Logopedinja: Ana Škare, mag. logoped.
Radno vrijeme:
- ponedjeljak, srijeda, četvrtak i petak 8:00h-14:00h
- utorak 12:00h-18:00h
Kontakt:
E-mail: ana.skare@skole.hr
Telefon: 01/4828066
Mrežna poveznica za preuzimanje logopedskih materijala: Logopedski materijali
ŠTO RADI LOGOPED?
Cilj rada logopeda u osnovnoj školi jest otkrivanje, praćenje te pružanje pomoći, u vidu rehabilitacijskog postupka, učenicima s teškoćama govorno-glasovne komunikacije, učenicima s jezičnim teškoćama, učenicima sa specifičnim teškoćama učenja te učenicima s teškoćama različite etiologije. Također, stručni suradnik logoped savjetuje roditelje i učitelje te surađuje s ostalim stručnim suradnicima u školi i izvan nje.
ZADAĆE LOGOPEDA:
- praćenje i razvoj odgojno- obrazovnih postignuća učenika
- ublažavanje ili otklanjanje postojećih poteškoća kod učenika
- individualan rad s učenicima koja imaju specifične teškoće učenja, jezične teškoće, teškoće govorno- glasovne komunikacije
- postizanje što boljih odgojno- obrazovnih postignuća učenika s teškoćama
- prevencija nepoželjnih posljedica koje mogu proizaći iz navedenih teškoća
- profesionalno usmjeravanje i informiranje učenika
- praćenje novih spoznaja iz područja rehabilitacije i njihova primjena u nastavnom i školskom radu
- utvrđivanje individualnih odgojno–obrazovnih sadržaja namijenjenih učenicima s teškoćama u razvoju i učenju
- pomoć u izradi IOOP-a
- briga o što boljoj integraciji učenika s teškoćama u redovne uvjete školovanja
- savjetodavni rad s učiteljima i roditeljima učenika s teškoćama u razvoju
- utvrđivanje psihofizičkih sposobnosti djece prije upisa u školu
- vrednovanje odgojno- obrazovnih rezultata
- pripremanje školskih odgojno- obrazovnih programa i njihova realizacija
- suradnja s ravnateljem i drugim stručnim suradnicima u školi i izvan nje
- stalno stručno usavršavanje te briga o stručnom usavršavanju učitelja s područja integracije i brige za djecu s teškoćama
Kako prepoznati dijete koje ima disleksiju?
Disleksija je poremećaj čitanja koji se očituje u sporijoj brzini čitanja, većem broju pogrešaka i narušenom razumijevanju pročitanoga. Prema istraživanju Snowlinga (2000) disleksija je najčešći razvojni poremećaj djece školske dobi s učestalošću od 7 do 10 %.
Osnovna obilježja disleksije u školskoj dobi su:
- sporost u čitanju
- zamjene glasova po zvučnosti ili mjestu tvorbe (npr. zamjene b i p, b i d)
- zamjene sličnih grafema (npr. u i n)
- slovkanje i nemogućnost spajanja fonema u riječ
- zamjene riječi koje su glasovno ili značenjski slične pri čitanju (npr. riječi brod-brdo)
- teškoće pri čitanju prijedloga i drugih funkcionalnih riječi (npr. prijedlog od čitaju kao do) i
- teškoće razumijevanja pročitanoga.
Djeca koja imaju disleksiju imaju uredne intelektualne sposobnosti te adekvatnu poduku, no uspjeh u čitanju izostaje. Kod takve djece teškoće u čitanju mogu utjecati na akademska postignuća te stvoriti negativnu sliku o sebi stoga ukoliko primjećujete da vaše dijete pokazuje neki od ovih znakova disleksije javite se vašoj učiteljici ili školskom logopedu te ćemo Vam rado pomoći!
Što je Play Attention?
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |