
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dobro došli u Engleski kutak, mjesto gdje možete pronaći različite obrazovne materijale, ali i aktualnosti vezane za nastavni predmet Engleski jezik u našoj školi.
Pratite nas redovito
![]()
"Those who know many languages live as many lives as the languages they know"
Czech proverb

Učenici razredne i predmetne nastave obilježili su Europski dan jezika u sklopu nastave Engleskog jezika.
Pod vodstvom učiteljice Marijane Popijač, učenici razredne nastave su istraživali Europu. Nakon što su pronašli Europu na globusu, učenici su i izdvojili neke europske države. Nakon toga je svaki učenik je dobio papir sa zastavom koju je trebalo obojati, a potom uz pomoć Google-a, na engleskome jeziku, pronaći naziv države, glavni grad i jezik koji se govori u toj državi. Za kraj su na karti Europe trebali pokazati svoju državu.
Svi radovi će se spojiti u knjižicu europskih zemalja koju će učiteljica Andrea Pavliš digitalizirati.
Digitalnu knjižicu s učeničkim radovima možete pogledati klikom na sljedeću poveznicu: https://read.bookcreator.com/Nxq5e4OnEzc3r462Ac9fBc5qGnP2/jXqFamYpQK-t02HWqJdr2A
Nakon što su obojali zastave nekih europskih država, učenici petih i šestih razreda su pod vodstvom učiteljice Kristine Giacometti trebali naučiti izgovarati određene fraze i riječi na jezicima tih država (Bok! Hvala! Kako si? Kako se zoveš?). Sve su zabilježili na prigodnim plakatima.
Učiteljica Marijana Popijač je za učenike sedmog razreda (7.b) pripremila kartice na kojima je pisalo "Razgovaraj sa mnom" na različitim jezicima, a učenici su trebali pokušati odgonetnuti jezik. Učenici su izradili zajednički plakat.
Osim toga, ove su aktivnosti poslužile za dodatno uvježbavanje engleskog pa su učenici trebali doći odjeveni u majice s natpisima na engleskome jeziku i tijekom sata pronaći drugog učenika u razredu s čijim natpisom na majici mogu tvoriti smislenu rečenicu. Kako bi zadatak bio jednostavniji i izvedljiviji, bilo je dopušteno i nadopisati neke riječi na papir.
Učenici osmih razreda su s učiteljicom Kristinom Giacometti trebali istražiti jezike koji se najviše govore u Europi i svijetu te izdvojiti neke zanimljive činjenice o njima. Osim toga, trebali su naučiti izgovarati neke riječi i fraze po vlastitome izboru te reći nešto o kulturi tih država koje su istraživali.
Galeriju fotografija pogledajte u nastavku:










.jpg)


