Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Svjetski dan učitelja obilježava se svake godine 5. listopada. To je prigoda da se pošalje poruka kako je rad učitelja i nastavnika prepoznat kao jedan od najvažnijih za ukupan razvoj društva, te da se kao takav i cijeni. Cilj je Svjetskog dana učitelja mobilizirati podršku za nastavnike kako bi se osiguralo da će učitelji i dalje ispunjavati potrebe budućih generacija te podići obrazovanje na razinu društvene važnosti i izvući učitelje iz poluanonimnosti i dati im društvenu važnost koju zaslužuju.
UNESCO je ovogodišnji dan odlučio posvetiti temi rodne ravnopravnosti kako među učiteljima, tako i među učenicima i u nastavi. Dan se obilježava forumom u Parizu na kojem će se problematizirati pitanja rodne ravnopravnosti u obrazovnom sustavu. Podaci pokazuju da tamo gdje više žena radi u obrazovnom sustavu, postoji veća uključenost djevojčica u obrazovne programe. Na globalnoj razini većina djece koja ne pohađa školu, kao i 2/3 nepismenih na svijetu, su žene te one čine najveću društvenu skupinu isključenu iz svijeta obrazovanja.
U Hrvatskoj podjednak broj dječaka i djevojčica pohađa škole i fakultete, dok među nastavnicima, posebice na osnovnoj i srednjoškolskoj razini, prevladavaju žene. Unatoč tome i dalje postoji značajna segregacija pri odabiru zanimanja dječaka i djevojčica pri čemu djevojčice idu u zanimanja koja su slabije plaćena i donose manji društveni status. Prema podacima iz 2008. godine dječaci prevladavaju u industrijskim i obrtničkim školama (62,5%), a djevojke u umjetničkim školama (71,7%) i gimnazijama (62,7%). Visookoobrazovane žene najčešće imaju diplome iz područja socijalne skrbi, obrazovanja, bioloških znanosti, društvenih i humanističkih znanosti, zdravstva, novinarstva i informacija, prava te umjetnosti. Najveća podzastupljenost žena u 2008. godini kod diplomiranih studenata/ica bila je u području računarstva (15%), inženjerstva (27%), arhitekturi i građevinarstvu (37%).