Memento prijateljstva
Autor: Kata Bagara Radić, 7. 11. 2017.
Ciljevi 1. radionice su: Zaključak: Svaka ružna riječ ili loše ponašanje ostavlja tragove na srcu, onomu komu je upućeno! Učiteljica : Snježana Groznica Definirati prijateljstvo.
Uočiti razliku između prijatelja i poznanika.
Prepoznati osjećaje koji se vezuju uz prijateljstvo.
Osvijestiti važnost prijateljstva u svakodnevnim odnosima.
Razvijati vještine suzbijanja ponižavajućeg i nepoštenog ponašanja.
Razvijati kritično promišljanje.
Poticati učenike na iznošenje vlastitog mišljenja.
1.radionica Memento prijateljstva 4 ( GOO )
3.c
Učiteljica: Snježana Groznica
Ciljevi 1. radionice su:
Definirati prijateljstvo.
Uočiti razliku između prijatelja i poznanika.
Prepoznati osjećaje koji se vezuju uz prijateljstvo.
Osvijestiti važnost prijateljstva u svakodnevnim odnosima.
Razvijati vještine suzbijanja ponižavajućeg i nepoštenog ponašanja.
Razvijati kritično promišljanje.
Poticati učenike na iznošenje vlastitog mišljenja.
Aktivnosti učenika:
- Dva učenika zapisuju na ploču dobre i loše osobine ljudi.
- Kroz razgovor saznajemo na koje osobine su učenici ponosni.
- Kroz razgovor saznajemo na koje osobine učenici nisu ponosni.
- Učenici iznose osobine koje žele kod svojih prijatelja.
Rad u paru:
Okrenuti licem prema svome prijatelju / prijateljici razgovaraju o:
- Osobinama koja im se sviđa kod prijatelja i zašto?
- Osobinama koja im se ne sviđa kod prijatelja i zašto?
- Osjećajima kada si slušao o svojim vrlinama i manama.
- Lakoći iznošenja mana kod drugih učenika.
Čitanje priče o ocu, sinu i čavlima.
- Na papir zapisuju što ih je pročitana priča poučila.
- Čitanje napisanoga.
Slušaju kratku priču o perju ( riječima ) koje je raznio vjetar.
- Zapisuju jesu li prijatelji jedni drugima?
- Što učiniti ako nisu?
- Čitanje napisanoga.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |