Osnovna škola kao spoj obrazovne i odgojne ustanove, koja se temelji na kontinuiranom obrazovanju, ima izuzetno značenje za svakog čovjeka.
Kvalitetu naše škole stečenu dugogodišnjom tradicijom i predanim radom učitelja i dalje ćemo razvijati poštujući i uvažavajući visoke moralne i obrazovne vrijednosti koje su utkane u temelje naše škole još od vremena kada je kao pedagoška vježbaonica iznjedrila naraštaje mladih učitelja. Ta se tradicija nastavlja i sustavno podizanje kvalitete rada ostaje trajan zadatak. Pritom se posebna pažnja posvećuje komunikaciji i uzajamnom uvažavanju te kompetencijama koje škola ima i njeguje.
Škola prati razvoj svakog djeteta, potiče njegove interese i sposobnosti, uvažava njegovo mišljenje i izbor. Imati izbor i potporu odraslih sigurno je jedan od važnih čimbenika koji određuju budućnost djeteta, učenika, a sutra znanstvenika i stručnjaka koji će raditi za dobrobit društva i svoje domovine.
Uz redovnu nastavu i mnoge izvannastavne i izvanučioničke aktivnosti, škola posebnu pozornost posvećuje odgoju učenika kao važnom preduvjetu suvremenog obrazovanja.
Željeli bismo da se izravnom komunikacijom s djetetom te komunikacijom između učitelja, učenika i roditelja ostvare najveće vrijednosti uspješnoga odgoja. Oni zajedničkim radom na radionicama, roditeljskim sastancima i u drugim oblicima komunikacije provode planirane sadržaje u cilju uspješnoga odgoja i obrazovanja. Nastoji se da učenici uz stečena znanja usvoje i ponesu iz osnovne škole moralne vrijednosti i radne navike koje će ih u daljem školovanju i životu usmjeravati i poticati kako bi postali cjelovitije osobe i uzori budućim naraštajima. Tako bi spremno i otvoreno prihvaćali izazove suvremenog društva i aktivno sudjelovali u njemu. Razvijanjem komunikacijskih vještina pridružujemo se zahtjevima globalnog svijeta te stvaranju tolerantnijih odnosa, prihvaćanju različitosti i uzajamnog uvažavanja.
Učitelji koji nastavu provode u Klinici za dječje bolesti Zagreb poučavanje maksimalno prilagođavaju djetetovu zdravstvenom i psihofizičkom stanju i pritom primjenjuju suvremene nastavne metode, sredstva i oblike rada. Nastavni se rad odvija u opremljenoj učionici (rad u skupinama) i u bolesničkim sobama (individualan rad). Osim redovne nastave, učitelji osmišljavaju poticajne aktivnosti za učenike kako bi postigli toplo i vedro ozračje (obilježavanje prigodnih datuma, rođendanske proslave, kazališne predstave, kreativne edukativne glazbene, likovne i literarne radionice…). Vrijeme održavanja nastave prilagođeno je Kućnom redu bolnice i odvija se u prijepodnevnim satima. Trudimo se hospitaliziranoj djeci olakšati odvojenost od obitelji i primarne socijalne sredine i umanjiti stres od hospitalizacije, omogućiti im kontinuitet u usvajanju nastavnih sadržaja, učiniti im dane u bolnici zanimljivijima, kraćima i sadržajnijim, omogućiti im što lakšu reintegraciju u matičnu školu nakon povratka iz bolnice, da se u školu vrate bez većih praznina u znanju, omogućiti im prelazak u viši razred bez dodatnog stresa od polaganja razrednih ispita ili gubitka nastavne godine.
Holistički i multidisciplinarni pristup djetetu u bolnici, utemeljen Konvencijom UN o pravima djeteta, uvelike pridonosi humanizaciji bolničkog liječenja, potiče samopouzdanje pružajući podršku djeci i njihovim roditeljima uz kontinuiranu međusobnu suradnju i suradnju s medicinskim djelatnicima.
Rad u našoj školi već dugi niz godina odvija se u jednoj smjeni. Uz redovnu nastavu organiziran je i rad u produženom boravku za učenike od prvog do četvrtog razreda s osnovnim programom i različitim izvannastavnim aktivnostima.
U našoj školi organizirano je rano učenje francuskoga jezika, od prvoga razreda uz veliku podršku i suradnju s Francuskim veleposlanstvom te uz redovitu nazočnost lektora francuskog jezika.
Već tradicionalno u našoj školi održava se nastava latinskoga i grčkoga jezika koji je svakako preduvjet za daljnje klasično obrazovanje.
Njegovanjem narodne baštine i zavičajnoga govora preko projekata i prezentacija narodnih običaja obogaćuje se odgojno-obrazovni rad.
Tijekom godine priprema se i izdaje školski časopis u kojem sudjeluju učenici od prvoga do osmoga razreda svojim literarnim i likovnim radovima.
Također će se, kao i dosadašnjih godina, organizirati rad u skupinama s nadarenim učenicima u obliku istraživanja, studijskih putovanja te pripremama za natjecanja.
I ove školske godine organizirat ćemo savjetovanja i radionice za učenike i roditelje kojima se pridonosi boljoj suradnji obiteljskog doma i škole, a sve za dobrobit djeteta.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |