« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 7.a i 7. b razreda sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi koja je započela vožnjom bicikla i hodanjem iz Nove Rače. Jedna skupina učenika se je na biciklima, u pratnji učiteljice Monike Vargić i učitelja Ivana Gazde, uputila kroz šumu prema Slovinskoj Kovačici. Put su nastavili kroz obližnja sela Orlovac, Sasovac, Tociljevac s dolaskom na krajnje odredištem - ribnjak ŠRD “Štuka” u Novoj Rači.
Druga skupina učenika je u pratnji učiteljice Kristine Giacometti prošetala središtem Nove Rače u smjeru Tociljevca prema ribnjaku gdje su se okupili s prvom skupinom - biciklistima. Nakon kratkog predaha, odmaranja na klupicama i dekicama na travnjaku te uživanja u opuštajućim zvucima prirode učenci su imali novi izazov u obliku igara na otorenom.
Učiteljica Monika osmislila je orginalne igre u kojima su učenici trebali pokazati razne vještine poput rješavanja problema, organizacijske i strateške sposobnosti, motoričke i funkcionalne sposobnosti, preciznost, kreativnost, brzinu i snalažljivost. Izazovi su bili raznovrsni od skakanja i nošenja učenika u vrećama, skupljanja sijena u vreće, do punjenja i pražnjenja vreća sa sijenom, bacanja vreće, nošenja vodenih balona na vreći i slično. Smijeh je bio sveprisutan za vrijeme spomenutih aktivnosti.
Kakav je uistinu ugođaj bio te kako su se učenici nosili sa spomenutim izazovima pogledajte u Fotogaleriji.
Učenici 7.a i 7. b razreda sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi koja je započela vožnjom bicikla i hodanjem iz Nove Rače. Jedna skupina učenika se je na biciklima, u pratnji učiteljice Monike Vargić i učitelja Ivana Gazde, uputila kroz šumu prema Slovinskoj Kovačici. Put su nastavili kroz obližnja sela Orlovac, Sasovac, Tociljevac s dolaskom na krajnje odredištem - ribnjak ŠRD “Štuka” u Novoj Rači.
Druga skupina učenika je u pratnji učiteljice Kristine Giacometti prošetala središtem Nove Rače u smjeru Tociljevca prema ribnjaku gdje su se okupili s prvom skupinom - biciklistima. Nakon kratkog predaha, odmaranja na klupicama i dekicama na travnjaku te uživanja u opuštajućim zvucima prirode učenci su imali novi izazov u obliku igara na otorenom.
Učiteljica Monika osmislila je orginalne igre u kojima su učenici trebali pokazati razne vještine poput rješavanja problema, organizacijske i strateške sposobnosti, motoričke i funkcionalne sposobnosti, preciznost, kreativnost, brzinu i snalažljivost. Izazovi su bili raznovrsni od skakanja i nošenja učenika u vrećama, skupljanja sijena u vreće, do punjenja i pražnjenja vreća sa sijenom, bacanja vreće, nošenja vodenih balona na vreći i slično. Smijeh je bio sveprisutan za vrijeme spomenutih aktivnosti.
Kakav je uistinu ugođaj bio te kako su se učenici nosili sa spomenutim izazovima pogledajte u Fotogaleriji.
Učenici 7.a i 7. b razreda sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi koja je započela vožnjom bicikla i hodanjem iz Nove Rače. Jedna skupina učenika se je na biciklima, u pratnji učiteljice Monike Vargić i učitelja Ivana Gazde, uputila kroz šumu prema Slovinskoj Kovačici. Put su nastavili kroz obližnja sela Orlovac, Sasovac, Tociljevac s dolaskom na krajnje odredištem - ribnjak ŠRD “Štuka” u Novoj Rači.
Druga skupina učenika je u pratnji učiteljice Kristine Giacometti prošetala središtem Nove Rače u smjeru Tociljevca prema ribnjaku gdje su se okupili s prvom skupinom - biciklistima. Nakon kratkog predaha, odmaranja na klupicama i dekicama na travnjaku te uživanja u opuštajućim zvucima prirode učenci su imali novi izazov u obliku igara na otorenom.
Učiteljica Monika osmislila je orginalne igre u kojima su učenici trebali pokazati razne vještine poput rješavanja problema, organizacijske i strateške sposobnosti, motoričke i funkcionalne sposobnosti, preciznost, kreativnost, brzinu i snalažljivost. Izazovi su bili raznovrsni od skakanja i nošenja učenika u vrećama, skupljanja sijena u vreće, do punjenja i pražnjenja vreća sa sijenom, bacanja vreće, nošenja vodenih balona na vreći i slično. Smijeh je bio sveprisutan za vrijeme spomenutih aktivnosti.
Kakav je uistinu ugođaj bio te kako su se učenici nosili sa spomenutim izazovima pogledajte u Fotogaleriji.
Učenici 7.a i 7. b razreda sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi koja je započela vožnjom bicikla i hodanjem iz Nove Rače. Jedna skupina učenika se je na biciklima, u pratnji učiteljice Monike Vargić i učitelja Ivana Gazde, uputila kroz šumu prema Slovinskoj Kovačici. Put su nastavili kroz obližnja sela Orlovac, Sasovac, Tociljevac s dolaskom na krajnje odredištem - ribnjak ŠRD “Štuka” u Novoj Rači.
Druga skupina učenika je u pratnji učiteljice Kristine Giacometti prošetala središtem Nove Rače u smjeru Tociljevca prema ribnjaku gdje su se okupili s prvom skupinom - biciklistima. Nakon kratkog predaha, odmaranja na klupicama i dekicama na travnjaku te uživanja u opuštajućim zvucima prirode učenci su imali novi izazov u obliku igara na otorenom.
Učiteljica Monika osmislila je orginalne igre u kojima su učenici trebali pokazati razne vještine poput rješavanja problema, organizacijske i strateške sposobnosti, motoričke i funkcionalne sposobnosti, preciznost, kreativnost, brzinu i snalažljivost. Izazovi su bili raznovrsni od skakanja i nošenja učenika u vrećama, skupljanja sijena u vreće, do punjenja i pražnjenja vreća sa sijenom, bacanja vreće, nošenja vodenih balona na vreći i slično. Smijeh je bio sveprisutan za vrijeme spomenutih aktivnosti.
Kakav je uistinu ugođaj bio te kako su se učenici nosili sa spomenutim izazovima pogledajte u Fotogaleriji.
Učenici 7.a i 7. b razreda sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi koja je započela vožnjom bicikla i hodanjem iz Nove Rače. Jedna skupina učenika se je na biciklima, u pratnji učiteljice Monike Vargić i učitelja Ivana Gazde, uputila kroz šumu prema Slovinskoj Kovačici. Put su nastavili kroz obližnja sela Orlovac, Sasovac, Tociljevac s dolaskom na krajnje odredištem - ribnjak ŠRD “Štuka” u Novoj Rači.
Druga skupina učenika je u pratnji učiteljice Kristine Giacometti prošetala središtem Nove Rače u smjeru Tociljevca prema ribnjaku gdje su se okupili s prvom skupinom - biciklistima. Nakon kratkog predaha, odmaranja na klupicama i dekicama na travnjaku te uživanja u opuštajućim zvucima prirode učenci su imali novi izazov u obliku igara na otorenom.
Učiteljica Monika osmislila je orginalne igre u kojima su učenici trebali pokazati razne vještine poput rješavanja problema, organizacijske i strateške sposobnosti, motoričke i funkcionalne sposobnosti, preciznost, kreativnost, brzinu i snalažljivost. Izazovi su bili raznovrsni od skakanja i nošenja učenika u vrećama, skupljanja sijena u vreće, do punjenja i pražnjenja vreća sa sijenom, bacanja vreće, nošenja vodenih balona na vreći i slično. Smijeh je bio sveprisutan za vrijeme spomenutih aktivnosti.
Kakav je uistinu ugođaj bio te kako su se učenici nosili sa spomenutim izazovima pogledajte u Fotogaleriji.