Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U utorak, 23.siječnja u 13h provedeno je Školsko natjecanje iz njemačkog jezika. Natjecanju je pristupila jedna dama, Laura Namjesnik (8.a) i dvojica vitezova u sjajnim oklopima znanja, Stjepan Blažević (8.b) i Leon Brajko-Babić (8.d). Damski i kavalirski su se ponijeli svih 90 minuta testa, ostavivši pametne telefone i ostale stvari po strani, kako su nalagala stroga pravila natjecanja. Jedino pametno su smjeli imati u glavama, a u rukama staromodne plave kemijske olovke.
Tako zamišljeni nad svojim testovima i udubljeni u zadatke podsjetili su me na doba studiranja i moje kolege. Među njima se izdvajala Silvija koja je uvijek uza sebe imala svoju „sretnu“ olovku. Kad god bi njome pisala ispite, prošla bi. Sva moć te olovke se krila u satima provedenim nad knjigom, ali je njoj ulijevala dodatnu sigurnost. Jesu li Laurine, Stjepanove i Leonove kemijske bile „sretne“ i donijele plasman za dalje, saznat ćemo uskoro kad Županijsko povjerenstvo objavi službene rezultate. Sačuvat ćemo ih u tom slučaju za buduće generacije sve dok jednom ne budu izumljene i odobrene pametne olovke za natjecanje iz njemačkog. Tražimo izumitelja!U nastavku pročitajte što su nam rekli sami natjecatelji nakon održanog natjecanja:
Što te je potaklo da se prijaviš na natjecanje?
Stjepan: Potakla me znatiželja i želja za učenjem njemačkog.
Kako si se pripremala?
Laura: Išla sam na dodatnu nastavu i malo proučavala kod kuće.
Koji ti je bio najteži, a koji najlakši dio natjecanja?
Stjepan: Najteži dio je bio reći da idem, odnosno prijaviti se. Test je bilo lako riješavati bez obzira je li točno ili netočno.
Jesi zadovoljna kako si napisala?
Laura: Da. Riješila sam 35% više nego što sam mislila.
Što bi poručio mlađim učenicima koji bi se natjecali, ali se možda boje?
Stjepan: Ne bojte se! Samo se počnite pripremati na vrijeme.
Imaš li možda neki poseban „ritual“ za sreću?
Laura: Nemam, ali želim pronaći svoju „sretnu“ kemijsku da imam sreće ubuduće, ali osim toga ništa posebno.
Jelena Prskalo, prof.