
RASPORED ZVONJENJA
Prva smjena
Druga smjena
| « Studeni 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ivan Goran Kovačić

Ivan Kovačić rodio se 21. ožujka 1913. u Lukovdolu u Gorskom kotaru po kojem se kao mladić prozvao Goranom i ne sluteći da će jedan nadimak slavom nadrasti jedno ime i postati pravom modom, da će ga nositi ljudi koji jedva da su ikada čuli i za Gorana i za Gorski kotar. Pisanjem se počeo baviti vrlo rano još u djetinjstvu. Pisao je pjesme, crtice, pripovijetke, a vrlo je cijenjen bio i kao kritičar i prevoditelj.
U prvim je lirskim pjesmama ponesen ljepotom zavičaja, i ona je, uz socijalnu problematiku, temeljno nadahnuće njegova stvaralaštva. Štokavskim je narječjem pisana zbirka pjesama Lirika dok je kajkavskim narječjem napisao pjesme ujedinjene u zbirku Ognji i rože.
Zbirka pripovjedaka Dani gnjeva već svojim naslovom upućuje na pobunu i to protiv tada aktualnih problema: siromaštva, ugnjetavanja, političkog pritiska… Kroz ovu smo zbirku imali priliku upoznati likove poput Jačice Šafrana, Jure Grešnika ili Ivana Tuče.
Ipak, mnogi se slažu da je Goran najprepoznatljiviji po poemi Jama u kojoj sažimlje doživljeno iskustvo, ali i ispisuje svoj tragični kraj. Na poetskoj je razini Jama pobjeda nad zlom, osuda zločina i trijumfa čovjekove slobode i dostojanstva.
Iako je Goranov život nasilno prekinut, u trideset je godina svoga stvaralaštva ostavio značajan trag pa s pravom možemo reći da mu pripada visoko mjesto u novijoj hrvatskoj književnosti.
Dan škole obilježit ćemo virtualnom izložbom. Ona proizlazi iz rada na projektima kojima je zajednička tema klimatske promjene.
Cilj je projekta predmetno i međupredmetno povezivanje sadržaja na horizontalnoj i vertikalnoj razini, pažljivo oblikujući odgojno-obrazovne zadaće prema razvojnim razinama učenika. Unošenje promjena u opseg, povezanost i primjerenost nastavnog sadržaja znak je kvalitetnijeg nastavnog procesa. Učinci istraživačkog rada su višestruki. Oživljen je senzibilitet učenika za promišljanjem i odlučnost učitelja da se unaprijedi učenje.
Završne radove o klimatskim promjenama potražite u priloženim dokumentima ili klikom na opširnije.
Klimatske_promjene,_3.a.pptx
(3.95 MB)
Klimatske_promjene_i_utjecaj_na_zdravlje,8.a,b,c.pptx
(2.46 MB)
Klimatske_promjene,5.a,b,c.pptx
(542.89 KB)
Klimatske_promjene,3.b.ppt
(1.92 MB)
Klimatske_promjene,_7.a.jpg
(121.11 KB)
Klimatske_promjene_7.a.jpg
(146.54 KB)
Klimatske_promjene,_vjeronauk.docx
(12.17 KB)
Amerika_prije_dolaska_Europljana,_6.b.pps
(6.34 MB)
Pismo_poglavice.m4a
(1.26 MB)
Klimatske_promjene,3.c.pptx
(12.85 MB)
Klimatske_promjene,_1.c,pptx.pptx
(3.65 MB)
Indijanci,6.a,jpg.JPG
(690.56 KB)
Klimatske_promjene,_1.d.pptx
(1.12 MB)
Klimatske_promjene_uz_Crvenkapicu_1.b.pptx
(1.73 MB)
Klimawandel.pptx
(443.73 KB)
Klimatske_promjene_2.a.pptx
(2.00 MB)
Klimatske_promjene_2.c.pptx
(1.61 MB)
Klimatske_promjene_7b.pptx
(2.45 MB)
Pismo_poglavice,6.c.pps
(23.65 MB)
Klimatske_promjene_2.b.pptx
(4.04 MB)
Klimatske_promjene4.a,b,c_2526246062.pptx
(24.28 MB)
Kap_do_kapi,Ivan_Galovic,_3.b.docx
(12.83 KB)
Kap_do_kapi,_Mia_Marusinac,_3.b.docx
(13.01 KB)
Kap_do_kapi,_Isabela_Malkoc,_3.b.docx
(12.97 KB)