« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Svako je dijete jedinka za sebe, posebno i jedinstveno i kao takvo zaslužuje svu pažnju, brigu, ljubav, te ostvarenje svih prava. Škola je zajednica u kojoj se osobito vodi briga o svakom pojedinom djetetu.
U našoj maloj školi, PŠ Bulinac, jedan dječak po imenu Luka je dijete koje ima poremećaj iz spektra autizma. Autizam je vrlo složen neurorazvojni poremećaj koji zahvaća različita područja dječje ličnosti: komunikaciju, ponašanje, motoriku i sl. Stoga se trudimo, i učenici i učiteljice i asistentica, spoznati i upoznati autizam kako bi što bolje pomogli našem Luki, razumjeli njegove potrebe i, prije svega, bili mu prijatelji i podrška.
Tako smo pjesmom i crtežima obilježili Svjetski dan svjesnosti o autizmu.
Učiteljica Snježana Mikac
Svako je dijete jedinka za sebe, posebno i jedinstveno i kao takvo zaslužuje svu pažnju, brigu, ljubav, te ostvarenje svih prava. Škola je zajednica u kojoj se osobito vodi briga o svakom pojedinom djetetu.
U našoj maloj školi, PŠ Bulinac, jedan dječak po imenu Luka je dijete koje ima poremećaj iz spektra autizma. Autizam je vrlo složen neurorazvojni poremećaj koji zahvaća različita područja dječje ličnosti: komunikaciju, ponašanje, motoriku i sl. Stoga se trudimo, i učenici i učiteljice i asistentica, spoznati i upoznati autizam kako bi što bolje pomogli našem Luki, razumjeli njegove potrebe i, prije svega, bili mu prijatelji i podrška.
Tako smo pjesmom i crtežima obilježili Svjetski dan svjesnosti o autizmu.
Učiteljica Snježana Mikac
Svako je dijete jedinka za sebe, posebno i jedinstveno i kao takvo zaslužuje svu pažnju, brigu, ljubav, te ostvarenje svih prava. Škola je zajednica u kojoj se osobito vodi briga o svakom pojedinom djetetu.
U našoj maloj školi, PŠ Bulinac, jedan dječak po imenu Luka je dijete koje ima poremećaj iz spektra autizma. Autizam je vrlo složen neurorazvojni poremećaj koji zahvaća različita područja dječje ličnosti: komunikaciju, ponašanje, motoriku i sl. Stoga se trudimo, i učenici i učiteljice i asistentica, spoznati i upoznati autizam kako bi što bolje pomogli našem Luki, razumjeli njegove potrebe i, prije svega, bili mu prijatelji i podrška.
Tako smo pjesmom i crtežima obilježili Svjetski dan svjesnosti o autizmu.
Učiteljica Snježana Mikac
Svako je dijete jedinka za sebe, posebno i jedinstveno i kao takvo zaslužuje svu pažnju, brigu, ljubav, te ostvarenje svih prava. Škola je zajednica u kojoj se osobito vodi briga o svakom pojedinom djetetu.
U našoj maloj školi, PŠ Bulinac, jedan dječak po imenu Luka je dijete koje ima poremećaj iz spektra autizma. Autizam je vrlo složen neurorazvojni poremećaj koji zahvaća različita područja dječje ličnosti: komunikaciju, ponašanje, motoriku i sl. Stoga se trudimo, i učenici i učiteljice i asistentica, spoznati i upoznati autizam kako bi što bolje pomogli našem Luki, razumjeli njegove potrebe i, prije svega, bili mu prijatelji i podrška.
Tako smo pjesmom i crtežima obilježili Svjetski dan svjesnosti o autizmu.
Učiteljica Snježana Mikac
Svako je dijete jedinka za sebe, posebno i jedinstveno i kao takvo zaslužuje svu pažnju, brigu, ljubav, te ostvarenje svih prava. Škola je zajednica u kojoj se osobito vodi briga o svakom pojedinom djetetu.
U našoj maloj školi, PŠ Bulinac, jedan dječak po imenu Luka je dijete koje ima poremećaj iz spektra autizma. Autizam je vrlo složen neurorazvojni poremećaj koji zahvaća različita područja dječje ličnosti: komunikaciju, ponašanje, motoriku i sl. Stoga se trudimo, i učenici i učiteljice i asistentica, spoznati i upoznati autizam kako bi što bolje pomogli našem Luki, razumjeli njegove potrebe i, prije svega, bili mu prijatelji i podrška.
Tako smo pjesmom i crtežima obilježili Svjetski dan svjesnosti o autizmu.
Učiteljica Snježana Mikac