Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave školskih knjiga
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
u postupku jednostavne nabave školskih udžbenika za učenike 2., 3., 4., 6., 7. i 8. razreda Osnovne škole Jurja Dalmatinca Pag za školsku godinu 2019./2020.
Evidencijski broj nabave: JN- 01./2019.
REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OSNOVNA ŠKOLA JURJA DALMATINCA PAG
KLASA: 406-03/19-01/02
URBROJ: 2198-1-27-04-19-07
Pag, 31. svibnja 2019. godine
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
u postupku jednostavne nabave školskih udžbenika za učenike 2., 3., 4., 6., 7. i 8. razreda Osnovne škole Jurja Dalmatinca Pag za školsku godinu 2019./2020.
Evidencijski broj nabave: JN- 01./2019.
Naručitelj Osnovna škola Jurja Dalmatinca Pag je pokrenula postupak jednostavne nabave udžbenika za učenike 2., 3., 4., 6., 7. i 8 razreda Osnovne škole Jurja Dalmatinca Pag za školsku godinu 2019./2020. EV-JN-01./2019., a za koju sukladno članku 15., a u svezi sa člankom 12. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi (NN, broj 120/16) nije obvezna provesti jedan od postupaka propisanih Zakonom o javnoj nabavi, s obzirom da je procijenjena vrijednost predmeta nabave manja od 200.000,00 kn bez PDV-a.
Naručitelj Osnovna škola Jurja Dalmatinca Pag, Ante Starčevića 12, 23250 Pag, OIB: 61936378099, upućuje Poziv za dostavu ponude sukladno članku 13. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave u Osnovnoj školi Jurja Dalmatinca Pag.
1. OPĆI PODACI
Naziv: Osnovna škola Jurja Dalmatinca Pag
OIB: 61936378099
Adresa: Ante Starčevića 12, 23250 Pag
Telefon: 023/611-517
Faks: 023/611-455
E-mail: ured@os-jdalmatinca-pag.skole.hr
Kontakt osoba: Mladen Stupičić, prof.
Telefon: 023/611-517
Faks:023/611-455
E-mail: ured@os-jdalmatinca-pag.skole.hr
2. PODACI O PREDMETU NABAVE
2.1. Opis i količina predmeta nabave:
Predmet nabave je nabava udžbenika za učenike 2., 3., 4., 6., 7. i 8. razreda Osnovne škole Jurja Dalmatinca Pag za školsku godinu 2019./2020. Detaljan opis predmeta nabave nalazi se u Troškovniku ove dokumentacije za nadmetanje.
2.2. Mjesto isporuke robe:
Mjesto isporuke robe: Osnovna škola Jurja Dalmatinca Pag, Ante Starčevića 12, 23250 Pag.
2.3. Procijenjena vrijednost nabave: 84.746,67 kn (bez PDV-a).
2.4. Rok i način izvršenja predmeta nabave
Rok isporuke robe: najkasnije do 20. kolovoza 2019. godine
Isporuka predmetne nabave izvršit će se prijevoznim sredstvom ponuditelja na adresu naručitelja Osnovna škola Jurja Dalmatinca Pag, Ante Starčevića 12, 23250 Pag.
2.5. Troškovnik
Troškovnik se nalazi u prilogu ovog poziva i njegov je sastavni dio.
Ponuditelj je obvezan ispuniti sve stavke troškovnika te potpisom i pečatom ovlaštene osobe potvrditi vjerodostojnost troškovnika.
2.6. Način izvršenja: Narudžbenica ili Ugovor.
3. DOKAZI SPOSOBNOSTI
Ponuditelj mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Upis u registar se dokazuje odgovarajućim izvodom. Izvod kojim se dokazuje upis u registar ne smije biti stariji od tri mjeseca računajući od dana početka postupka nabave.
4. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE
Naručitelj donosi odluku o odabiru najpovoljnije ponude prema kriteriju za odabir ponude.
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena ponude koja ispunjava sve uvjete i zahtjeve
navedene u ovom Pozivu za dostavu ponude.
Ako su pristigle dvije ili više prihvatljivih ponuda s istom najnižom cijenom odabrat će se ponuda koja je zaprimljena ranije.
5. CIJENA PONUDE
Cijena ponude iskazuje se za cjelokupan predmet nabave. Sve ponuđene cijene trebaju biti iskazane u kunama.
Cijena ponude upisuje se brojkama sukladno Ponudbenom listu i Troškovniku iz ovog poziva.
U cijenu ponude potrebno je uračunati sve troškove i popuste, bez PDV-a koji se iskazuje
zasebno iza cijene ponude.
Cijene stavki i cijena ponude su konačne i nepromjenjive. Ako ponuditelj nije u sustavu PDV-a ili je predmet nabave oslobođen PDV-a u ponudbenom listu, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s PDV-om, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez PDV-a, a mjesto predviđeno za upis iznosa PDV-a ostavlja se prazno.
6. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA
Plaćanje se obavlja nakon uredno isporučene robe i ispostavljenog računa odabranog ponuditelja. Plaćanje će izvršiti Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Predujam isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja od strane gospodarskog subjekta.
7. UPUTA O ISPRAVNOM NAČINU IZRADE PONUDE
Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz ovog Poziva.
A) SADRŽAJ PONUDE
Ponuda iz ovog Poziva dostavlja se na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a treba sadržavati:
B) NAČIN IZRADE PONUDE
Ponuda se izrađuje u papirnatom obliku na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.
Ponuda se predaje u izvorniku.
Ponuda se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova .
Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki dio se uvezuje na način da onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.
Propisani tekst dokumentacije za nadmetanje (uključujući troškovnik) ne smije se mijenjati i nadopunjavati.
Stranice ponude označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj
stranica ponude. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki sljedeći dio započinje rednim brojem koji se nastavlja na redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Ako je dio ponude izvorno numeriran (npr. katalozi, brošure i sl.) ponuditelj ne mora taj dio ponude ponovno numerirati.
Ponude se pišu neizbrisivom tintom.
Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja.
C) NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na adresu:
Osnovna škola Jurja Dalmatinca Pag, Ante Starčevića 12, 23250 Pag neposredno ili putem pošte s naznakom
„NE OTVARAJ–PONUDA ZA NABAVU UDŽBENIKA ZA UČENIKE 2., 3., 4., 6., 7. i 8 RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE JURJA DALMATINCA PAG ZA ŠKOLSKU GODINU 2019./2020.
– Evidencijski broj nabave –JN-01./2019.“
Do isteka roka za dostavu ponuda ponuditelj može dostaviti izmjenu ili dopunu svoje ponude.
Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom
naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava dostavlja se na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju neotvorena ponuda se vraća ponuditelju.
8. ROK DOSTAVE PONUDE
Rok dostave ponude je 7. lipnja 2019. godine do 12.00 sati.
Otvaranje ponuda provode ovlašteni predstavnici naručitelja u postupka nabave i nije javno. Ponuda pristigla nakon isteka roka za dostavu ponuda neće se otvarati, te će se kao zakašnjela ponuda vratiti ponuditelju koji ju je dostavio. Naručitelj će o postupku otvaranja i pregleda ponuda sastaviti zapisnik o pregledu i ocjeni ponude te će svim ponuditeljima dostaviti obavijest o rezultatima provedene nabave.
Ravnateljica:
Željka Zubović, dipl. učitelj
UDŽBENICI 2014/15
Pag |
Škola Carnet |
Dnevni tisak |