Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dana 26.rujna 2011., osmi razredi složili su Lijepu našu od papirnatih loptica na školskom igralištu. Krenuli smo s ucrtavanjem stupanjske mreže, a zatim smo nacrtali granice Hrvatske.
Još u tijeku drugog polugodišta prošle školske godine učenici su dobili zadatak da sakupljaju papir te ga gužvaju u obliku loptice u ovim bojama: plava, zelena, žuta i smeđa.
Donesene loptice smo razvrstali po bojama te započeli sa slaganjem. Nizinske krajeve krasila je zelena boja, gore smo označili žutim loptama, planine smeđim i more plavom bojom. Potom smo odredili najsjeverniju, najjužniju, najistočniju i najzapadniju točku RH. Na svaku od navedenih točaka stao je po jedan učenik. Saznali smo koliko su duge granice prema susjednim državama. Posjetili su nas i neki mediji te sve to snimili i obavili s profesoricom Katom Pitinac. Na kraju nam je učiteljica pročitala prigodnu pjesmu koju je sama sastavila.
Ciljevi ovog programa:
- upoznati oblik RH, granice i veličinu
- sposobnosti razlikovanja različitih reljefnih oblika; slaganjem određenih boja loptica
- odgajati učenike s ciljem zaštite okoliša, potreba razvrstavanja otpada, međusobna suradnja u radu na terenu.
Fotografije možete pogledati na sljedećem linku.
Videomožete pogledati na sljedećem linku.