STRUČNA EKSKURZIJA KRAPINA-TUHELJSKE TOPLICE
U okviru realizacije usvajanja važnih koncepata vezanih za kemijsku, biološku evoluciju te razvoj čovjeka (ishodi učenja u kurikulu) nastavnog predmeta Biologije osmog razreda, osnovna škola Jabukovac- Zagreb organizirala je jednodnevnu stručnu ekskurziju za učenike osmih razreda u muzej Krapinskih neandertalaca Kraneamus te dvije radionice vezane za izradu fosila u gipsu i glini (strukture trilobita, amonita i rudista, zanimljive izumrle vrste koje su na Zemlji živjele milijunima godina). Ekskurziju je organizirao učitelj prirode, biologije i kemije Nenad Marković uz pomoć razrednika 8a. i 8b razreda, Željke Jakušić Čejka i Daniela Molnara, a uz podršku naše ravnateljice Romane Šimunić Cvrtila.
Autori projekta i realizacije Muzeja, paleontolog Jakov Radovčić i arhitekt Željko Kovačić. Novi Muzej krapinskih neandertalaca smješten je nedaleko svjetski poznatog nalazišta krapinskih neandertalaca „Hušnjakovo“ s kojim čini jedinstvenu cjelinu za obilazak. Arhitektura, evocira stanište pračovjeka – poluspilju, a njezin volumen, proporcije i pročelje proizišli su iz analize nekadašnjeg izgleda danas urušene krapinske poluspilje. Učenici naše škole su bili iznimno motivirani i s pozornošću su sudjelovali u realizaciji našega programa u muzeju. Nakon posjeta muzeju i sudjelovanje u zanimljivim radionicama učenici su krenuli prema Termama Tuhelj gdje se realizirao sportsko rekreativni program ekskurzije.
Tekst sastavio:
Mr. sc. Nenad Marković
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dnevni tisak |
• Večernji list |
• Jutarnji list |
• Narodne novine |
• Zdravstveni odgoj -p... |
• Zdravstveni odgoj |
• Hrvatski pravopis |
Institucije |
• Agencija za odgoj i ... |
• Ministarstvo znanost... |
• Službene stranice Gr... |
• Gradski ured za kult... |
• Knjižnice Grada Zagr... |