Međunarodni dan tolerancije, 16.11.
Obilježili smo Međunarodni dan tolerancije, 16.11.! Slobodno pogledajte plakat u auli škole i riješite test tolerancije!
PROJEKT „Tragom književnika Augusta Šenoe“
s polazištem u Hrvatskom jeziku
- implementacija Građanskog odgoja i obrazovanja
NOSITELJI PROJEKTA:
Voditelj: Senija Badić, prof. Hrvatskoga jezika, mentor
Suradnici: Jasna Marendić Bajs, prof. Glazbene kulture,
Dragana Sanković Matak, prof. Engleskog jezika,
Alan Horvat, prof. Informatike ,
Učenici i roditelji 6.ab
VREMENIK PROJEKTA: 22. prosinca 2015. – 17.veljače 2016.
CILJEVI PROJEKTA :
Šetnja gradom Zagrebom i upoznavanje važnih mjesta (ulice, spomenici) vezanih uz ime i djelo velikog hrvatskoga književnika Augusta Šenoe
Posjet Muzeju grada Zagreba (Šenoinoj sobi)
upoznavanje sa Šenoinim književnim djelima
AKTUALIZACIJA - uz 135.godišnjicu smrti Augusta Šenoe
NAMJENA PROJEKTA:
namijenjen je učenicima 6. razreda
što bolje upoznati kulturno-povijesne znamenitosti svoga grada
iskoristiti zapažanja za učenički ostvaraj u obliku mape /portfolija
istaknuti osobno viđenje pojedinosti
njegovati i razvijati ljubav prema hrvatskoj književnosti i velikanima pisane riječi te hrvatskome jeziku
POTICANJE ČITANJA
NAČIN REALIZACIJE PROJEKTA:
istraživački rad izvan učionice
orijentiranje prema planu grada i zacrtanim punktovima
uočavanje, fotografiranje, bilježenje
služenje leksikonom, internetom i ostalim izvorima znanja
povezivanje s lektirom Povjestice ( Kameni svatovi, Kugina kuća, Postolar i vrag, Propast Venecije, Smrt Petra Svačića)
rad na tekstu Seljačka buna i usporedba sa stripom Željka Lordanića
pisanje radova uradaka na temu Što bih preporučio/preporučila turistima da posjete u našem gradu Zagrebu
čitanje Šenoinih djela (po vlastitom izboru)
živa riječ, dramatizacija i stvaranje igrokaza Kameni svatovi
u okviru medijske kulture : slušanje radioigre za djecu Kameni svatovi,
gledanje TV adaptacije Kugina kuća i kazališne predstave Postolar i vrag
implementacija Građanskog odgoja i obrazovanja : društvena dimenzija (kulturološko znanje o hrvatskim književnicima), međukulturna dimenzija (očuvanja kulturnih identiteta, izgradnja domovinske kulture, istraživanje hrvatskih velikana pisane riječi)
NAČIN VREDNOVANJA : na nastavi hrvatskoga jezika i roditeljskim sastancima na razrednim priredbama (16.i 17. veljače 2016.)
lektirni kvizovi
usporedbe adaptacija nastalih prema Šenoinim književnim djelima
prosudba krasnoslova pjesme „Zagrebu“ (govorne vrednote);
prezentacija portfolija/mape Tragom književnika Augusta Šenoe,
predstavljanje učeničkih uradaka na temu Što bih preporučio/preporučila turistima da posjete u našem gradu Zagrebu
igrokaz Kameni svatovi
VANJSKA KORELACIJA :
Povijest (bitka na Gvozdu i smrt Petra Svačića, 1097.; Seljačka buna, 1573.; propast Mletačke Republike, 1797.)
Glazbena kultura (pjevanje pjesama Ribareva Jana (prema tekstu A. Šenoe) i Tebi, grade moj (P. Gotovac)
Engleski jezik ( tekstovi o Zagrebu, Augustu Šenoi i kazališnoj predstavi Postolar i vrag )
Informatika (služenje internetom, izrada portfolija/mape s fotografijama i tekstovima o Augustu Šenoi nakon istraživačkog rada – tematske šetnje Zagrebom, pisanje pozivnica za završnu priredbu)
*POGLEDAJTE U FOTOGALERIJI ZABILJEŽENE TRENUTKE S RAZREDNIH PRIREDBI I OBJAVE USPJEŠNE PROVEDBE PROJEKTA KOJOJ SU NAZOČILI RODITELJI I DRUGI GOSTI
Sukladno dogovoru sa sjednice Vijeća roditelja škola je u suradnji s Unija papirom organizirala akciju prikupljanja staroga papira.
Akcija je namijenjena razvijanju svijesti o značaju odvajanja otpada i odvojenog sakupljanja papira kako sirovine čime se doprinosi očuvanju naših šuma.
Ove školske godine 2014./15. akcija sakupljanja staroga papira provodimo na način da tijekom svibnja učenici u svojim domovima sakupljaju stari papir. Odredili smo da akcija traje točno 30 dana, od 8. svibnja do 8. lipnja 2015.
U utorak 9 lipnja 2015. učenici će u školu donijeti sakupljeni stari papir nakon čega će ga djelatnici Unija papira izvagati i preuzeti.
Ovu akciju nastavit ćemo i sljedeće školske godine. Zato sakupljajte stari papir.
Od školske godine 2015./16. sakupljamo plastične boce. Sredstva od prikupljenih boce namjenski se troše za nabavku bubnjeva-đemba.
.
Dragi učenici, učitelji, roditelji
Školske godine 2008. naša se škola uključila u provođenje UNICEF-ovog programa «Za sigurno i poticajno okruženje u školama», programa koji se bavi prevencijom vršnjačkog nasilja.
Ciljevi programa jesu;
n povećati razinu osviještenosti o problemu kod djece, zaposlenika škole, roditelja i lokalne zajednice.
n povećati razinu znanja o načinima i mehanizmima djelovanja u školi.
n potaknuti spremnost na akciju i promjene kod svih zaposlenih, djece, roditelja i čimbenika u društvenoj sredini.
n stvoriti sustav podrške i zaštite djece koja trpe nasilje i djece koja pokazuju nasilno ponašanje.
n uključiti djecu, zaposlene, roditelje, stručnjake i lokalnu zajednicu u proces promjena ponašanja i stvaranja drugačije klime u školi.
n osigurati trajnost i održivost projekta.
Više informacija o samom programu pronađite na http://skolebeznasilja.unicef.hr/