malih istraživanja. Odaberi i izvedi neki od ponuđenih POKUSA s jajetom i otkrij nešto novo o svijetu koji nas okružuje. Želim ti dobru zabavu!

1. POKUS: KAKO SE PONAŠA  BJELANJAK KAD GA MIJEŠAMO?

Potrebno: jaje, pjenjača ili mikser, posuda i pomoćnik 

a)  Razbij jaje o rub zdjele  i odvoji bjelanjak od žumanjka pa ga ubaci u zdjelu.

b) Pjenjačom žustro umuti bjelanjak sve dok se bjelanjak ne pretvori u pjenu. Ako ti to ručno ne uspije, posluži se mikserom ALI uz pomoć odrasle osobe.

c) Kada bjelanjak poprimi izgled snijega, okreni zdjelu naopako – zadržat će se u zdjeli!

ŠTO SE DOGODILO? Pokreti pjenjačom u posudi u kojoj je bjelanjak uzrokuju nastanak zračnih mjehurića koji postaju sve manji  i grupiraju se različitim slojevima, poput snježne planine. Tako je bjelanjak iz polutekućeg prešao u skoro kruto stanje.

  1. POKUS: GOLO JAJE

Potrebno: nekuhano jaje, staklenka, alkoholni ocat

Postupak: Nekuhano jaje stavite u staklenku i prelijte ga alkoholnim octom da čitavo jaje “pliva” u njemu. Ostavite da odstoji tako nekoliko dana, po potrebi dolijevajući još octa da bi jaje ostalo potpuno prekriveno.

ŠTO SE DOGODILO? Jaje će već nakon 48 sati postati mekano, bez ljuske.

Ljuska jajeta najvećim je dijelom načinjena od kalcijevog karbonata koji je čini čvrstom. Ocat je ustvari octena kiselina, a kad dođe do kombinacije nje i kalcijevog karbonata, događa se kemijska reakcija u kojoj se oslobađa ugljikov dioksid, što je vidljivo u obliku mjehurića koji okružuju jaje. Jaje postaje mekano jer je sav ugljik kroz mjehuriće “napustio” jaje.

  1. POKUS: JE LI JAJE SKUHANO?

      Potrebno: manja zdjela, voda, jaje, žlica, pomoćnik (odrasla osoba)

a) Napunite manji lonac s vodom i uz pomoć odrasle osobe stavite je na štednjak. Stavite jaje u vodu koristeći se žlicom kako se ne bi razbilo.

b) Pet minuta pošto voda uzavre, žlicom izvadite jaje.

c) Cilj je bez ljuštenja ustanoviti je li jaje skuhano. Kako biste to saznali, zavrtite jaje: ako je skuhano, ravnomjerno će se vrtjeti u krug neko vrijeme. Ako nije skuhano, okretat će se neravnomjerno „trzajući se“ u stranu.

ŠTO SE DOGODILO?  Kad je jaje kuhano, masa unutar ljuske je pravilno raspoređena. Kad je nedovoljno kuhano, masa unutar ljuske je u polutekućem ili tekućem stanju, neravnomjerno raspoređena, pa se pomiče pri vrtnji.

 

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- slušati i pjevati naučene pjesme iz glazbenog (zabavi svoje ukućane malim koncertom)

- pročitati slikovnicu ili strip (ako imaš kod kuće)

- uzmi flomastere i pokušaj nacrtati neobične pisanice

 

UTORAK, 7.4.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

MATEMATIKA:

(2.a) Ponovi i vježbaj množenje i dijeljenje brojem 4. Igraj se predmetima, zbrajaj i množi kao na slikama.

Pamti količinu umnoška dva broja.

 

Pokušaj sada sve te umnoške izvesti u kretanju. Npr. izvedi 2 puta po 4 čučnja, 3 puta po 4 skleka, 4 puta 4 poskoka, 6 puta 4 pljesaka iznad glave, 7 puta 4 stupanja i 8 puta po 4 lupkanja prstom po nosu.

(2.b) Ponovi i vježbaj množenje i dijeljenje brojem 5 kroz kretanje.  Izvedi:

- 1 puta po 5 brzih okreta oko sebe (5)

- 2 puta po 5 sklekova (10) 

- 3 puta po 5 čučnjeva (15)

- 4 puta po 5 sunožnih poskoka (20)

-  5 puta po 5 pljesaka iznad glave (25)

- 6 puta po 5 pljesaka između nogu (30)

- 7 puta po 5 pucketanja prstima (35)

- 8 puta po 5 lupkanja po nosu (40)

- 9 puta po 5 lupkanja prstima po stolu (45)

- 10 puta po 5 stupanja (50)

HRVATSKI JEZIK:

Za početak, ponovi rastavljanje riječi na slogove kroz igru na koju te vodi poveznica. U toj igri su riječi u kojima se pojavljuje glasovna skupina –ije (riječ, cvijeće...). Pravilno je da se ta glasovna skupina ne rastavlja. Saznat ćeš u igri:

https://wordwall.net/hr/resource/772412/hrvatski-jezik/rastavljanje-rije%c4%8di-na-slogove

Prisjeti se sada rastavljanja riječi na kraju retka i upotrebe spojnice. Prepiši pjesmu, ali tako da svaku posljednju riječ u stihu (retku) rastaviš i prebaciš rastavljeni zadnji dio riječi u novi redak.

NAJDRAŽI USKRS

Lijepi je Uskrs

i ove godine k nama

došao

i kraj svih kuća

s cvijećem

prošao.

Sva su

naša zvona

svuda

zazvonila

radosno i toplo

za uskrsna čuda.

 

Posvećene košare

pred svaka vrata su stigle

u uskrsna jutra-

da sretno nam bude danas

i svako buduće sutra.

                                                                                          Milan Radić

SLOBODNO VRIJEME:

Približava nam se Uskrs. Uz Božić, Uskrs je naš najveći blagdan. Uživaj radeći čestitku za neku tebi dragu osobu. Uvijek ju možeš poslikati i poslati mobitelom, a može ti poslužiti i kao lijep ukras tvojeg doma.

Nije teško, pokušaj!

  1. Izreži krug od bijelog ili žutog papira. Olovkom možeš opcrtati zdjelicu, čašu ili bilo koji drugi predmet koji ima okruglo dno.
  2. Zareži škarama prema središtu kruga, presavini četvrtinu i zalijepi ravni dio na papir za čestitku ili sliku.
  3. Docrtaj koki flomasterom ostale detalje kao na slici.
  4. Izreži ili nacrtaj još nekoliko pilića i jaja i tvoja slika/čestitka je gotova!

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- pogledati crtani film Profesor Baltazar – Viktorov jajomat

- odigrati Mlin, šah  ili bilo koju drugu društvenu igru s bilo kime kod kuće

- prošetati vrtom i pogledati hoće li narasti dovoljno mladog luka do Uskrsa

 

PONEDJELJAK, 6.4.2020.

 

2. RAZRED

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK:

(2.a) Ponovi znanje o pisanju upitnih rečenica i riječce li pomoću prezentacije (nalazi se skroz ispod (klikneš na više i ideš do kraja zadnje objavljene vijesti)). Unutra te čeka zadatak za vježbu.

Zamoli nekog od ukućana da s tobom odigra ovu igru.

Neka na papir napiše naziv jednog predmeta koji se nalazi u tvojoj kući, ali tako da ti ne vidiš što je napisao.

Postavljaj pitanja tako da odgovor glasi DA ili NE.

Pazi na pravilnu uporabu riječce  li!

Kad pogodiš o kojem se predmetu radi, zamijenite uloge.

 

(2.b) Ponovi pravilno pisanje velikog početnog slova pomoću prezentacije (nalazi se skroz ispod (klikneš na više i ideš do kraja zadnje objavljene vijesti)). Unutra te čeka zadatak za vježbu.

 

Možeš odigrati i igru:

https://wordwall.net/hr/resource/654058/veliko-po%C4%8Detno-slovo-u-nazivima-naselja-2razred

https://ivazajec1.survey.fm/veliko-po%C4%8Cetno-slovo?p=1

 

MATEMATIKA:

(2.a) Uči množenje brojem 4 kroz igre:

 https://wordwall.net/hr/resource/230238/mno%C5%BEenje-brojem-4

https://wordwall.net/hr/resource/1232172/matematika/mno%c5%beenje-brojem-4

 

(2.b) Vježbaj množenje i dijeljenje brojevima 2 i 5 kroz igre:

https://wordwall.net/hr/resource/961784/matematika/mno%c5%beenje-broja-2-i-dijeljenje-brojem-2

https://wordwall.net/hr/resource/921742/matematika/dijeljenje-brojem-5

https://wordwall.net/hr/resource/1036377/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-brojem-5

 

SLOBODNO VRIJEME:

BUDI AKTIVAN/AKTIVNA i vježbaj pomoću videa:

 https://www.youtube.com/watch?v=L_A_HjHZxfI

Ako više voliš ples, budi aktivan/aktivna plešući uz našu omiljenu pjesmu Beliver.

https://family.gonoodle.com/activities/believer

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- možeš poslušati priču Željke Horvat-Vukelje Kad je Mjesec htio popiti more.

https://www.skolskiportal.hr/kolumne/zeljkine-price-za-mali-odmor-kad-je-mjesec-htio-popiti-more/

- pogledati neki crtani film         

                                   

PETAK, 3.4.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK (VJEŽBAMO ČITANJE):

S obzirom na to da je jučer bio Međunarodni dan dječje knjige, iskoristi ovaj vikend tako da pročitaš virtualnu slikovnicu Zeleni most i tako upoznaš šume i njihovu ekološku važnost. Uživaj u čitanju!

Slika preuzeta sa web stranice:

http://os-jbadalica-graberjeivanicko.skole.hr/upload/os-jbadalica-graberjeivanicko/images/static3/768/attachment/Kako_je_suma_dobila_most_slikovnica.pdf

PRIRODA I DRUŠTVO:

Ponovi znanje o proljeću pomoću prezentacije (nalazi se ispod svih mojih obavijesti), a zatim provjeri što znaš rješavajući križaljku:

https://wordwall.net/hr/resource/991331/priroda-i-dru%c5%a1tvo/prolje%c4%87e

 

SLOBODNO VRIJEME:

Uzmi komad papira i nacrtaj naslovnicu svoje omiljene slikovnice ili knjige. Koristi se olovkom, bojicama, flomasterima, kolažom… Možeš čak iskoristiti i stare časopise, pusti mašti na volju.  Možeš čak započeti pisanje svoje slikovnice ako imaš dobru ideju. Pogledaj naslovnice nekih poznatijih slikovnica na ovoj poveznici, možda dobiješ ideju.

https://brickzine.hr/nova-velika-polugodisnja-inventura-divne-slikovnice-koje-citamo-svaki-dan/

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- trčati po svome dvorištu  

- pomoći mami i tati ili baki i djedu oko proljetnih radova

- bacati loptu i hvatati je na različite načine

 

 

 

ČETVRTAK, 2.4.2020.

 

2. RAZRED

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK:

Poredaj ponuđene riječi u smislene UPITNE rečenice i pravilno ih prepiši ih u bilježnicu za vježbanje:

a) LI       DJECA     SRETNO      ZASLUŽUJU     DJETINJSTVO       SVA

b) LI      MOŽEMO      PRIHVATITI       RAZLIČITOSTI     MEĐUSOBNE  

c) SVA       IGRU     DJECA   LI         VOLE

d) NEKOGA       POZNAJEŠ       LI         TKO      RAZLIČIT     JE

Ne moraš odgovoriti na ova pitanja. Želim da te samo potaknu na razmišljanje.

MATEMATIKA: 

 (2.a i 2.b)

Isprintaj ili napravi sam/sama jednu ovakvu praznu tablicu množenja. Ispuni je umnošcima koje ste dosad naučili. Uzmi tri bojice: zelenu, žutu i crvenu boju.

Zelenom bojicom oboji umnoške koje si lako zapamtio/zapamtila.

Žutom bojicom oboji umnoške koje većinom znaš, ali ponekad trebaš dulje vrijeme da ih se prisjetiš.

Crvenom bojicom oboji umnoške s kojima imaš najviše problema i teže ih pamtiš.

Vjerujem da će ti ova metoda pomoći u učenju i uz ponavljanje gradiva, vrlo brzo će tablica biti zelena. J

 

SLOBODNO VRIJEME:

2. travnja se u cijelom svijetu obilježava Dan svjesnosti o autizmu, puštanjem plavih balona u zrak. Tako se želi istaknuti nedovoljna informiranost javnosti o ovom  poremećaju koji je sve prisutniji u našem društvu.

Autizam utječe na djetetovu sposobnost komunikacije i interakcije s drugima ili okolinom. Autistična djeca se malo drugačije ponašaju, ali djeca autisti vrlo često imaju posebne sposobnosti kao što su nadarenost za glazbu, pamćenje, umjetnost, a potom i za matematiku, izračunavanje kalendara i drugo.

 

Neka te priča Moj kišobrančić – moj balončić, spisateljice Ele Peroci, podsjeti na ljepotu igre, bezbrižnost i sreću koju zaslužuju sva djeca bez obzira na međusobnu različitost.

https://www.youtube.com/watch?v=BMiA843mADo

Ako želiš, izradi jedan plavi balon. Nađi ideju na poveznici:

https://www.google.com/search?q=baloons+kids+art+colour+paper&tbm=isch&ved=2ahUKEwihz5SXtfXoAhXWwAIHHci_C4sQ2-cCegQIABAA&oq=baloons+kids+art+colour+paper&gs_lcp=CgNpbWcQAzIECCMQJ1CnGVi4O2DDQGgAcAB4AIABuAGIAeEMkgEEMC4xM5gBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1n&sclient=img&ei=JcCcXuGoAtaBi-gPyP-u2Ag&bih=632&biw=1366&client=firefox-b-d#imgrc=OowxJqZb8vteCM

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- poslati poruku prijatelju preko mobitela (pitaj ga kako je i što radi)

- nagovori nekog od ukućana da se dodajete balonom (ako ga imaš) ili loptom

 

SRIJEDA, 1.4.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK:

Napiši priču! Jesi li ti kome smjestio/smjestila neku podvalu?

Kako si izveo/la svoju podvalu? Kome je podvala bila namijenjena? Kako je taj netko reagirao? ...

MATEMATIKA:

(2.a) Ponovite gradivo pomoću digitalnog udžbenika ili kroz igru:

 https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0ebf0234-59d1-44a2-a14a-98e4488a77bd/

https://wordwall.net/hr/resource/1118769/mno%C5%BEenje-i-dijeljenje-brojem-3

(2.b) Ponavljaj princip množenja kroz igru i vježbaj množenje i dijeljenje brojem 2:

https://wordwall.net/hr/resource/921134/matematika/mno%C5%BEenje

https://wordwall.net/hr/resource/244936/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-brojem-2

SLOBODNO VRIJEME:

Danas je prvi dan mjeseca travnja ili PRVI APRIL koji je poznat kao jedan od najveselijih dana u godini, odnosno dan rezerviran za šale i 'spačke'. Zato smislite neku šalu nekome članu obitelji, ali pripazite da ne pretjerate, da ne bi ispala „neslana“ šala.

 

Pogledajte s roditeljima video Skrivena kamera i dobro se nasmijte snimljenim „spačkama“.

https://www.youtube.com/watch?v=662KGcqjT5Q

 

Na ovoj poveznici imate pregršt viceva za djecu, nadam se da će vam se svidjeti neki od njih.

Uživajte i smijte se što više, kažu da je smijeh liječi.  

https://www.youtube.com/watch?v=f0FCVQswVJs

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- nazvati prijatelja, baku i djeda i ispričati im neki vic

- plesati uz svoju omiljenu pjesmu

- urediti svoj radni stol

 

UTORAK, 31.3.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

MATEMATIKA:

(2.a) Ponovi i vježbaj množenje i dijeljenje brojem 3.

Ako možeš, uzmi 30 komada nečega (sjemenke graha, lego kockice…) i 3 tanjura. Igraj se dijeljenja.

Najprije podijeli 3 komada  na 3 tanjura, ali tako da u svakom tanjuru bude jednako mnogo. Koliko je komada u svakom tanjuru? (3:3=1)

Sada podijeli 6 komada na 3 tanjura. Koliko je komada u svakom tanjuru? (6:3= 2)

Nastavi tako dijeliti brojeve 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27 i 30.

          

Kad završiš, uvježbavaj naučeno gradivo kroz igru:

https://wordwall.net/hr/resource/1039654/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-brojem-3

 

(2.b) Ponovi i vježbaj množenje i dijeljenje brojem 2.

Ako možeš, uzmi 20 komada nečega (sjemenke graha, lego kockice…) i 2 tanjura. Igraj se dijeljenja.

Najprije podijeli 2 komada  na 2 tanjura, ali tako da u svakom tanjuru bude jednako mnogo. Koliko je komada u svakom tanjuru? (2:2=1)

Sada podijeli 4 komada na 2 tanjura. Koliko je komada u svakom tanjuru? (2:2= 2)

Nastavi tako dijeliti brojeve 6, 8, 12, 14, 16, 18 i 20.

           

Kad završiš, uvježbavaj naučeno gradivo kroz igru:

https://wordwall.net/hr/resource/1084791/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-brojem-2

HRVATSKI JEZIK:

Vježbajte pravilno pisanje glasova đ/dž, č/ć kroz igre:

https://wordwall.net/hr/resource/135483/rije%C4%8Di-sa-%C4%8D-%C4%87-ije-je-d%C5%BE-i-%C4%91

PRIRODA I DRUŠTVO:

(2.a) Ponovi gradivo o zaštiti i čuvanju okoliša kroz kviz:

https://wordwall.net/hr/resource/1018390/priroda-i-dru%c5%a1tvo/%c4%8duvanje-okoli%c5%a1a

(2.b) Zabavi se i provjeri svoje znanje o proljeću kroz kviz:

http://www.pjesmicezadjecu.com/kvizovi/proljetni-kviz.html

https://wordwall.net/hr/resource/1039021/priroda-i-dru%c5%a1tvo/2razred-prolje%c4%87evremenske-prilike-kviz

SLOBODNO VRIJEME:

Pogledaj video o planetu plastike i zagađenju. https://www.youtube.com/watch?v=0NtoL5mfizc

Razmisli, kako bi ti riješio/riješila taj problem?

Što ti i članovi tvoje obitelji možete učiniti da se što manje plastike nađe u okolišu?

Ako želiš, pokušaj iskoristiti plastičnu bocu za izradu jednog ovakvog aviona kao na poveznici:

https://www.google.com/search?q=avion+od+plasticne+flase&client=firefox-b-d&hl=hr&sxsrf=ALeKk00rGTeMgji_hqMlg3LFYYCNYdyILA:1587331536200&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwihjezitvXoAhXv0qYKHYqOC1YQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1366&bih=632#imgrc=z5poSPHb1h-BFM

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- BUDI AKTIVAN/AKTIVNA i razgibaj se uz vođeno vježbanje u videu i usput uči engleski.

https://www.youtube.com/watch?v=L_A_HjHZxfI

- odigrati Čovječe glupiraj se ili bilo koju drugu društvenu igru s bilo kime kod kuće

- prošetati dvorištem i pogledati voćke i njihove cvjetove na granama (nadam se da nisu stradali od mraza)

 

PONEDJELJAK, 30.3.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK  (odaberi što ti se sviđa):

a) Provjeri svoje znanje o jesnim i niječnim rečenicama pomoću interaktivne provjere znanja na ovoj internetskoj stranici (tamo klikni na Jesne i niječne rečenice):

https://sites.google.com/site/zelimznativise/prezentacije/kvizoviHJ2

 

b) Ako želiš, smisli nekoliko rečenica o prikazanoj slici i nastat će lijep sastavak o proljeću. Neka ti u smišljanju rečenica pomognu ova pitanja:

Koje je godišnje doba probudilo prirodu i šumske životinje?

Koje životinje plivaju u jezeru? Kako se ponašaju?

Koja se životinja vratila s juga?

Što se pojavilo na granama drveća? Kakav se miris širi livadom?

Što se sve čuje?

Na kraju izmisli naslov i ako želiš, nacrtaj crtež!

 

MATEMATIKA:

(2.a) Učite množenje brojem 3 na više načina i bit će vam lakše zapamtiti gradivo.

a) DOBRO GLEDAJ VIDEO I PAMTI!

https://www.youtube.com/watch?v=WL8eSm-GAn8

b) PRONAĐI LOGIKU U MNOŽENJU NAUČENIH BROJEVA!

∙0 Množenje s nulom daje 0. – npr. 4 ∙ 0 = 0

∙1 Broj se ne mijenja.  – npr. 4 ∙ 1 = 4

∙2 Udvostruči broj – zbroji sa samim sobom. – npr. 2 ∙ 4 = 8 (4+4)

∙3 Udvostruči pa dodaj broju. – npr. 3 4 = 12 ((4+4)+4)

10 Dopiši nulu na kraju broja. – npr. 10 4 = 40

c) VJEŽBAJ I PAMTI MNOŽENJE BROJA 3 KROZ IZVOĐENJE VJEŽBI.

Izvedi po tri vježbe kretanja (zbrajaj i množi), lakše ćeš zapamtiti novo gradivo. Npr. izvedi: tri čučnja, 2 puta po tri zamaha rukom; 3 puta po tri pretklona; 4 puta po tri zamaha nogom; 5 puta po tri kotrljanja po krevetu; 6 puta po tri bacanja loptice u vis; 7 puta po tri poskoka; 8 puta po tri zamaha naizmjence rukom u stranu; 9 puta po tri podizanja na prste i 10 puta po tri preskoka preko vijače ili nekog manjeg predmeta na podu.

d) PROVJERI ŠTO ZNAŠ KROZ IGRU:

https://wordwall.net/hr/resource/925823/matematika/mno%c5%beenje-brojem-3

 

(2.b) Uvježbavaj i dalje množenje i dijeljenje naučenim brojevima.

a) VJEŽBAJ I PAMTI MNOŽENJE BROJA 2 KROZ IZVOĐENJE VJEŽBI.

Izvedi po dvije vježbe kretanja (zbrajaj i množi), lakše ćeš zapamtiti novo gradivo.

Npr. izvedi: dva čučnja, 2 puta po dva zamaha rukom; 3 puta po dva pretklona; 4 puta po dva zamaha nogom; 5 puta po dva kotrljanja po krevetu; 6 puta po dva bacanja loptice u vis; 7 puta po dva poskoka; 8 puta po dva zamaha naizmjence rukom u stranu; 9 puta po dva podizanja na prste i 10 puta po dva preskoka preko vijače ili nekog manjeg predmeta na podu.

b) PROVJERI ŠTO ZNAŠ KROZ IGRE:

http://www.e-skola.com.hr/index.php/razredna-nastava/matematika/127-mnozenje-broja-2-i-brojem-2-2-razred

https://wordwall.net/hr/resource/934102/matematika/mno%c5%beenje-s-2-i-5

 

SLOBODNO VRIJEME:

  • IGRA ZA MUDRE GLAVICE

 

Ovo je link na jednu igru u kojoj treba zatvoriti mačku, tj. spriječiti ju da odšeta. Klikći na svijetla polja, a ona će time potamniti i ograđivati mačku. Ne brini ako odmah ne uspiješ nadmudriti mačku, i meni je trebalo više pokušaja da ju „sredim“.

https://www.gamedesign.jp/flash/chatnoir/chatnoir.swf

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- možeš poslušati priču Željke Horvat-Vukelje o medi Edi

https://www.skolskiportal.hr/kolumne/zeljkine-price-za-mali-odmor-medo-edo/

- pogledati neki crtani film                                       

 

PETAK, 27.3.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK:

Toplo preporučam da poslušaš priču Željke Horvat - Vukelje o hrabrom crviću. Klikni i uživaj!

https://www.skolskiportal.hr/nastava-na-daljinu/zeljkine-price-za-mali-odmor/

Usmeno odgovorite na pitanja i provjeri jesi li je razumio. Ako nisi, poslušaj je ponovno.

Je li ti se svidjela ova priča? Zašto?

Koji problem ima crvić?

Kako ga je pokušao riješiti?

Zašto nije želio živjeti u naranči i šljivi?

U čemu je bio problem sa stanovima u limunu i šipku?

Zašto nije iznajmio stan u grožđu?

Koji je problem pronašao u kruški?

Tko mu je na kraju iznajmio stan? Kakav je to stan bio?

Čemu te uči ova priča?

PRIRODA I DRUŠVO:

(2.a) Ponovite znanje o zaštiti, čuvanju okoliša i vodama.

https://wordwall.net/hr/resource/948831/vode-u-zavi%C4%8Daju-za%C5%A1tita-i-%C4%8Duvanje-okoli%C5%A1a

https://wordwall.net/hr/resource/517874/priroda-i-dru%c5%a1tvo/kviz-za%c5%a1tita-i-%c4%8duvanje-okoli%c5%a1a

(2.b) Kroz igre ponovite znanje o proljeću.

https://wordwall.net/hr/resource/954527/priroda-i-dru%c5%a1tvo/prolje%c4%87e-u-zavi%c4%8daju

https://wordwall.net/hr/resource/1027085/priroda-i-dru%c5%a1tvo/proljetnice-prvo-cvije%c4%87e-u-vrtu-i-proljetno

https://wordwall.net/hr/resource/280572/prolje%C4%87e

 

SLOBODNO VRIJEME:

  1. Pronađi papirnatu rolu i pokušaj izraditi jednu veselu pčelicu kao na web stranici s poveznice. Ne mora biti potpuno jednaka, samo je važno da te podsjeti na to da je stiglo proljeće.

https://new-linker.info/dekoracija/99-diy-ideja-za-izradu-papira-s-toaletnim-papirom/

Ako nemaš papira u boji, posluži se bojicama ili flomasterima u njezinu ukrašavanju.

b. Za ljubitelje origamija, nudim izradu kućice od papira u obliku kvadrata (imaš u starijim objavama primjer kako ga jednostavno izrezati od običnog papira iz bloka); slijedi uputu i kasnije ju flomasterima ukrasi po želji.

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- trčati nekoliko krugova po svome dvorištu

  - prošetati vrtom, promotriti što se događa s biljkama

   - bacati loptu i hvatati je na različite načine


 

ČETVRTAK, 26.3.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK (odaberi što ti se sviđa):

  • Uvježbavajte pravilno pisanje glasova č i ć i glasovnih skupova ije/je kroz igru: 

https://wordwall.net/hr/resource/239515/ijeje%C4%8D%C4%87

  • Odaberi svoju najdražu proljetnicu i stvori akrostih. Akrostih je pjesma u kojoj početna slova stihova čitana odozgo prema dolje daju neku riječ ( u našem slučaju to će biti naziv proljetnice). Kako bi vam bilo još jasnije o čemu se radi, šaljem vam i primjer jedne takve pjesme. Budite kreativni i originalni, pored akrostiha možete i nacrtati svoju proljetnicu. Vidi primjer!

 

MATEMATIKA: 

Ponovite osnovne pojmove o množenju i dijeljenju kroz igre:

(2.a i 2.b) https://wordwall.net/hr/resource/962634/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-terminologija

https://wordwall.net/hr/resource/961784/matematika/mno%c5%beenje-broja-2-i-dijeljenje-brojem-2

(2.a ) https://wordwall.net/hr/resource/1039257/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-brojevima-5-i-10

 

PRIRODA I DRUŠTVO:

- pogledaj ovaj poučni video o vodama tekućicama i bit će ti puno jasnije gradivo koje trenutno učite (2.a) ili ćete učiti (2.b).

https://www.youtube.com/watch?v=edzJneF3K24

- također pogledajte i video o prirodi koja se budi i učite o proljeću

https://www.youtube.com/watch?v=y7a3pn99bh4

 

SLOBODNO VRIJEME:

DANAS VJEŽBAMO I USPUT UČIMO MNOŽITI!  Pronađi jednu manju loptu ili uzmi „smotane“ tatine čarape i pokušaj što pravilnije izvesti vježbe koje smo za vas pripremili moj Noa i ja. J

  1. Sat: tik-tak – raskoračni stav, lopta je iznad glave; naizmjenično izvodi otklon 2 puta u lijevu i 2 puta u desnu stranu; to izvedi 6 puta (6 ∙ 2 = 12)
  2. Helikopter – raskoračni stav, lopta je iznad glave; kruži gornjim dijelom tijela 5 puta u jednu stranu i 5 puta u drugu stranu (2 ∙ 5 = 10 kruženja)                      
  3. Veliki mikser–raskoračni stav, lopta je u priručenju; kruži loptom oko trupa prebacivanjem iz ruke u ruku 7 puta u jednu i 7 puta u drugu stranu (2 ∙ 7 = 14 kruženja)
  4. Baci lubenicu/jaje i pazi da ti ne padne!–stav spojni, lopta u predručenju; bacaj loptu u vis i uhvatiti ju 5 puta; napravi tako 4 serije po pet hvatanja (4 ∙ 5 = 20 hvatanja)                                           

  5. Mali-veliki – raskoračni stav, lopta je ispred tebe; izvedi 5 čučnjeva (s loptom dotakni tlo ispred sebe, uspravi se u početni položaj). Napravi tako 5 puta (5 ∙ 5 = 25 čučnjeva).
  6.  Nacrtati osmicu oko nogu – raskoračni stav, lopta je u  predručenju, duboki pretklon; kotrljaj loptu po podu između nogu 4 puta u jednom i 4 puta u drugom smjeru (2 ∙ 4 = 8 osmica).

  7. Kotrljanje lopte–sjedni pruženih nogu, loptom u predručenju dolje, na natkoljenicama; kotrljaj loptu do stopala i natrag 10 puta (10 ∙ 1 = 10).

  8. Podizanje rampe– sjedni i ispruži noge, lopta je između stopala; naizmjenično podiži i spuštaj loptu nogama na tlo; napravi 3 serije po 5 ponavljanja (3 ∙ 5 = 15).

  9. Superman – lezi licem prema tlu (na trbuhu), lopta je u rukama iznad glave; istovremeno podiži rukama loptu i podiži noge (pritisni mišiće cijelog trupa kad to činiš); napravi 3 serije po 2 ponavljanja (3 ∙ 2 = 6).

  10. Plenk – upri se rukama o pod i uspravi leđa, lopta je ispred tijela; kotrljaj loptu s jedne u drugu ruku i tako napravi 6 puta (6 ∙ 1 = 6).

Ako si sve dobro izveo/izvela, počasti se zdravim sokom (limunadom ili cijeđenom narančom). Bravo!

U svoje slobodno vrijeme (ako želiš) još možeš:

- pozovi prijatelja preko video poziva i razgovaraj s njime o tome kako se sve zabavljate kod kuće

- nagovori nekog od ukućana da se dodajete manjom loptom uz igru magarac (kome padne lopta, dobiva slovo)

 

 

UTORAK I SRIJEDA, 24.i 25.3.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK (odaberi što danas želiš uvježbati) :

1. Pročitaj pjesmu Vesne Parun MIŠ I GUŠTER lijepo i izražajno.

MIŠ I GUŠTER

 

Miš guštera za rep vuče.

 

Gušter kuka i jauče:

                                                                                                 

Mali mišu, nemoj tako!

Kad već vučeš, vuci jako!

Miš se na to osokoli:

Vučem jako, da l' te boli?

 

Boli strašno – gušter plače.

 

Kad ti kažem, vuci jače!

Iz sve snage miš povuče.

Prekinu se rep – i puče.

Miš na leđa cvileć pade.

Gušter, mangup, bježat stade.

Vikne bježeć': - Mišu moj!

Poklanjam ti repić svoj!

Neka te ne boli glava,

meni raste rep ko trava!

Vesna Parun

Je li ti se svidjela ova pjesma i zašto?

Koje se životinje spominju u pjesmi?

Što miš radi gušteru?

Što je gušter rekao mišu? Pronađi stih s uskličnom rečenicom.

Što misliš zašto je gušter nagovarao miša da vuče jače i zašto se nije uznemirio kad mu je rep pukao?

Ako želiš, nacrtaj kako zamišljaš likove iz ove pjesme.

 

 

Pogledaj ovaj smiješan video o gušterima kućnim ljubimcima, možda će ti dati ideju kako da ih nacrtaš. J

https://www.youtube.com/watch?v=eKetcin_lO8

 

Za one koji žele saznati više o gmazovima kliknite na:

https://www.slideshare.net/Eva983/raznovrsnost-gmizavaca-61007911

 

2. Pokušaj sad pjesmicu izgovoriti ili prepisati tako da sve jesne rečenice preoblikuješ u niječne. Provjeri rješenje ovog zadatka u dokumentu skroz ispod današnjeg plana. Ispod teksta pjesme možeš saznati ponešto o gušterima i koji je gušter najveći na svijetu.

 

3. Vježbaj pisanje IZVJEŠTAJA O PROŠLOM DOGAĐAJU.

Prema navedenim podatcima napiši izvještaj.

ŠTO SE DOGODILO: Učenici 2. razreda pobijedili su u nogometu.

TKO JE SUDJELOVAO: Učenici drugih i trećih razreda Osnovne škole Ivane Brlić-Mažuranić.

GDJE SE DOGAĐAJ ZBIO: Na školskom igralištu.

KADA SE DOGAĐAJ ZBIO: U petak, za vrijeme 4. sata

KAKO: Napeta i do kraja neizvjesna igra, bez ozbiljnih ozljeda, pobjeda proslavljena pjesmom.

Ako želiš, poslikaj i pošalji na moj broj (poznat je roditeljima) što si napisao/napisala pa ćemo vidjeti kako ti ide. J

MATEMATIKA

 (2.a) Nadam se da polako popunjavaš svoju tablicu množenja. Ako već nisi, zalijepi jednu veću na zid i polako uči. Provjeri što znaš kroz igru:

https://wordwall.net/hr/resource/1022200/kopija-2razred-mno%c5%beenje-i-dijeljenje-sa-012-i-10

(2.b) Ponovite gradivo o množenju i dijeljenju broja 2:

https://matchthememory.com/aleko

https://wordwall.net/hr/resource/953042/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-brojem-2

https://wordwall.net/hr/resource/999843/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-brojem-2

 

SLOBODNO VRIJEME:

Oslobodi prostor u svojoj sobi i zapleši uz video:

https://family.gonoodle.com/activities/get-up

 

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- pokušati napraviti ovaj pokus:

http://www.maligenijalci.com/eksperiment-voda-koja-bjezi/

- zaviri u dio gdje odlažete otpad i pokušaj pronaći štogod za izradu neobičnog robota (kutije, papirnate role, čepovi…)

 


   PONEDJELJAK, 23.3.2020.

2. RAZRED

Dragi moji boravkaši,

nadam se da ste dobro i da se hrabro nosite sa svim dosadašnjim događajima. Treba vjerovati da će se sve u najskorije vrijeme završiti te ćemo se svi zajedno ponovo naći u našoj školi.

U ovom drugom tjednu pokušat ću vam nuditi što više zanimljivih zadataka za učenje i popunu slobodnog vremena, a na vama je da odaberete što vam se više sviđa. Budite vrijedni i slušajte svoje roditelje.

Puno vas voli vaša učiteljica Vlasta!

 

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK:

Pročitaj pjesmu Voda Mladena Kušeca. Nakon toga pokušaj riješiti kratki kviz (mišem ga pokreni ispod slike).

 VODA

Voda je sićušna kapljica kiše,
Voda je more što brodove njiše.
Voda je para što oblake stvara,
Voda je jezero, lokva i bara.
Voda je snijeg, što pokriva brijeg,
Voda je led, proziran i blijed.
Voda je izvor, potok i rijeka
Voda je piće najboljeg teka.

Mladen Kušec

https://wordwall.net/hr/resource/917814/hrvatski-jezik/m-ku%c5%a1ec-voda-kviz

PRIRODA I DRUŠTVO: 

 (2.a) Ponavljajte gradivo o vodama kroz kviz:

https://wordwall.net/hr/resource/245697/vode-u-zavi%C4%8Daju-2r

(2.b) Ponovite gradivo o našem tijelu i zdravlju kroz igre:

https://wordwall.net/hr/resource/912075/priroda-i-dru%c5%a1tvo/2razred-pid-zdravlje

https://wordwall.net/hr/resource/871347/priroda-i-dru%c5%a1tvo/dijete-i-zdravlje

SLOBODNO VRIJEME:

GLAZBENA AKTIVNOST: Obzirom da je jučer bio Svjetski dan voda, najbolje je dan započeti pjesmom u čast vodi.

https://www.youtube.com/watch?v=2LH5gizwHIE

Poslušaj pjesmu Voda i pokušaj se prisjetiti  gdje se sve nalazi voda i u kakvom sve stanju može biti.

                

Poslušaj pjesmu još jednom i pokušaj popratiti njezine riječi pokretima tijela.

                          

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- slušati muziku i zaplesati

- pogledati neki crtani film  (ovo je jedan od meni dražih o Loleku i Boleku a radi se o vodi: https://www.youtube.com/watch?v=_Jj8WngFH0U )

 - pomoći mami u kuhanju

PETAK, 20.3.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

HRVATSKI JEZIK:

Pročitajte igrokaz Proljetna radost (imaš ga u listiću skroz dolje) barem tri puta i usmeno odgovorite na pitanja ispod teksta.

Nacrtaj likove iz ovog igrokaza. Možeš ih nacrtati u obliku stripa ili slikovnice i smisliti za njih priču ili samo njihov razgovor. Neka ti u crtanju pomognu njihove fotografije:

MATEMATIKA: 

 (2.a) Vježbajte množenje kroz igre:

https://wordwall.net/hr/resource/944553/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-2-i-10

https://wordwall.net/hr/resource/922837/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-25101-i-0

Ako stignete, u nastavku imate listić za uvježbavanje množenja i dijeljenja naučenih brojeva.

 (2.b) Ponovite množenje brojem 2 i zamjenu mjesta faktora!

Ako stignete, u nastavku vam je listić za ponavljanje i vježbanje množenja i dijeljenja brojem 2. Vježbajte i kroz igru:

https://wordwall.net/hr/resource/419901/matematika/2-razred-mno%c5%beenje-brojem-2-bojan-ili%c4%8di%c4%87

https://wordwall.net/hr/resource/419914/matematika/2-razred-dijeljenje-s-brojem-2-bojan-ili%c4%8di%c4%87

 

SLOBODNO VRIJEME:

Izađi na svoje dvorište i istraži koje su biljke niknule pored tvoje kuće. Pokušaj pronaći ponešto od ovih biljaka:

Pitaj starije kako se zovu. Ako imaš volje, nacrtaj ih ili fotografiraj mobitelom. Možeš ih slobodno poslati na moj broj mobitela (poznat je roditeljima). Prikupljene ću fotografije objaviti na ovoj stranici i otkriti ti njihova imena.

 

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- kartati se s nekim od ukućana

- pomoći mami u obavljanju nekog kućanskog posla

 - pomoći u grabljanju lišća ili uređenju cvjetnjaka

ČETVRTAK, 19.3.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

Za one koji su riješili jučerašnji listić iz PID, provjerite rješenja u dolje priloženom listiću. Pohvala za uloženi trud! 

HRVATSKI JEZIK:

(2.a) Uvježbajte opisivanje lika. Opišite svog tatu i taj opis ubacite u čestitku povodom Dana očeva. Razveselit će se kad pročita kako ga ti vidiš i doživljavaš. 

Neka ti pomogne u opisivanju plan opisa:

I. Uvod - koga opisujem

II. Glavni dio

Vanjski izgled lika – dob, stas (tijelo), glava(lice,oči,kosa),odjeća

III. Zaključak

-osobine(kakav je ,što voli, u čemu se ističe)

(2.b) Smislite tri lijepe rečenice koje ćete upisati tati u čestitku za Dan očeva. Na primjer: možete mu napisati svoje osjećaje prema njemu, napišite u čemu je tata najbolji i čestitajte mu Dan očeva.

MATEMATIKA: 

 (2.a) Vježbajte množenje kroz igre:

https://wordwall.net/hr/resource/903248/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-s-2-5-10-0-1

https://wordwall.net/hr/resource/937544/matematika/mno%c5%beenje-i-dijeljenje-brojevima-2-5-i-10

(2.b) Ponovite množenje brojem 2 i zamjenu mjesta faktora!

https://hr.izzi.digital/DOS/3167/3189.html

https://www.youtube.com/watch?v=ik6DMIXZTuk

SLOBODNO VRIJEME:

Pronađi bilo kakav bijeli ili papir u boji i pokušaj izraditi čestitku za svojeg tatu. Nudim ti nekoliko slika za ideju.

               

Uz malo truda i par tvojih sjajnih ideja u ukrašavanju odabrane čestitke, ispast će jedna posebna čestitka u koju napiši lijepu poruku za svojeg tatu i čestitaj mu Dan očeva.

 

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- nacrtati svojeg tatu

 - pomoći tati u obavljanju nekog kućanskog posla

 - očistiti mokrom krpom tatin bicikl

 

 

SRIJEDA, 18.3.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

Za one koji su riješili jučerašnji listić, provjerite rješenja u dolje priloženom listiću. Svaka čast vrijednim matematičarima! 

PRIRODA I DRUŠTVO:

(2.a) Kroz križaljku ponovite važnije kulturne ustanove u našem zavičaju.

https://wordwall.net/hr/resource/940681/kulturne-ustanove-u-na%c5%a1em-zavi%c4%8daju

https://wordwall.net/hr/resource/446984/priroda-i-dru%c5%a1tvo/kulturne-ustanove

(2.b) Pomoću listića u nastavku današnjeg plana provjeri svoje znanje o cjelini DIJETE I ZDRAVLJE. Sutra slijede rješenja listića! J

HRVATSKI JEZIK:

Ponovite jesne i niječne rečenice te pisanje niječnica pomoću igre:

https://wordwall.net/hr/resource/527780/hrvatski-jezik/jesne-i-nije%c4%8dne-re%c4%8denice

 

SLOBODNO VRIJEME:

Sjeti se svojih prijatelja i za jednog od njih izradi narukvicu prijateljstva. Vjeruj mi, zasigurno i njemu/njoj nedostaje vaše zajedničko druženje. Pokušaj slijediti uputu, nije preteško!

https://www.youtube.com/watch?v=8VxvI0l9cXI

Ako ti je to preteško ili ti se to ne sviđa, pošalji nekome od njih lijepu poruku, sliku ili crtež. Možeš zamoliti roditelje da to učine sa svojim mobitelom. Sigurno ćeš na taj način razveseliti svojeg prijatelja/prijateljicu.

 

U svoje slobodno vrijeme još možeš: - nacrtati neki prizor iz svog dvorišta

                                                                         - provozati se na biciklu

                                                                         - pomoći mami usisati sobu

 

UTORAK, 17.3.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

MATEMATIKA:  Ponovi i vježbaj princip množenja. (2.b)

https://www.geogebra.org/m/Ee9XT9S7

Vježbaj dijeljenje brojem 10. (2.a)

http://learningapps.org/watch?v=p7jiiczz517

Ako imaš mogućnost, riješi listić u nastavku (klikni na "više" ispod, na dnu teksta) i provjeri koliko znaš. Sutra te na ovoj stranici čekaju rješenja! 

HRVATSKI JEZIK: Ponovi jesne i niječne rečenice te pisanje niječnica!

https://wordwall.net/resource/296151/jesne-i-nije%c4%8dne-re%c4%8denice2r

https://wordwall.net/hr/resource/669325/hrvatski-jezik/pisanje-niječnica

U nastavku (klikni na "više" ispod, na dnu teksta) je listić za vježbanje niječnih i jesnih rečenica.

SLOBODNO VRIJEME:

Pronađi jedan list papira i od njega načini kvadrat. Vidi slike!

  

Od izrezanog kvadrata pokušaj prema uputi iz kratkog filma (na poveznici ispod ove rečenice) napraviti origami leptira.

https://www.youtube.com/watch?v=cZdO2e8K29o

Naknadno ga oboji bojama po želji i bit će lijep ukras u tvojoj sobi.

 

U svoje slobodno vrijeme još možeš:

- odigrati Čovječe ne ljuti se s bilo kime kod kuće                                                         - nazvati prijatelja iz razreda ili rođaka i popričati s njim                                                - prošetati dvorištem i pronaći tri vrste drveća, tri različita cvijeta ili  tri životinje

 

PONEDJELJAK, 16.3.2020.

2. RAZRED

UČENJE:

MATEMATIKA:  Ponovi množenje brojeva pomoću digitalnih igara:

(2.b)

https://hr.izzi.digital/DOS/1109/3222.html

(2.a)

https://www.profil-klett.hr/repozitorij-materijali/mnozenje-broja-10

https://www.cram.com/flashcards/games/jewel/mnozenje-i-dijeljenje-2-5-i-10-8408224

HRVATSKI JEZIK: Prisjeti se pisanja obavijesti gledajući prezentaciju "Obavijest" koja se nalazi u prilogu ove vijesti (klik na "više") te pokušaj samostalno napisati obavijest svojim prijateljima.

 

SLOBODNO VRIJEME:

Zaslužio/la si odmor! Razgibaj se uz ovaj ludi ples:

https://family.gonoodle.com/activities/love-runs-out

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Katarina Šalinović   datum: 16. 3. 2020.

 

v                                                                                                                  

  

PONEŠTO O PRODUŽENOM BORAVKU U NAŠOJ ŠKOLI

 

Produženi boravak namijenjen je učenicima nižih razreda osnovne škole.
Produženi boravak dopunjava brigu obitelji o djeci i zadovoljava potrebu za slobodnim vremenom i učenjem djece. 
U našoj su školi formirana dva kombinirana odjela produženog boravka.
Jedan odjel čine naši boravkaši iz 2.a i 2.b razreda. Vodi ga učiteljica Vlasta Rukavina.
Drugi odjel čine boravkaši iz 1.a, 1.b i 3.a razreda i pod vodstvom je učiteljice Kristine Novosel. 
Boravak je organiziran u dvije smjene:
  • jutarnji boravak počinje u 8:00 sati i traje do početka redovite nastave u 13:30 sati.
  • popodnevni boravak se nastavlja na redovitu nastavu jutarnjeg turnusa i traje do 17 sati.
U okviru produženog boravka djeca imaju dva obroka:
  • doručak (u 8:00 sati) i ručak (u 12:00 sati) - kada je boravak ujutro, ili  
  • ručak (u 12:30 sati) i užina (u 14:40 sati) - kada je boravak popodne
Rad u produženom boravku nije samo pisanje zadaće, igranje učenika i njihovo čuvanje. Radi se prilagodba nastavnih metoda s ciljem dobre  organizacije slobodnog vremena i samostalnog učenja. Rad u boravku mnogo je drugačiji od klasične nastave. Učiteljica u boravku određuje vježbe i zadatke pomoću kojih provodi sate učenja. Cilj je naučiti djecu kako učiti, istraživati, proučavati, podučavati, pomagati ...
U produženom boravku povezuju se igra, učenje i rad.
 
Osim pisanja zadaća i učenja, u boravku djeca provode svoje slobodno vrijeme. Jedan dio vremena učenici provode  samostalno, po slobodnom izboru (mogu pisati, crtati, gledati animirani film, igrati različite društvene igre, čitati lektiru ili štivo po svom izboru …). Osim aktivnosti po slobodnom izboru učenika u vrijeme slobodnog vremena, učiteljice provode s učenicima različite tipove radionica - likovne, glazbene, komunikacijske i druge (npr. čitanje knjiga, slikovnica, pričanje humorističnih sadržaja, igre asocijacije, gluma, dramatizacija, ples, neobavezni razgovor o temama po izboru učenika ...).

Rad u boravku snažno utječe na emocije učenika- sigurnost u sebe, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, suradnja, pomaganje, odgovornost, znatiželja, samovrednovanje, zdrav moral, osjećaj uspješnosti, snalažljivost, okretnost, pravo na pogrešku i prihvaćanje pogrešaka kod sebe i drugih.

Djeca su u produženom boravku svakodnevno četiri do pet sati. Uključujući vrijeme koje provode na redovnoj nastavi, djeca su gotovo 10 sati dnevno u školi. Frustracija i stres koji se javljaju i u boravku, sastavni su dio života. Djecu se mora na to pripremiti. Djeca su u boravku drugačija nego na redovnoj nastavi. Puno su umornija, samim time nemirnija, dekoncentrirana ... Učiteljice u boravku najprije su mentori (potiču,pomažu i ohrabruju učenike) maze, tješe,  rješavaju probleme ... Odnos prema učenicima je roditeljsko-učiteljski.
Kroz individualne razgovore s učiteljicom iz produženog boravka roditelj saznaje kakvo je dijete u igri, kako usvaja gradivo prilikom uvježbavanja, koliko je spremno pomoći i kako prihvaća pomoć u skupnom radu, kako reagira na umor, kakvo je u blagovaonici, koliko sudjeluje u održavanju urednosti učionice .... Sve su to vrlo važne stvari u razvoju djeteta. Roditelji i učiteljice u produženom boravku moraju surađivati prijateljski, jer dio roditeljske uloge preuzima upravo učitelj u boravku.

Produženi boravak besplatan je za učenike, a roditelji financijski sudjeluju u cijeni prehrane sukladno svom materijalnom i socijalnom statusu te kriterijima za sufinanciranje prehrane učenika iz sredstava Općine Brdovec.

 

 


SATNICA



KONTAKT

ADRESA: Kolodvorska 31,

10 291 Prigorje Brdovečko


e-mail: ured@os-ibmazuranic-prigorjebrdovecko.skole.hr


Maja Bokunić, tajnica

Tel: 01/3397-305





 


 

                              




Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji




Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 5. 2011.

Ukupno: 493780
Ovaj mjesec: 713
Ovaj tjedan: 310
Danas: 23

Tražilica



Korisni linkovi
ODGOJ I OBRAZOVANJE

SIGURNOST NA INTERNETU

ZABAVNO I POUČNO


 

ON LINE ENCIKLOPEDIJA GRČKE MITOLOGIJE


PRIKAZ POSJETA

Flag Counter

 



 

 

 

 

 


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju