PROJEKT KUTIJA PROMJENA
Autor: Nataša Horvat, 31. 10. 2022.
Osnovna škola Julija Benešića zajedno s 20 škola u Hrvatskoj uključena u projekt ''Kutija promjena''.
Rodna ravnopravnost pretpostavlja jednakost ljudskih bića neovisno o njihovu spolu/rodu, na temelju pripadnosti ljudskoj zajednici i podrazumijeva ukidanje društvenih dimenzija podjele. Da bi se rodna jednakost mogla u društvu ostvari(va)ti nužno je utvrđivati i poštovati načelo rodne ravnopravnosti. Preporuke Vijeća Europe (CM/Rec(2019)1) zemljama članicama, između ostalog ističu da škole trebaju biti ključni subjekti u mijenjanju stavova i ublažavanju razlika, jer djeca i mladi usvajaju rodne stereotipe i u školi, kroz kurikulum, nastavne materijale, ponašanje i jezik.
Forum za slobodu odgoja od 1.6. 2022. do 1.6. 2023. godine provodi program „Kutija promjena“ zajedno u suradnji s Prehrambenom industrijom Kraš d. d. koja provodi društveno odgovornu kampanju #IJaSamDomaćica, kako bi osvijestila važnost pravedne raspodjele poslova u kućanstvu te potaknula djecu i mlade na propitivanje ustaljenih stereotipa o rodnoj podjeli poslova te stvaranje novih, pravednijih navika. Sam program se sastoji od edukcije, praćenja i mentorstva škola u području rodne ravnopravnosti. Zajedno sa školama istražuje kako se ravnopravnost može unaprijediti cjelovitim pristupom školi – od kurikuluma, preko školske kulture, upravljanja školom, izgleda škole, pa sve do suradnje škole i obitelji te lokalne zajednice.
Učiteljica Nataša Horvat sudjelovala je u 28. listopada 2022. u prostoriji tvrtke ''Kraš'' na edukaciji teme rodna ravnopravnost. Na edukaciji je bilo riječ o uputama i smjernicama za osmišljavanje i realizaciju učeničkih projekata u sklopu programa ''Kutija promjena'' koji će se realizirati u školskoj godini 2022./2023. godine.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |