
Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Od 22. ožujka do 26.ožujka 2021. godine u našoj su se školi provodile radionice za sve učenike od 1. do 8. razreda pod vodstvom defektologinje Zvonimire Somer. Ciljevi radionica bili su prihvaćanje sličnosti i razlika, stoga su učenici prepoznavali i određivali međusobne sličnosti i razlike. Jedan od ciljeva bila je i prevencija nasilja prema onima koji se razlikuju, slabiji su ili imaju određenu teškoću, što uključuje prepoznavanje oblika nasilja i oblike prihvatljivog ponašanja. Tijekom radionica učenici su stjecali vještine razvijanja dobrih odnosa s vršnjacima, razumijevanja položaja i mišljenja drugih učenika radi šire prihvaćenosti u društvu. Kroz radionice bilo je vrlo važno poticati razvoj osjećaja zajedništva, samopouzdanja, poštovanja prema drugima, uspostavljanje međusobnog odnosa povjerenja i tolerancije. Svaka radionica bila je primjerena dobi učenika tog razreda. Za kraj smo ovjekovječili radionice simbolom proljeća i svih naših čarapica kao simbol obilježavanja 21. ožujka - Dana osoba sa sindromom Down.